Výplet kol - prevence
Napsal: čtv 12. lis 2009 17:47:04
Chcete-li předejít problému při výměně prasklého výpletového drátu, nebo při centrování a podobně, můžete to udělat jako já
. Po zkušenostech se staršími stroji, kde už nešlo otočit skoro žádným niplem, nenechávám u nové motorky nic náhodě:
Takto to vypadá na mojí motorce po dvou sezónách a odjetých cca 18 tis. km. Je pravda, že jsem jezdil i v hnusném počasí a byl i nějaký ten brod. Nejdříve řádně očistit od oxidace.
Prostříknout WD-40 a přebytek otřít hadrem. Každým niplem pootočit (povolit) a vrátit do původní polohy. Při tom jsem zjistil v předním kole pár volnějších drátů, tak jsem je přitáhl. Protože WD-40 nikde nevydrží moc dlouho, je dobré použít ještě něco na zakonzervování. Já jsem použil Wurth HHS2000 (můžete ho vidět v tématu "Maziva" na hlavní stránce) a přebytky opět utřel hadrem.

Takto to vypadá na mojí motorce po dvou sezónách a odjetých cca 18 tis. km. Je pravda, že jsem jezdil i v hnusném počasí a byl i nějaký ten brod. Nejdříve řádně očistit od oxidace.
Prostříknout WD-40 a přebytek otřít hadrem. Každým niplem pootočit (povolit) a vrátit do původní polohy. Při tom jsem zjistil v předním kole pár volnějších drátů, tak jsem je přitáhl. Protože WD-40 nikde nevydrží moc dlouho, je dobré použít ještě něco na zakonzervování. Já jsem použil Wurth HHS2000 (můžete ho vidět v tématu "Maziva" na hlavní stránce) a přebytky opět utřel hadrem.