Údržba přepákování

Zde můžete psát návody a postupy na všechny možné servisní práce na XTčku.
Uživatelský avatar
K.O.zel
Příspěvky: 1241
Registrován: úte 01. dub 2008 17:30:32

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od K.O.zel » ned 13. čer 2010 11:32:41

ja ji taky nevyndaval ale kousky vypadly "sami" :) tak si rikam ze ji nekdy mozna vyndam...
Online
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2622
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Sdělení od administrátora

Příspěvek od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08

Zdar,

vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit :P. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.

Přejít na web motopripravky.cz

Uživatelský avatar
packi
Příspěvky: 383
Registrován: sob 20. čer 2009 17:05:00
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Třinec

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od packi » ned 13. čer 2010 17:30:31

uz si nepamatuju jak to bylo a tu hnedou hmotu jsem taky nechal a jen procistil, promazal.

Uživatelský avatar
totr
Příspěvky: 1329
Registrován: pon 31. bře 2008 20:24:35

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od totr » pon 14. čer 2010 7:00:09

K.O.zel píše:hele kuci, mate taky ty dve vlozky ktery sou stejny delsi nez je ten trojuhelnik? nez sem to dotah nakrev tak ty kosti nedosedaly primo na ten trojuhelnik ale jen na ty vlozky. tudiz mel ten tojuhelnik drobet stranovej vakl. daval sem si pozor abych dal vse na svoje misto tak doufam ze sem to nak nespletl. jo a dyz ste vyndali tu hnedou hmotu jak ste docilili toho rovnomernyho rozlozeni tech "jehlicek" uvnitr?
Ty kosti mají dosedat podle mě jen na vložky aby se mohly volně otáčet. Válečky poskládáš do větší vrstvy mazacího tuku. Nic na tom není - ony se tam srovnají samy.

Uživatelský avatar
K.O.zel
Příspěvky: 1241
Registrován: úte 01. dub 2008 17:30:32

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od K.O.zel » pon 14. čer 2010 16:10:40

ok diky vsem trem :yes:

Uživatelský avatar
Béďa
Příspěvky: 83
Registrován: pon 04. říj 2010 20:04:23

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od Béďa » pon 18. říj 2010 16:23:08

nevíte někdo rozměry gufer na tom přepákování na tenerce r.v. 08 ?
Díky

magua
Příspěvky: 27
Registrován: stř 15. srp 2012 18:41:30

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od magua » sob 01. pro 2012 15:24:26

Zdar,kupovali jste někdo ty ložiska v přepákování?V yamaze stoji 590kč jedno a to je celkem raketa,dají se sehnat levnějc?

Uživatelský avatar
Ninjaman
Příspěvky: 135
Registrován: sob 02. kvě 2009 21:59:56
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od Ninjaman » pát 11. led 2013 20:52:13

Chtěl bych tady MOC poděkovat TOTRovi za tyhle úžasný návody. Akorát dělám velkou zimní údržbu na XR 400 a i na něj se dá návod krásně aplikovat (a určitě nejen na něj :) ). Když sem vyndal čep a začaly na mě padat válečky, tak jsem aspoň nebyl vyjukanej a po kompletním vyčištění jsem je zase zalepil do vrstvy Castrolu LMX (i tady vlastně vděčím TOTRovi za doporučení vhodných maziv :D ).

Takže fakt díky moc za tu práci co si s těma návodama dáváš ;) :yes:
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
K.O.zel
Příspěvky: 1241
Registrován: úte 01. dub 2008 17:30:32

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od K.O.zel » ned 03. bře 2013 18:11:02

maly OT. asi budu muset menit loziska v kyvce (a vse co s tim souvisi). valecky uz sou celkem jety...a tak se chci zeptat...v yamaza chtej za jeden 3kila...je realny to nechat nekde vysoustruzit levnejc? vim ze tatar mi kdysi necou delal...d=16mm D=22mm l=61 resp 69mm
Přílohy
20130303_175151[1].jpg

Uživatelský avatar
PetríkJ
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 26. čer 2014 12:41:23
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od PetríkJ » čtv 10. črc 2014 9:36:59

ja som ich dával vyrábať na TTR tiež d=16mm D=22mm l=61 resp 69mm z materiálu 14 220 pocementovať, zakaliť a vyleštiť... ale začali hrdzavieť, pretože trčali na tej moto asi 2mm a stačí kvapka vody zo zadného kolesa a hrdza sa asi roztiahne po celom čape... stálo to asi 50% z ceny orig. ale nakoniec to nestálo za nič orig sú asi nerez alebo čo :no: potom mi TTR čorkli :no:

chstepan
Příspěvky: 30
Registrován: pon 26. zář 2016 8:25:39
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od chstepan » stř 23. lis 2016 15:27:35

zdravím,
malý dotaz.. když tu hnědou hmotu z ložisek vypreparuju nebude potřeba přidat nějakou jehličku navíc ?
dík
š.

Uživatelský avatar
PetríkJ
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 26. čer 2014 12:41:23
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od PetríkJ » stř 23. lis 2016 21:43:08

Netreba :shock:

Vlk.1
Příspěvky: 15
Registrován: ned 14. pro 2014 20:16:46
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Chlumec

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od Vlk.1 » pát 25. lis 2016 19:04:21

Myslím si , že ta hnědá hmota, kterou jsem taky vyndaval je původní papírová klec , která se dává při nandavání při výrobě. Tím alespoň zjistíš, jestli to bylo rozebraný , nebo ne. Jehličky se při odstranění papíru nemusí doplňovat. Už se tam žádná navíc nevejde.

chstepan
Příspěvky: 30
Registrován: pon 26. zář 2016 8:25:39
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od chstepan » úte 29. lis 2016 13:30:34

zdravím,
tak kyvka je venku a budu asi měnit i ložiska (očividně se o ně nikdo nestaral a jsou kaput)
Chtěl jsem se zeptat. V uložení jsou kromě ložisek i nějaká "futra". Měnil jste je někdo ? Z jakého jsou materiálu a jakou tam mají funkci ?
dík
š.

Uživatelský avatar
PetríkJ
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 26. čer 2014 12:41:23
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od PetríkJ » úte 29. lis 2016 19:46:56

Ja som ich stočil zo silonu zadarmo

chstepan
Příspěvky: 30
Registrován: pon 26. zář 2016 8:25:39
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od chstepan » čtv 01. pro 2016 9:21:10

ahoj, tak mám další dotaz :-)
nevíte někdo rozměr popř. typ ložisek do kyvné vidlice ( do osy) ?
dík moc
š.

Vlk.1
Příspěvky: 15
Registrován: ned 14. pro 2014 20:16:46
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Chlumec

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od Vlk.1 » ned 04. pro 2016 18:03:23

Jestli máš už špatná ložiska , tak si prohlídní a proměř čepy , je na nich tvrdší vrstva , aby déle vydržely. Jestli na nich jsou stopy , tak je taky vyměň , za chvíli by jsi měl stejnej problém.

chstepan
Příspěvky: 30
Registrován: pon 26. zář 2016 8:25:39
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od chstepan » pon 05. pro 2016 8:16:09

čepy už mám koupené nové .. byly taky vyrezlé a vymačkané ... jinak ty pouzdra se dají koupit neorigo třeba na wemoto.cz ... a příjdou na 82Kč/ks oproti origo za 335 kč/ks ... uvidíme jaká to bude kvalita.

chstepan
Příspěvky: 30
Registrován: pon 26. zář 2016 8:25:39
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od chstepan » čtv 09. úno 2017 14:36:38

možná jsem objevil ameriku .. ale třeba se to někomu hodí ... jehlová ložiska do kyvné vidlice .. jsou HK2220C - NTN a mají je třeba v Žamberku za 75 Kč/kus ... oproti origo (taky NTN) za 700,-

Uživatelský avatar
PetríkJ
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 26. čer 2014 12:41:23
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od PetríkJ » čtv 09. úno 2017 15:53:42

Čapy neorigo skorodujú :no:

chstepan
Příspěvky: 30
Registrován: pon 26. zář 2016 8:25:39
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Údržba přepákování

Nový příspěvek od chstepan » čtv 09. úno 2017 16:48:26

čepy mám origo, ale ložiska jsem koupil neorigo .. no vlastně jsou to ty samé co origo, akorát nekupované v Yamaze :-)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů