už nevim co stim
- jirik
- Příspěvky: 182
- Registrován: úte 28. říj 2008 14:37:24
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Mokrá Lhota
už nevim co stim
čau kluci mam problem.během posledního měsíce se mi už třikrát vybila baterka.dam ji na nabiječku a startuje to v pohodě ale během tejdne to nedá ani ránu.baterka je půl roku stará a podle měření je v pohodě.nechal jsem proměřit dobijení a to je taky ok.asi to bude vybíjet něco co je neustále pod napětím nebo už nevim.nemáte někdo stejnou zkušenost
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2624
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: už nevim co stim
Dobil bych ji do maxima a zkusil ji změřit třeba po hodině (ne hned chvilku po nabíjení), zda si udrží napětí. Typ nabiječky by také nebylo špatné uvést . Jinač na baterky je záruka rok, tak pokud bude špatná, měl bys dostat novou. Případně jí dobij a nech ji v motorce odpojenou, abys vyloučil nějaký ten "ilegální" odběr
- melloun
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 05. dub 2008 10:19:36
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: New Jirny
- Kontaktovat uživatele:
Re: už nevim co stim
jestli si ji nabíjel "normální"nabíječkou tak se ti stalo to ze se znicila pokazdy kdyz ji nabijes tak se sama dost rychle vybije..nebo taky muze bejt spatna ta baterka, baterka ti muze vydrzet 10let enbo taky 2 roky, to se obcas stane
melloun
- LiTe
- Příspěvky: 4269
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
- Kontaktovat uživatele:
Re: už nevim co stim
reklamuj když je to v záruce, stejně jezdit už asi nebudeš
...:XT66oX SuperMotard:...lite.rajce.net......Moje XtXko
- jirik
- Příspěvky: 182
- Registrován: úte 28. říj 2008 14:37:24
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Mokrá Lhota
Re: už nevim co stim
baterku jsem odvezl do yacomi v braníku v praze kde jsem jí koupil a tam jí proměřil a řek že je vpohodě.tak nevim.ještě ji teda nabiju a nechám jí nezapojenou a tak za měsíc jí vyskoušim.jestli nepujde tak mu ji v yacomi omlátim o hlavu
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2624
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: už nevim co stim
Pokud ji budeš mít měsíc v tom mrazu, tak se ti ale vybije. Bude to chtít dát do pokojové teploty..
- jirik
- Příspěvky: 182
- Registrován: úte 28. říj 2008 14:37:24
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Mokrá Lhota
Re: už nevim co stim
neboj garáž na motorky mam vytápěnouRadek píše:Pokud ji budeš mít měsíc v tom mrazu, tak se ti ale vybije. Bude to chtít dát do pokojové teploty..
Re: už nevim co stim
Jirik-> měl jsem nedávno stejný problém jako ty a bylo to baterkou - uplně novou. Úspěšně jsem ji reklamoval a je zase všechno v pohodě.
Re: už nevim co stim
Nazdar,
to s tou reklamáciou batérie je dosť ošemetná situácia, no ako vedel predajca posúdiť stav batérie jej premeraním. Na to totiž nestačí vziať voltmeter a odmerať aké napätie dáva akumulátor v nezaťaženom stave na pulte v predajni. Dám krk že nabitá batéria aj dávno po smrti ukáže 12V a pritom pri štartovaní si ani neťukne.
S batériami mám skúsenosti z práce (akumulátorové vysokozdvižné vozíky) tak viem že testovanie batérie je dosť zložitý a zdĺhavý proces aj keď ide u VZV o trakčnú batériu princíp je rovnaký. Treba batériu niekoľkokrát úplne nabiť a vybiť konštantným nabíjacím prúdom a konštantným zaťažením a výsledky porovnať, pomerať hustoru elektrolytu (pri gélovej aku to odpadá) a obsah olova - rozloženie/poškodenie článkov a pod... Písal si že batériu máš relatívne novú v záruke.
Na tvojom mieste batériu úplne vybijem žiarovkou 12V/21W do úplného zhasnutia žiarovky a následne ju dám nabíjať prúdom cca 0,5A až do úplného nabitia.
Takto nabitú baterku by som namontoval do motorky a do obvodu by som zapojil Ampérmeter a sledoval či je pri vypnutej spínačke nejaký odber... Malo by to byť 0,0. Pri zapnutej spínačke samozrejme odber musí byť a pri vypnutej nie - samozrejme imobilizér a ja neviem asi hodinky v prístrojovke niečo odoberajú, ale to rádove v mA a ak si túto hodnotu človek vydelí ampérhodinami batérie tak reálne to batériu vybiť nemôže. Ak sa ale batérke vybije sama od seba tak by som ju niesol na reklamáciu nech mi ju vymenia a žiadny predavač by ma voltmetrom nepresvedčil že je batéria OK...
P.S. já mám batérku v kuse v motorke pripojenú a nevyberám ju ani v zime. Kedykoľvek chcem naštartovať ide to bez problémov na ťuk...
Tak veľa trpezlivosti s reklamáciou
to s tou reklamáciou batérie je dosť ošemetná situácia, no ako vedel predajca posúdiť stav batérie jej premeraním. Na to totiž nestačí vziať voltmeter a odmerať aké napätie dáva akumulátor v nezaťaženom stave na pulte v predajni. Dám krk že nabitá batéria aj dávno po smrti ukáže 12V a pritom pri štartovaní si ani neťukne.
S batériami mám skúsenosti z práce (akumulátorové vysokozdvižné vozíky) tak viem že testovanie batérie je dosť zložitý a zdĺhavý proces aj keď ide u VZV o trakčnú batériu princíp je rovnaký. Treba batériu niekoľkokrát úplne nabiť a vybiť konštantným nabíjacím prúdom a konštantným zaťažením a výsledky porovnať, pomerať hustoru elektrolytu (pri gélovej aku to odpadá) a obsah olova - rozloženie/poškodenie článkov a pod... Písal si že batériu máš relatívne novú v záruke.
Na tvojom mieste batériu úplne vybijem žiarovkou 12V/21W do úplného zhasnutia žiarovky a následne ju dám nabíjať prúdom cca 0,5A až do úplného nabitia.
Takto nabitú baterku by som namontoval do motorky a do obvodu by som zapojil Ampérmeter a sledoval či je pri vypnutej spínačke nejaký odber... Malo by to byť 0,0. Pri zapnutej spínačke samozrejme odber musí byť a pri vypnutej nie - samozrejme imobilizér a ja neviem asi hodinky v prístrojovke niečo odoberajú, ale to rádove v mA a ak si túto hodnotu človek vydelí ampérhodinami batérie tak reálne to batériu vybiť nemôže. Ak sa ale batérke vybije sama od seba tak by som ju niesol na reklamáciu nech mi ju vymenia a žiadny predavač by ma voltmetrom nepresvedčil že je batéria OK...
P.S. já mám batérku v kuse v motorke pripojenú a nevyberám ju ani v zime. Kedykoľvek chcem naštartovať ide to bez problémov na ťuk...
Tak veľa trpezlivosti s reklamáciou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů