Zde můžete psát návody a postupy na všechny možné servisní práce na XTčku.
-
Jipe
- Příspěvky: 10
- Registrován: sob 14. bře 2009 21:02:03
Nový příspěvek
od Jipe » sob 14. bře 2009 21:10:50
čaute, mám takový problém s přední brzdou: při jízdě chci přibrzdit a páčka jde velmi lehko a moc to nebrzdí ovšem jakmile ji pustím a hned zkusím znovu přibrzdit už je mnohem tvrdší a brzdí lépe( musí se to asi jako napumpovat ) kapalina se neztrácí, stačí odvzdušnit?nebo v čem je problém?doufám že jste mě z toho pochopili

a poradíte jestli jste to někdy řešili

dík čau
Online
-
Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Příspěvek
od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

. Rád bych vám představil web
motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např.
vyvažovačky kol,
zouvačky,
narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm),
klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód
54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
-
kenyo
- Příspěvky: 1272
- Registrován: úte 25. bře 2008 21:05:12
Nový příspěvek
od kenyo » sob 14. bře 2009 21:12:14
tak dobře odvzdušnit každopádně, pak se uvidí ale sázel bych na to

-
Jipe
- Příspěvky: 10
- Registrován: sob 14. bře 2009 21:02:03
Nový příspěvek
od Jipe » sob 14. bře 2009 21:20:14
jaké jsou zkušenosti s odděláním víčka na kapalinu a poté daní zpět? těsněníčko atd.. vydrží?

-
LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od LiTe » sob 14. bře 2009 21:21:36
Jipe> pokud nebude jevit těsnění známky opotřebení, nebál bych se ho použít znovu v tomto případě

...:
XT66oX SuperMotard:...
lite.rajce.net......
Moje XtXko
-
kenyo
- Příspěvky: 1272
- Registrován: úte 25. bře 2008 21:05:12
Nový příspěvek
od kenyo » sob 14. bře 2009 21:22:24
Jipe píše:jaké jsou zkušenosti s odděláním víčka na kapalinu a poté daní zpět? těsněníčko atd.. vydrží?

není tam těsnění ale taková gumová věcička (nevmí jak to říct) která tam udržeuje vzduchovej prostor.. něco jako membrána .. nad tou gumou nesmí být kapalina.. pod ní naopka musí

Jinak to jde uplně v poho.. jen s tou gumou opatrně a bacha na nějaké smetí a tak

-
Jipe
- Příspěvky: 10
- Registrován: sob 14. bře 2009 21:02:03
Nový příspěvek
od Jipe » sob 14. bře 2009 21:23:21
ještě jeden dotaz co za brzdovku? normálka dot 4 nebo nějakou koupit spešl?
-
kenyo
- Příspěvky: 1272
- Registrován: úte 25. bře 2008 21:05:12
Nový příspěvek
od kenyo » sob 14. bře 2009 21:25:01
dot4 už je trošku "spešl" .. do aut se běžně leje dot3 .. to nee.. v motorce je malá náplň takže se hodně zahřívá a musí mít vyšší bod varu.. proto dot4.. jaká - pokud to bude dot4 je podle mě fuk

-
CeGo
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob 19. črc 2008 13:35:13
- Bydliště: Luhačovice
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od CeGo » ned 15. bře 2009 12:43:18
kenyo píše:dot4 už je trošku "spešl" .. do aut se běžně leje dot3 .. to nee.. v motorce je malá náplň takže se hodně zahřívá a musí mít vyšší bod varu.. proto dot4.. jaká - pokud to bude dot4 je podle mě fuk

dot 4 je v každém novějším autě, dot 3 se leje už jen snad do Š 120

, já osobně bych dal DOT5 ta už je trošku lepší.. tuším bod varu tak cca okolo 270, jinak jsou ještě racingové a ty mají bod varu 300, kapalina by se měla měnit každé dva roky! Jelikož na sebe váže vlhkost a ta podstatně snižuje její bod varu

... jo a co se týče toho pumpování, tak u aut jsou je to většinou opotřebovanýma manžetama v tom brzdiči..(hodně záleží na kvalitě vyhonování(vyleštění) té stěny, takže se to může stát, že se někde opotřebují rychleji). Ale odvzdušnit bych to asi zkusil

-
vivik
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte 01. črc 2008 19:35:23
- Bydliště: Poděbrady
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od vivik » ned 15. bře 2009 13:58:22
tak doufam ze az to budes menit tak to hezky nafotis a popises

-
kenyo
- Příspěvky: 1272
- Registrován: úte 25. bře 2008 21:05:12
Nový příspěvek
od kenyo » ned 15. bře 2009 14:03:39
cego> .. důvěřuji profesionálovi

.. každopádně eště do felicie se leje dot3

teda byl sem toho světkem .. co tam má přijít nevím.
K těm dvou letům.. u předku bez diskuze. Co se zadku týká tak mám obrazně řečeno rezatej celej kotouč .. protože to používám velmi málo takže by tam kdlidně podle mě mohla být i nějaká dot1

tam o nějakém zahřívání kapaliny nemůže být řeč

-
LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od LiTe » ned 15. bře 2009 14:10:10
kenyo> no zas nech bejt, na sosnový používám obě a dá se říct že tak předek 60 a zadek 40, zas bych to tak nepodceňoval

...:
XT66oX SuperMotard:...
lite.rajce.net......
Moje XtXko
-
CeGo
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob 19. črc 2008 13:35:13
- Bydliště: Luhačovice
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od CeGo » ned 15. bře 2009 14:23:02
kenyo> u té kapaliny je to v podstatě jen doporučení co by si tam člověk měl dát.. není to jak s olejem který ma dané specifikace, to je jasný.. třeba do rodinné feldy se dáva to nejlevnější, naopak když ju má nějaké mladé divoch s vrtanýma kotóčama, tak tam prskne racingovku

.. jinak asi i v tom našem XT by ta DOT4 měla stačit nad hlavu.. ale proč tam nedát trošku lepší když ty ceny se pohybují okolo stokoruny.. racingovka je už ale tak 3x dražší to už je podle mě na běžné užití zbytečné!
-
mad
- Příspěvky: 195
- Registrován: úte 01. dub 2008 21:19:22
Nový příspěvek
od mad » ned 15. bře 2009 19:51:14
Vim, ze vymena brzdove kapaliny se doporucovala po dvou letech u klasickejch kumovejch hadicek. Cili u Xka u predni brzdy, kde je pancerovana hadice, tak tam by melo stacit menit min casto ne

je to tak

-
Jorge
- Příspěvky: 297
- Registrován: ned 31. srp 2008 8:55:53
Nový příspěvek
od Jorge » ned 15. bře 2009 21:03:51
Asi ne,kapalina stárne a pohlcuje vlhko ať je v gumové nebo pancéřové hadičce stejně.nejsem tak chytrej ale někde jsem to četl
-
CeGo
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob 19. črc 2008 13:35:13
- Bydliště: Luhačovice
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od CeGo » ned 15. bře 2009 21:28:20
mad> Já myslím, že to z čeho sou hadice na to nemá vliv. Jestli, že není brzdová soustava hermeticky uzavřená, tak prostě vlhkost na sebe váže...
-
CeGo
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob 19. črc 2008 13:35:13
- Bydliště: Luhačovice
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od CeGo » ned 15. bře 2009 21:47:16
LiTe píše:kenyo> no zas nech bejt, na sosnový používám obě a dá se říct že tak předek 60 a zadek 40, zas bych to tak nepodceňoval

taky bych zadek nepodceňoval, když si vezmeš, že zadní guma je navíc širší a sedí na cestě větší plochou, tak třeba v zatáčkách může být brždení zadkem hodně důležité.. ale tohle nevím, jen mě to tak napadlo selským rozumem

...
Mám malou lehkou dodávku VW Caddy a ta vůbec nechtěla brzdit když sem na to pořádně šlápl. Prostě přední kola bloklé, pískot.. No a na mokru ještě horší.. Nedej bože když jsem byl na zadu ještě naložený! Tak jsem zkusil nechat v servise trošku poštelovat zadek aby víc brzdil, no a teď na tu brzdu dupu jak steklý a brzdí to fakt líp

.. Je pravda, že předek je fakt o dost důležitější ale zadek nepodceňovat..
-
Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2627
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od Radek » ned 15. bře 2009 22:14:18
Většinou, když v zimě hodně mrzne, tak se "nudím" takovým způsobem, že bych tu brzdovku klidně vyměnil 3x za tu zimu

. Jinak jsem dával DOT4, přijde mi úplně zbytečný tam dávat 5.1 ... Rozdíl to bude asi jako mezi klasickym a V-Power benzinem

-
LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od LiTe » ned 15. bře 2009 22:17:30
Radek> něco proti V-power benálku ?

...:
XT66oX SuperMotard:...
lite.rajce.net......
Moje XtXko
-
Jipe
- Příspěvky: 10
- Registrován: sob 14. bře 2009 21:02:03
Nový příspěvek
od Jipe » ned 15. bře 2009 23:07:43
jelikož pracuji jako automechanik, mohu dodat že opravdu brzdovka se úplně běžně dává DOT 4, a ty stary auta do kterých se lilo něco jiného už nespravuji

a měnit by se opravdu měla každé 2roky bez vlivu v jakých hadičkách jsou

(váže vlhkost a zmenšil se bod varu) jinak taky doufám že bude stačit odvzdušnit,vrhnu se na to v týdnu nebo o víkendu, při nejhorším opravnou sadu na pístky,s pumpou snad nic nebude

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů