Snížení xt 660x
Snížení xt 660x
Zdravíčko všem,nedávno jsem si koupil xt660x a potřeboval bych poradit lze snížit o nákej centák dolu třeba přepakováním?A další dotas kde se dá sehnat nejlevnějsí spodní kryt motoru originál všude se prodává za 4200kč to se mě zdá dost A taky jsem našel na http://www.xt660.com/site/node/333 máte s těmito výfuky někdo skušenosti?
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Snížení xt 660x
Tak si odpovím sám sníženi i zvýšení lze v německu jedna firma vyrábí přepakováni,a ten kryt motoru jsem našel za 3225kč levněji už ho asi nenajdu jedině samo doma
Re: Snížení xt 660x
1) viz. viewtopic.php?f=5&t=676&view=unread#unread ... když jde nahoru tak půjde i dolů
2) levněji kryt asi neseženeš.. cena dobrá
3) obávám se že ty vejfuky nikdo nezná.. nebo já teda ne
2) levněji kryt asi neseženeš.. cena dobrá
3) obávám se že ty vejfuky nikdo nezná.. nebo já teda ne
Re: Snížení xt 660x
díky
Naposledy upravil(a) Darlos dne pon 09. srp 2010 14:30:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Snížení xt 660x
Díky za rychlou reakci a pomockenyo píše:1) viz. viewtopic.php?f=5&t=676&view=unread#unread ... když jde nahoru tak půjde i dolů
2) levněji kryt asi neseženeš.. cena dobrá
3) obávám se že ty vejfuky nikdo nezná.. nebo já teda ne
Re: Snížení xt 660x
Škoda ty ladáky by mě celkem zajimali
Re: Snížení xt 660x
Potreboval jsem o neco snizit XTX kvuli sve zene, a tak pridavam par fotek pro ty, co maji stejny problem. Moto jsem snizil v sedle o 22 mm.
1) snizeni predku: predni vidle posunout v brylych nahoru o 20mm, staci pouze povolit srouby a posunout vidle.
2) snizeni zadku: vymena "kosti" prepakovani za delsi. Zde potvrzuji postreh z tohoto fora, ze pomer prepakovani/kyvka je cca 1:4, tedy pri prodlouzeni "kosti" o 6 mm klesla motorka o cca 25mm mereno v ose zadniho kola. Kosti - material nerez, povrchovka komaxit, roztec der 91 mm.
1) snizeni predku: predni vidle posunout v brylych nahoru o 20mm, staci pouze povolit srouby a posunout vidle.
2) snizeni zadku: vymena "kosti" prepakovani za delsi. Zde potvrzuji postreh z tohoto fora, ze pomer prepakovani/kyvka je cca 1:4, tedy pri prodlouzeni "kosti" o 6 mm klesla motorka o cca 25mm mereno v ose zadniho kola. Kosti - material nerez, povrchovka komaxit, roztec der 91 mm.
- Přílohy
Naposledy upravil(a) BOB dne pon 19. bře 2012 23:41:14, celkem upraveno 1 x.
Tož dobře to čistí....
Re: Snížení xt 660x
Našiel som dobrý tip na zníženie. Je tu link. Tento typ umožňuje 4 rôzne výšky zníženia. Good idea.
http://www.projection-components.co.uk/ ... l-88-p.asp
http://www.projection-components.co.uk/ ... l-88-p.asp
Život je len jeden ....
Re: Snížení xt 660x
Ahoj vespolek. Uvažuju o snížení mojí Tenerky. Přece jen mých 170cm je na tuhle krasavici krapet na fest. Chtěl jsem zeptat - když povolím přední vidle o cca 2cm a na zadek hodím přepákování (-35mm), změní se tím nějak zásadně jízdní vlastnosti? Nerad bych po tomhle zásahu z motorky, která jezdí luxusně, vyrobil nějakou "užovku". Díky za odpověď.
