Následky drsnějšího podřazení

Vše o jednobuchu XT660.
Matonny
Příspěvky: 4
Registrován: úte 25. kvě 2010 21:02:28
Bydliště: Domažlice

Následky drsnějšího podřazení

Nový příspěvek od Matonny » stř 26. kvě 2010 20:36:25

Jeden z důvodů, proč jsem si vybral XT, bylo, že motor prý je velký „držák“. Při poslední jízdě jsem ho „trochu“ prověřil – nevím na co jsem myslel, ale po výjezdu ze zatáčky jsem z roztáhlé čtyřky namísto pětky nahoru kopl dolů trojku :no: – ustál jsem to v pohodě, kolo se nezablokovalo, okamžitě jsem přeřadil nahoru, ale mám strach jestli to ustál motor nebo převodovka, přestože jede dál, zdá se, úplně normálně (dnes jsem opět jezdil a vše v poho). Jinak se k ní chovám moc slušně a hýčkám si jí. Prosím ty zkušenější z vás o uklidnění, příp. co by mohlo být v pr…. :?: ?!Doufám, že to nebude mít nějaké následky :cry: .
Online
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2622
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Sdělení od administrátora

Příspěvek od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08

Zdar,

vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit :P. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.

Přejít na web motopripravky.cz

Uživatelský avatar
totr
Příspěvky: 1329
Registrován: pon 31. bře 2008 20:24:35

Re: Následky drsnějšího podřazení

Nový příspěvek od totr » stř 26. kvě 2010 23:18:00

Myslím, že se nic nestalo ;)

zdenek
Příspěvky: 18
Registrován: pon 12. dub 2010 12:52:36

Re: Následky drsnějšího podřazení

Nový příspěvek od zdenek » čtv 27. kvě 2010 9:56:18

Matonny píše:Jeden z důvodů, proč jsem si vybral XT, bylo, že motor prý je velký „držák“. Při poslední jízdě jsem ho „trochu“ prověřil – nevím na co jsem myslel, ale po výjezdu ze zatáčky jsem z roztáhlé čtyřky namísto pětky nahoru kopl dolů trojku :no: – ustál jsem to v pohodě, kolo se nezablokovalo, okamžitě jsem přeřadil nahoru, ale mám strach jestli to ustál motor nebo převodovka, přestože jede dál, zdá se, úplně normálně (dnes jsem opět jezdil a vše v poho). Jinak se k ní chovám moc slušně a hýčkám si jí. Prosím ty zkušenější z vás o uklidnění, příp. co by mohlo být v pr…. :?: ?!Doufám, že to nebude mít nějaké následky :cry: .
nestalo se asi nic, to bys poznal hned jak se to stalo............

mad
Příspěvky: 195
Registrován: úte 01. dub 2008 21:19:22

Re: Následky drsnějšího podřazení

Nový příspěvek od mad » čtv 27. kvě 2010 10:31:36

Bud uplne v klidu, taky se mi to uz parkrat povedlo :oops: a jezdim vesele dal ;)

Uživatelský avatar
Petik.p
Příspěvky: 80
Registrován: sob 03. dub 2010 17:47:53

Re: Následky drsnějšího podřazení

Nový příspěvek od Petik.p » čtv 27. kvě 2010 18:43:59

to kolo se utrhne.. mě jednou na steré dr650 uletěl z trojkového kola zub, když jsem ji vytočil při předjždění. ale na xt je to pohoda, taky se mi smýká kolo když brzdím motorem
Xt660x, marwing exhaust systems, Kn.. /// Suzuki Samurai, 31x10,5x15MT Uragana,dify 1:5,2 , komplet podvozek-listí volha, winch 2,7t, pevnosťáky, špéry.. tvrdý off :-D

Matonny
Příspěvky: 4
Registrován: úte 25. kvě 2010 21:02:28
Bydliště: Domažlice

Re: Následky drsnějšího podřazení

Nový příspěvek od Matonny » pát 28. kvě 2010 6:10:30

Díky za odpovědi.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů