čo s tým, klepe

Zde můžete psát návody a postupy na všechny možné servisní práce na XTčku.
Uživatelský avatar
Mini
Příspěvky: 94
Registrován: sob 13. bře 2010 18:37:00

čo s tým, klepe

Nový příspěvek od Mini » pon 11. říj 2010 20:28:21

Dobrý odpoledne kolegové,

mám XTX 2005 22,5tis.km

Mám ju kúpenú od 19,4tis. km, začala mi teraz klepotať, mám pocit, že to klepoce rovnomerne z otáčkami, klepe to od motora z predu je to také ako keby (iné prirovnanie ma nenapadá) bol pri Vás semafor pre slepých a tikal tak rýchlo. Môžu to byť ventily? Ešte sa chcem spýtať, jazdievam dosť pravidelne tak, že idem na trojke 50-60 je to ok, alebo podtáčam, lebo ísť na dvojke 50 sa mi zdá moc.

Diky
Fell in love with XT-X

XTX r.v.2005, Leo Vince, otáčkomer KOSO, 12 V zásuvka, Olejotermometer, vystužené blastre, craspads
Online
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2622
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Sdělení od administrátora

Příspěvek od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08

Zdar,

vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit :P. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.

Přejít na web motopripravky.cz

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 147
Registrován: ned 12. zář 2010 21:03:59
Bydliště: petrovice u karvine
Kontaktovat uživatele:

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od Filip » úte 12. říj 2010 5:42:30

jako ja jezdim 50 na 4Q a 60 jde i na 5Q ale to klepaní urcite bych nejdriv sel po ventylech
vule poprípade vymen svicku spatne spalucí smes muze mit spatne detonace ale rek bych na 99% ze ventyly..

Uživatelský avatar
kenyo
Příspěvky: 1272
Registrován: úte 25. bře 2008 21:05:12

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od kenyo » úte 12. říj 2010 16:51:54

mám 33tis. a přijde mi, že vím o čem mluvíš, že mi to klape taky. Už si nepamtuju jakej to mělo zvuk když jsem to koupil, ale neřeším to, ono se to nějak projeví. Každopádně ventily ani rozvoďák to není !!! ;)

Uživatelský avatar
hightower
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 28. kvě 2009 22:01:58
Bydliště: Jičín

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od hightower » úte 12. říj 2010 17:32:44

ne žeb bych chtěl malovat čerta na zeď, ale spíš bych to viděl na pístní čep. Na DRku co jsem měl před tím to bylo taky tak, ventily, rozvody v pořádku a ťukání bylo naší nedílnou součástí. Zmizelo to až po výměně pístní sady

Uživatelský avatar
Mini
Příspěvky: 94
Registrován: sob 13. bře 2010 18:37:00

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od Mini » stř 13. říj 2010 9:40:54

Hmm no s ventilmi sa môžem pohrať aj sám, a keby to bol ten čap, tak pôjde do servisu. Ale diky v každom prípade. :yes:
Fell in love with XT-X

XTX r.v.2005, Leo Vince, otáčkomer KOSO, 12 V zásuvka, Olejotermometer, vystužené blastre, craspads

Uživatelský avatar
kenyo
Příspěvky: 1272
Registrován: úte 25. bře 2008 21:05:12

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od kenyo » stř 13. říj 2010 14:51:38

Mini píše:Hmm no s ventilmi sa môžem pohrať aj sám, a keby to bol ten čap, tak pôjde do servisu. Ale diky v každom prípade. :yes:
mno obávám se, že v tom případě by to bylo na GO motoru .. nevím jak je to tady dělané .. ale vyměnit čep = vyměmit píst = výbrus ++ vyměnti čep a píst = vyměnit pouzdro nebo ložisko na ojnici = klika ven ? nebo to jde vymáčknout a nalisovat na moto? (aby se nezkur.ilo spodní ložisko na ojnici :roll: :?:

Uživatelský avatar
TTrs
Příspěvky: 450
Registrován: stř 09. dub 2008 13:11:35
Napiš "660" bez uvozovek: 505

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od TTrs » stř 13. říj 2010 15:17:58

kenyo píše:
Mini píše:Hmm no s ventilmi sa môžem pohrať aj sám, a keby to bol ten čap, tak pôjde do servisu. Ale diky v každom prípade. :yes:
mno obávám se, že v tom případě by to bylo na GO motoru .. nevím jak je to tady dělané .. ale vyměnit čep = vyměmit píst = výbrus ++ vyměnti čep a píst = vyměnit pouzdro nebo ložisko na ojnici = klika ven ? nebo to jde vymáčknout a nalisovat na moto? (aby se nezkur.ilo spodní ložisko na ojnici :roll: :?:
No jde to i na moto. Starej jde ven nejak vzdycky a novej hodit na chvili do mrazaku a mel by jit nasunout rukou. A nebo pak pouzit na to primo urceny pripravek. ;-)

Uživatelský avatar
hightower
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 28. kvě 2009 22:01:58
Bydliště: Jičín

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od hightower » stř 13. říj 2010 16:19:19

Na DRku to šlo udělat na motorce. Sundal se válec, starý čep šel ven poměrně lehce a nový tam pásl po zmrazení nádherně ( měnil jsem i píst ). Teď půjde jen o to aby jsi neměl už vytlučené oko v ojnici, pak to musíš udělat sakum prdum všecko

Uživatelský avatar
totr
Příspěvky: 1329
Registrován: pon 31. bře 2008 20:24:35

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od totr » stř 13. říj 2010 18:25:01

Nechci blbě radit, ale s tím klepáním a GO to nemusí být tak horké. Jeden můj kamarád si asi před 15 lety koupil ojeté XT 600 Z r.v. 1985. Asi před rokem mi řekl: "Když jsem to koupil, tak to klepalo, a klepe pořád..." Do dneška s původním motorem bez GO a dává tomu pořádně na prdel ;) :yes:
Moje XT 600 Z r.v. 87 taky pořád klepe a asi ještě dlouho bude :)

Uživatelský avatar
kenyo
Příspěvky: 1272
Registrován: úte 25. bře 2008 21:05:12

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od kenyo » pát 15. říj 2010 21:48:32

hightower a spol.> pístní čep je mi jasnej, tam je to pořád stejný, čep - mrazák, píst - horkovzduška a jde to jak po másle. Spíš mi šlo o to pouzdro nebo ložisko do toho ojničního oka. Přijde mi když už měnit čep a píst tak i to futro nebo co tam vůbec je - ale nechá se to tam zalisovat na moto ??

totr> moje řeč, pokud se to nějak jooo nezhorší jezdím ;) :yes: v bahně se to ztratí :mrgreen:

pedromax
Příspěvky: 4
Registrován: sob 05. bře 2011 8:05:01

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od pedromax » sob 05. bře 2011 15:43:42

Mini píše:Hmm no s ventilmi sa môžem pohrať aj sám, a keby to bol ten čap, tak pôjde do servisu. Ale diky v každom prípade. :yes:
jak teda??? opravene?

klr650
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 18. čer 2009 17:34:17

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od klr650 » sob 05. bře 2011 18:57:43

kenyo píše:hightower a spol.> pístní čep je mi jasnej, tam je to pořád stejný, čep - mrazák, píst - horkovzduška a jde to jak po másle. Spíš mi šlo o to pouzdro nebo ložisko do toho ojničního oka. Přijde mi když už měnit čep a píst tak i to futro nebo co tam vůbec je - ale nechá se to tam zalisovat na moto ??

totr> moje řeč, pokud se to nějak jooo nezhorší jezdím ;) :yes: v bahně se to ztratí :mrgreen:
futro tam žádný ani není chlapci,a čep de tam i ven úplně snadno(plovoucí čep),doba kdy se chladil čep a nahříval píst je pryč!!!! :o

Uživatelský avatar
sprath
Příspěvky: 41
Registrován: úte 30. čer 2009 20:42:32
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Hulín

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od sprath » čtv 17. bře 2011 21:03:33

Nechci dělat strašáka a doufám, že jsi problém už odstranil, ale mám zkušenost s xtz660 tenere z roku 91 a tam byl problém s vyvažovacím hřídelem. Ve fabrice to málo utáhli a on se po čase povolil. Klepalo to, zprva málo, potom trochu víc a pak přišla krátká tupá rána a hotovo. Motor na sračku. Klepání, ať už jakékoliv není radno podceňovat.
Doleštil jsem. Enduro forewer.

Uživatelský avatar
Petik.p
Příspěvky: 80
Registrován: sob 03. dub 2010 17:47:53

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od Petik.p » pon 04. úno 2013 23:07:54

mně začla klepat.. už jsem domluvený, že to rozhodíme, mám rád, když je mašina v cajku :-)
Takže dám report co a jak ;) příští týden :-)
Xt660x, marwing exhaust systems, Kn.. /// Suzuki Samurai, 31x10,5x15MT Uragana,dify 1:5,2 , komplet podvozek-listí volha, winch 2,7t, pevnosťáky, špéry.. tvrdý off :-D

Uživatelský avatar
JOHIL46
Příspěvky: 181
Registrován: pon 04. říj 2010 9:13:37
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Čo s tým klepe

Nový příspěvek od JOHIL46 » úte 05. úno 2013 11:33:08

Mě taky začala klepat v cca 33tis.km tak jsem zajel do servisu a tam mě řekly že to je nějaký šroub u spojky teď už přesně nevím který( prý je to normální že časem se povolí a začne klepat) oprava mě stala za prácu asi 500.

kolly
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 09. pro 2010 14:39:10

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od kolly » úte 23. dub 2013 9:13:16

Mě začla taky klepat ve 33tis.km a byla to taky ta matka a oprava jak říkáš cca. 500kč. a řekli mi to samí prosím tě kolik Náš najeto?

Uživatelský avatar
JOHIL46
Příspěvky: 181
Registrován: pon 04. říj 2010 9:13:37
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od JOHIL46 » úte 23. dub 2013 10:34:39

motorku jsem na podzim prodal ale měla najeto 53tisíc naprosto bez problému
jsou tu kluci co maj najeto víc a taky bez problému

Dudko
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 14. úno 2013 17:42:50

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od Dudko » úte 23. dub 2013 18:50:29

caute, mozte sem niekdo hodit video jak to klepe? lebo teraz neviem ci to je zdravy zvuk alebo klepe :shock:

dik

Uživatelský avatar
packi
Příspěvky: 383
Registrován: sob 20. čer 2009 17:05:00
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Třinec

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od packi » čtv 25. dub 2013 10:39:31

Dudko píše:caute, mozte sem niekdo hodit video jak to klepe? lebo teraz neviem ci to je zdravy zvuk alebo klepe :shock:

dik

tak hod jsem odkaz na tve video se zvukem a odpovedi se mozna dockas , zda-li je to normalni nebo ne :-)

Dudko
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 14. úno 2013 17:42:50

Re: čo s tým, klepe

Nový příspěvek od Dudko » stř 15. kvě 2013 8:25:19

chalani nechcem zakladat novu temu, chcem sa len opytat vcera mi odledel jeden srob s toho drziaku co drzi predny blatnik (ta kovova konstrukcia) , naco vlasne sluzi? nemoze sa nic stat? lebo neviem taky srob nikde zohnat musim ho niekde objednat..

a este k tomu klepaniu dneska alebo zajtra hodim video :D

dik moc

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů