Chcete-li předejít problému při výměně prasklého výpletového drátu, nebo při centrování a podobně, můžete to udělat jako já . Po zkušenostech se staršími stroji, kde už nešlo otočit skoro žádným niplem, nenechávám u nové motorky nic náhodě:
Takto to vypadá na mojí motorce po dvou sezónách a odjetých cca 18 tis. km. Je pravda, že jsem jezdil i v hnusném počasí a byl i nějaký ten brod.
Nejdříve řádně očistit od oxidace.
Prostříknout WD-40 a přebytek otřít hadrem.
Každým niplem pootočit (povolit) a vrátit do původní polohy. Při tom jsem zjistil v předním kole pár volnějších drátů, tak jsem je přitáhl. Protože WD-40 nikde nevydrží moc dlouho, je dobré použít ještě něco na zakonzervování. Já jsem použil Wurth HHS2000 (můžete ho vidět v tématu "Maziva" na hlavní stránce) a přebytky opět utřel hadrem.
Výplet kol - prevence
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
- radas
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 09. zář 2008 16:43:53
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Tady je Radegastovo
Re: Výplet kol - prevence
To joo, dobrý nápad.
Jen bych taky po zkušenostech se staršíma motkama a krosama chtěl říct ,že niple stejně tak dráty se unavují a natahují nejen v oblasti závitů. Takže preventivně při větčím namáhání ( jízda ve2 + bágly, hrubé krosení po necestách, skokíÍÍ, častá olíčka ) tak co 8sezon vycvakat, ekologicky zahodit a nové ,tejně ráfek. No tak dobře , jen zadní
Jen bych taky po zkušenostech se staršíma motkama a krosama chtěl říct ,že niple stejně tak dráty se unavují a natahují nejen v oblasti závitů. Takže preventivně při větčím namáhání ( jízda ve2 + bágly, hrubé krosení po necestách, skokíÍÍ, častá olíčka ) tak co 8sezon vycvakat, ekologicky zahodit a nové ,tejně ráfek. No tak dobře , jen zadní
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů