Následky drsnějšího podřazení
Následky drsnějšího podřazení
Jeden z důvodů, proč jsem si vybral XT, bylo, že motor prý je velký „držák“. Při poslední jízdě jsem ho „trochu“ prověřil – nevím na co jsem myslel, ale po výjezdu ze zatáčky jsem z roztáhlé čtyřky namísto pětky nahoru kopl dolů trojku – ustál jsem to v pohodě, kolo se nezablokovalo, okamžitě jsem přeřadil nahoru, ale mám strach jestli to ustál motor nebo převodovka, přestože jede dál, zdá se, úplně normálně (dnes jsem opět jezdil a vše v poho). Jinak se k ní chovám moc slušně a hýčkám si jí. Prosím ty zkušenější z vás o uklidnění, příp. co by mohlo být v pr…. ?!Doufám, že to nebude mít nějaké následky .
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Následky drsnějšího podřazení
Myslím, že se nic nestalo
Re: Následky drsnějšího podřazení
nestalo se asi nic, to bys poznal hned jak se to stalo............Matonny píše:Jeden z důvodů, proč jsem si vybral XT, bylo, že motor prý je velký „držák“. Při poslední jízdě jsem ho „trochu“ prověřil – nevím na co jsem myslel, ale po výjezdu ze zatáčky jsem z roztáhlé čtyřky namísto pětky nahoru kopl dolů trojku – ustál jsem to v pohodě, kolo se nezablokovalo, okamžitě jsem přeřadil nahoru, ale mám strach jestli to ustál motor nebo převodovka, přestože jede dál, zdá se, úplně normálně (dnes jsem opět jezdil a vše v poho). Jinak se k ní chovám moc slušně a hýčkám si jí. Prosím ty zkušenější z vás o uklidnění, příp. co by mohlo být v pr…. ?!Doufám, že to nebude mít nějaké následky .
Re: Následky drsnějšího podřazení
Bud uplne v klidu, taky se mi to uz parkrat povedlo a jezdim vesele dal
Re: Následky drsnějšího podřazení
to kolo se utrhne.. mě jednou na steré dr650 uletěl z trojkového kola zub, když jsem ji vytočil při předjždění. ale na xt je to pohoda, taky se mi smýká kolo když brzdím motorem
Xt660x, marwing exhaust systems, Kn.. /// Suzuki Samurai, 31x10,5x15MT Uragana,dify 1:5,2 , komplet podvozek-listí volha, winch 2,7t, pevnosťáky, špéry.. tvrdý off
Re: Následky drsnějšího podřazení
Díky za odpovědi.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů