Snížení xt 660x

Vše o jednobuchu XT660.
Darlos
Příspěvky: 8
Registrován: ned 08. srp 2010 9:34:57

Snížení xt 660x

Nový příspěvek od Darlos » ned 08. srp 2010 9:51:41

Zdravíčko všem,nedávno jsem si koupil xt660x a potřeboval bych poradit lze snížit o nákej centák dolu třeba přepakováním?A další dotas kde se dá sehnat nejlevnějsí spodní kryt motoru originál všude se prodává za 4200kč to se mě zdá dost :roll: :!:A taky jsem našel na http://www.xt660.com/site/node/333 máte s těmito výfuky někdo skušenosti?

Darlos
Příspěvky: 8
Registrován: ned 08. srp 2010 9:34:57

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od Darlos » ned 08. srp 2010 16:40:01

Tak si odpovím sám sníženi i zvýšení lze v německu jedna firma vyrábí přepakováni,a ten kryt motoru jsem našel za 3225kč levněji už ho asi nenajdu jedině samo doma ;)

Uživatelský avatar
kenyo
Příspěvky: 1272
Registrován: úte 25. bře 2008 21:05:12

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od kenyo » ned 08. srp 2010 20:49:41

1) viz. viewtopic.php?f=5&t=676&view=unread#unread ... když jde nahoru tak půjde i dolů ;)

2) levněji kryt asi neseženeš.. cena dobrá

3) obávám se že ty vejfuky nikdo nezná.. nebo já teda ne ;)

Darlos
Příspěvky: 8
Registrován: ned 08. srp 2010 9:34:57

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od Darlos » pon 09. srp 2010 14:27:08

díky
Naposledy upravil(a) Darlos dne pon 09. srp 2010 14:30:42, celkem upraveno 1 x.

Darlos
Příspěvky: 8
Registrován: ned 08. srp 2010 9:34:57

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od Darlos » pon 09. srp 2010 14:28:19

kenyo píše:1) viz. viewtopic.php?f=5&t=676&view=unread#unread ... když jde nahoru tak půjde i dolů ;)

2) levněji kryt asi neseženeš.. cena dobrá

3) obávám se že ty vejfuky nikdo nezná.. nebo já teda ne ;)
Díky za rychlou reakci a pomoc :yes:

Darlos
Příspěvky: 8
Registrován: ned 08. srp 2010 9:34:57

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od Darlos » pon 09. srp 2010 14:34:17

Škoda ty ladáky by mě celkem zajimali

Uživatelský avatar
BOB
Příspěvky: 61
Registrován: stř 21. črc 2010 12:30:41
Bydliště: Uherský Brod

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od BOB » ned 18. pro 2011 21:16:24

Potreboval jsem o neco snizit XTX kvuli sve zene, a tak pridavam par fotek pro ty, co maji stejny problem. Moto jsem snizil v sedle o 22 mm.

1) snizeni predku: predni vidle posunout v brylych nahoru o 20mm, staci pouze povolit srouby a posunout vidle.

2) snizeni zadku: vymena "kosti" prepakovani za delsi. Zde potvrzuji postreh z tohoto fora, ze pomer prepakovani/kyvka je cca 1:4, tedy pri prodlouzeni "kosti" o 6 mm klesla motorka o cca 25mm mereno v ose zadniho kola. Kosti - material nerez, povrchovka komaxit, roztec der 91 mm.
Přílohy
snizeni 2.jpg
prodlouzene kosti o 6 mm, z puvodni roztece 85mm na 91 mm, material nerez
snizeni 1.jpg
snzeni predku posunutim vidli v brylych
Naposledy upravil(a) BOB dne pon 19. bře 2012 23:41:14, celkem upraveno 1 x.
Tož dobře to čistí....

MaxoT660
Příspěvky: 13
Registrován: pát 30. pro 2011 20:20:42

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od MaxoT660 » pát 27. led 2012 17:50:27

Našiel som dobrý tip na zníženie. Je tu link. Tento typ umožňuje 4 rôzne výšky zníženia. Good idea. :yes:
http://www.projection-components.co.uk/ ... l-88-p.asp
Obrázek
Život je len jeden ....

myšák
Příspěvky: 7
Registrován: ned 08. led 2012 12:20:04

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od myšák » pát 16. bře 2012 10:25:10

Ahoj vespolek. Uvažuju o snížení mojí Tenerky. Přece jen mých 170cm je na tuhle krasavici krapet na fest. Chtěl jsem zeptat - když povolím přední vidle o cca 2cm a na zadek hodím přepákování (-35mm), změní se tím nějak zásadně jízdní vlastnosti? Nerad bych po tomhle zásahu z motorky, která jezdí luxusně, vyrobil nějakou "užovku". :| Díky za odpověď.

12.Bert
Příspěvky: 117
Registrován: stř 11. srp 2010 10:31:12

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od 12.Bert » sob 17. bře 2012 21:12:18

myšák píše:Ahoj vespolek. Uvažuju o snížení mojí Tenerky. Přece jen mých 170cm je na tuhle krasavici krapet na fest. Chtěl jsem zeptat - když povolím přední vidle o cca 2cm a na zadek hodím přepákování (-35mm), změní se tím nějak zásadně jízdní vlastnosti? Nerad bych po tomhle zásahu z motorky, která jezdí luxusně, vyrobil nějakou "užovku". :| Díky za odpověď.
Nazdar, já to právě řeším - zadal jsem si výrobu kostí o 5 a o 8mm delších, tak předpokládám, že do 14 dnů bych to mohl mít a odzkoušet.
Proč dvoje ?
Tenerky mají větší přepákování i delší kosti než xt660 X a R a asi to zatím nikdo tady z fóra nedělal, tak budu zkoušet o kolik mm se to skutečně sníží. Rád bych dosáhl snížení o 2cm, aby to nemělo zásadní vliv na změnu jízdních vlastností.
Vycházím z toho předpokladu, že menší osoby i méně váží, tak ve finále i snížená Tenerka řízená nižším a lehčím jezdcem bude jezdit ve stejné světlé výšce jako nesnížená Tenerka zatížená vysokým a více vážícím chlapem.
Ještě je třeba myslet na to, aby z.kolo po max. zatížení nedřelo o "krabici" výfuku, v mém případě o nářaďovou schránku.

Uživatelský avatar
BOB
Příspěvky: 61
Registrován: stř 21. črc 2010 12:30:41
Bydliště: Uherský Brod

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od BOB » pon 19. bře 2012 23:49:12

To Bert a Myšák:

nechtelo se mi delat vice kosti systemem pokus - omyl, tak jsem hodil moto na naslapny stojan, podlozil kyvku heverem na auto a odmeril osu kola od zeme. Pak jsem vyhodil cep prepakovani a heverem pozvedl kyvku o pozadovany kus. Nasledne zmeril roztece ok prepakovani a proporce novych kosti byly na svete 8-) U XT je to cca 1:4, takze pri prodlouzeni kosti o 6 mm se snizila osa zadniho kola o 25mm.

Jinak pokud snizujes moto na prepakovani (zadek) je dobre snizit i predek aby byla zachovana stejna geometrie a rozlozeni vahy napr. pri krizovem brzdeni. Po snizeni si nezapomen seridit vysku predniho svetla, at nesviti panu bohu do oken.
Tož dobře to čistí....

12.Bert
Příspěvky: 117
Registrován: stř 11. srp 2010 10:31:12

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od 12.Bert » ned 25. bře 2012 10:54:46

Tak mám snížen zadek o 30mm (kosti delší o 8mm). Zkouška "na suchu" ukázala, kdy Tenerku houpavě zatěžovali dvě osoby a za nosič částečně já (+2 plné kufry, tj. cca 250kg) , že nejméně 2cm zbývají volné nad z.kolem. :yes:
Zkouška v terénu i na silnici také proběhla. Na silnici je snížená jistě lepší, v terénu je to otázka ... v těžším terénu je lepší vyšší podvozek a neřešit zda vždy došlápnu na zem, ale u Tenerky jsem se rozhodl pro opak; přitom v souvislosti s tím, co jsem napsal výše, se bavíme jen o drobné změně - nejde tady o nic zásadního. Tenerku nemám na zdolávání klád přes cestu, ani na kamenitá koryta řek nebo hluboké bažiny atp.. I tak světlá výška oproti jiným značkám zůstane výšší.

Bobe, děkuji Ti za návod, byl mě užitečný. (U Tenerky lze seřizovat hlavní světlomet i za jízdy, třeba i v rukavicích.)

Myšáku, těch "Tvých" -35mm vidím jako max.možný limit.

kadetom
Příspěvky: 26
Registrován: sob 17. bře 2012 21:18:40
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Berou

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od kadetom » úte 27. bře 2012 19:42:34

Kolik přesně vážíš a měříš? :) A jak přesně došlápneš na zem? Mám 178 cm a je na mě také vysoká... Máš možnost ještě nechat dělat další kosti? Měl bych zájem :D :yes:

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 147
Registrován: ned 12. zář 2010 21:03:59
Bydliště: petrovice u karvine
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od Filip » úte 27. bře 2012 19:47:33

he co resíte ja mam 178cm 60kg :D a snizovani neresím staci mi jedna noha na zemi a cus stejne kdyz na moto jsem tak vetsinou jedu :mrgreen:

kadetom
Příspěvky: 26
Registrován: sob 17. bře 2012 21:18:40
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Berou

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od kadetom » stř 28. bře 2012 13:56:56

Jedna noha stačí pouze na zastavení, když potřebuješ s motorkou manipulovat (otáčení atd.) na místě tak ti jedna noha nestačí. Pochybuji, že v ní máš takou sílu aby jsi se dost odrazil... Já ne. :cry: Ta světlá výška je pěkná, ale nepraktická na normální ježdění. :(

Uživatelský avatar
vitaminc
Příspěvky: 470
Registrován: pon 23. úno 2009 14:02:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od vitaminc » stř 28. bře 2012 17:41:35

já bych se bez obou neobešel, kvůli manipulaci, ale nevím jak vozíte někoho za sebou, ale když nastupuje přítelkyně, není špatné stát pevně oběma nohama, abyste se náhodou nezkáceli.

12.Bert
Příspěvky: 117
Registrován: stř 11. srp 2010 10:31:12

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od 12.Bert » čtv 29. bře 2012 16:37:50

Čau,
Filipe - vtipálku, asi jsi si nevšiml, že se tu řeší Tenerky. Když v terénu třeba s předním kolem na nenápadné muldě nedošlápneš, tak se válíš :mrgreen: :no: a to zkrátka někteří řešíme.
kadetom píše:Kolik přesně vážíš a měříš? :) A jak přesně došlápneš na zem? Mám 178 cm a je na mě také vysoká... Máš možnost ještě nechat dělat další kosti? Měl bych zájem :D :yes:
177 a 85-90kg, ale musím doplnit, že soustavně jezdím s plnýma kuframa (tj. +30kg), a nyní došlápnu oběma celými podrážkami. Po snížení a zatížení 120kg s poloprázdnou nádrží, má moje Tenerka světlou výšku 19,5cm.
Ve firmě pro kterou dělám mám možnost nechat si udělat tu a tam nějakou drobnost výhradně jen pro sebe, jako všichni zaměstnanci.
Z toho co jsem už tady na vláknu napsal, mě dvoje kosti zbudou a to originální a ty druhé co jsem nepoužil a jsou prodloužené o 5mm (to snižuje Tenerku o 2cm). Zatím se jich zbavit nechci, to by případně šlo až odzkouším (dlouhodobě) ty o 8mm delší.
Kdo má vrtačku a brusku to musí z pásoviny zvládnout.

Přikládám foto mého náčrtku a originální kosti (údajů v závorkách si nevšímejte, nakonec jsem nechal udělat delší o 5mm a o 8mm)
Přílohy
kosti tenere.jpg

kadetom
Příspěvky: 26
Registrován: sob 17. bře 2012 21:18:40
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Berou

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od kadetom » čtv 29. bře 2012 19:11:19

OK díky za náčtrt to by mělo stačit :D :yes:

myšák
Příspěvky: 7
Registrován: ned 08. led 2012 12:20:04

Re: Snížení xt 660x

Nový příspěvek od myšák » pon 23. črc 2012 11:15:02

Jen info pro lidi co uvažují o snížení Tenerky - koupil jsem u OFF-THE-ROAD prodloužené kosti (snížení o 35mm) a posunul předek v brýlích o 1cm dolů a ten rozdíl je neporovnatelný! Mašina si sedla, takže můžu rozebrat lešení v garáži (abych se dostal do sedla) a přestat provozovat "labutí jezero" na křižovatkách na palci jedné nohy. Jízdní vlastnosti, pokud jsem schopen něco vůbec vypozorovat, se de facto nezměnily, pouze moje maličkost docílila neporovnatelné jistoty při manipulaci s mašinou... :lol:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů