Po zahřátí nestartuje
Napsal: pon 16. kvě 2016 20:53:00
Mám Yamahu SZR660, protože předpokládám, že má podobný motor, dovolím si sem vtěrknout.
Dneska mě 2x nechala ve štychu, za studena naskočí napoprvé a bez sytiče, ale po cca 5km když zdechla (manželka špatně řadila) nebo jsem ji po 10km chcípnul už nenaskočila. Tlačil jsem ji jak debil 1km, aby pak v garáži chytla napoprvé. Když se to stalo po 2. (ve stejném dni) tak jsme na parkovišti čekali tak 40minut a průběžně zkoušeli startovat, ale skončilo to jen vyšlahanou baterkou a kromě jednoho slabého pokusu to vůbec nevypadala, že by byla jiskra, nebo tam šel benzín - ale ten smrděl dost.
Podle více zdrojů by to mělo být bohatou směsí (nevím z jakého důvodu, motorka dlouho stála, teď jsem ji dával dokupy, bývalý majitel tvrdí, že s tím problém neměl, já do karbecu nešahal).
Kromě výměny svíčky, bych chtěl zkontrolovat i to nastavení směsy.
Pokud jsem dobře pochopil manuál, tak šroub je ze spodu a označen jako "pilot air screwů a má být otevřen na +- 3 otáčky. Pochopil jsem to správně? Je jen jeden šroub a nebo každý z karburátorů má vlastní a musí být na stejnou hodnotu? V tomto jsem lama, do servisu nechci z důvodu času. Měl to tam 2 týdny, na toto nedošel a než se k tomu dostane, tak zase hromada času v čudu
Dneska mě 2x nechala ve štychu, za studena naskočí napoprvé a bez sytiče, ale po cca 5km když zdechla (manželka špatně řadila) nebo jsem ji po 10km chcípnul už nenaskočila. Tlačil jsem ji jak debil 1km, aby pak v garáži chytla napoprvé. Když se to stalo po 2. (ve stejném dni) tak jsme na parkovišti čekali tak 40minut a průběžně zkoušeli startovat, ale skončilo to jen vyšlahanou baterkou a kromě jednoho slabého pokusu to vůbec nevypadala, že by byla jiskra, nebo tam šel benzín - ale ten smrděl dost.
Podle více zdrojů by to mělo být bohatou směsí (nevím z jakého důvodu, motorka dlouho stála, teď jsem ji dával dokupy, bývalý majitel tvrdí, že s tím problém neměl, já do karbecu nešahal).
Kromě výměny svíčky, bych chtěl zkontrolovat i to nastavení směsy.
Pokud jsem dobře pochopil manuál, tak šroub je ze spodu a označen jako "pilot air screwů a má být otevřen na +- 3 otáčky. Pochopil jsem to správně? Je jen jeden šroub a nebo každý z karburátorů má vlastní a musí být na stejnou hodnotu? V tomto jsem lama, do servisu nechci z důvodu času. Měl to tam 2 týdny, na toto nedošel a než se k tomu dostane, tak zase hromada času v čudu