Re: Snížení xt 660x
Nazdar, já to právě řeším - zadal jsem si výrobu kostí o 5 a o 8mm delších, tak předpokládám, že do 14 dnů bych to mohl mít a odzkoušet.myšák píše:Ahoj vespolek. Uvažuju o snížení mojí Tenerky. Přece jen mých 170cm je na tuhle krasavici krapet na fest. Chtěl jsem zeptat - když povolím přední vidle o cca 2cm a na zadek hodím přepákování (-35mm), změní se tím nějak zásadně jízdní vlastnosti? Nerad bych po tomhle zásahu z motorky, která jezdí luxusně, vyrobil nějakou "užovku". Díky za odpověď.
Proč dvoje ?
Tenerky mají větší přepákování i delší kosti než xt660 X a R a asi to zatím nikdo tady z fóra nedělal, tak budu zkoušet o kolik mm se to skutečně sníží. Rád bych dosáhl snížení o 2cm, aby to nemělo zásadní vliv na změnu jízdních vlastností.
Vycházím z toho předpokladu, že menší osoby i méně váží, tak ve finále i snížená Tenerka řízená nižším a lehčím jezdcem bude jezdit ve stejné světlé výšce jako nesnížená Tenerka zatížená vysokým a více vážícím chlapem.
Ještě je třeba myslet na to, aby z.kolo po max. zatížení nedřelo o "krabici" výfuku, v mém případě o nářaďovou schránku.
Re: Snížení xt 660x
To Bert a Myšák:
nechtelo se mi delat vice kosti systemem pokus - omyl, tak jsem hodil moto na naslapny stojan, podlozil kyvku heverem na auto a odmeril osu kola od zeme. Pak jsem vyhodil cep prepakovani a heverem pozvedl kyvku o pozadovany kus. Nasledne zmeril roztece ok prepakovani a proporce novych kosti byly na svete U XT je to cca 1:4, takze pri prodlouzeni kosti o 6 mm se snizila osa zadniho kola o 25mm.
Jinak pokud snizujes moto na prepakovani (zadek) je dobre snizit i predek aby byla zachovana stejna geometrie a rozlozeni vahy napr. pri krizovem brzdeni. Po snizeni si nezapomen seridit vysku predniho svetla, at nesviti panu bohu do oken.
nechtelo se mi delat vice kosti systemem pokus - omyl, tak jsem hodil moto na naslapny stojan, podlozil kyvku heverem na auto a odmeril osu kola od zeme. Pak jsem vyhodil cep prepakovani a heverem pozvedl kyvku o pozadovany kus. Nasledne zmeril roztece ok prepakovani a proporce novych kosti byly na svete U XT je to cca 1:4, takze pri prodlouzeni kosti o 6 mm se snizila osa zadniho kola o 25mm.
Jinak pokud snizujes moto na prepakovani (zadek) je dobre snizit i predek aby byla zachovana stejna geometrie a rozlozeni vahy napr. pri krizovem brzdeni. Po snizeni si nezapomen seridit vysku predniho svetla, at nesviti panu bohu do oken.
Tož dobře to čistí....
Re: Snížení xt 660x
Tak mám snížen zadek o 30mm (kosti delší o 8mm). Zkouška "na suchu" ukázala, kdy Tenerku houpavě zatěžovali dvě osoby a za nosič částečně já (+2 plné kufry, tj. cca 250kg) , že nejméně 2cm zbývají volné nad z.kolem.
Zkouška v terénu i na silnici také proběhla. Na silnici je snížená jistě lepší, v terénu je to otázka ... v těžším terénu je lepší vyšší podvozek a neřešit zda vždy došlápnu na zem, ale u Tenerky jsem se rozhodl pro opak; přitom v souvislosti s tím, co jsem napsal výše, se bavíme jen o drobné změně - nejde tady o nic zásadního. Tenerku nemám na zdolávání klád přes cestu, ani na kamenitá koryta řek nebo hluboké bažiny atp.. I tak světlá výška oproti jiným značkám zůstane výšší.
Bobe, děkuji Ti za návod, byl mě užitečný. (U Tenerky lze seřizovat hlavní světlomet i za jízdy, třeba i v rukavicích.)
Myšáku, těch "Tvých" -35mm vidím jako max.možný limit.
Zkouška v terénu i na silnici také proběhla. Na silnici je snížená jistě lepší, v terénu je to otázka ... v těžším terénu je lepší vyšší podvozek a neřešit zda vždy došlápnu na zem, ale u Tenerky jsem se rozhodl pro opak; přitom v souvislosti s tím, co jsem napsal výše, se bavíme jen o drobné změně - nejde tady o nic zásadního. Tenerku nemám na zdolávání klád přes cestu, ani na kamenitá koryta řek nebo hluboké bažiny atp.. I tak světlá výška oproti jiným značkám zůstane výšší.
Bobe, děkuji Ti za návod, byl mě užitečný. (U Tenerky lze seřizovat hlavní světlomet i za jízdy, třeba i v rukavicích.)
Myšáku, těch "Tvých" -35mm vidím jako max.možný limit.
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: sob 17. bře 2012 21:18:40
- Napiš "660" bez uvozovek: 660
- Bydliště: Berou
Re: Snížení xt 660x
Kolik přesně vážíš a měříš? A jak přesně došlápneš na zem? Mám 178 cm a je na mě také vysoká... Máš možnost ještě nechat dělat další kosti? Měl bych zájem
- Filip
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 12. zář 2010 21:03:59
- Bydliště: petrovice u karvine
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení xt 660x
he co resíte ja mam 178cm 60kg a snizovani neresím staci mi jedna noha na zemi a cus stejne kdyz na moto jsem tak vetsinou jedu
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: sob 17. bře 2012 21:18:40
- Napiš "660" bez uvozovek: 660
- Bydliště: Berou
Re: Snížení xt 660x
Jedna noha stačí pouze na zastavení, když potřebuješ s motorkou manipulovat (otáčení atd.) na místě tak ti jedna noha nestačí. Pochybuji, že v ní máš takou sílu aby jsi se dost odrazil... Já ne. Ta světlá výška je pěkná, ale nepraktická na normální ježdění.
- vitaminc
- Příspěvky: 471
- Registrován: pon 23. úno 2009 14:02:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení xt 660x
já bych se bez obou neobešel, kvůli manipulaci, ale nevím jak vozíte někoho za sebou, ale když nastupuje přítelkyně, není špatné stát pevně oběma nohama, abyste se náhodou nezkáceli.
Re: Snížení xt 660x
Čau,
Filipe - vtipálku, asi jsi si nevšiml, že se tu řeší Tenerky. Když v terénu třeba s předním kolem na nenápadné muldě nedošlápneš, tak se válíš a to zkrátka někteří řešíme.
Ve firmě pro kterou dělám mám možnost nechat si udělat tu a tam nějakou drobnost výhradně jen pro sebe, jako všichni zaměstnanci.
Z toho co jsem už tady na vláknu napsal, mě dvoje kosti zbudou a to originální a ty druhé co jsem nepoužil a jsou prodloužené o 5mm (to snižuje Tenerku o 2cm). Zatím se jich zbavit nechci, to by případně šlo až odzkouším (dlouhodobě) ty o 8mm delší.
Kdo má vrtačku a brusku to musí z pásoviny zvládnout.
Přikládám foto mého náčrtku a originální kosti (údajů v závorkách si nevšímejte, nakonec jsem nechal udělat delší o 5mm a o 8mm)
Filipe - vtipálku, asi jsi si nevšiml, že se tu řeší Tenerky. Když v terénu třeba s předním kolem na nenápadné muldě nedošlápneš, tak se válíš a to zkrátka někteří řešíme.
177 a 85-90kg, ale musím doplnit, že soustavně jezdím s plnýma kuframa (tj. +30kg), a nyní došlápnu oběma celými podrážkami. Po snížení a zatížení 120kg s poloprázdnou nádrží, má moje Tenerka světlou výšku 19,5cm.kadetom píše:Kolik přesně vážíš a měříš? A jak přesně došlápneš na zem? Mám 178 cm a je na mě také vysoká... Máš možnost ještě nechat dělat další kosti? Měl bych zájem
Ve firmě pro kterou dělám mám možnost nechat si udělat tu a tam nějakou drobnost výhradně jen pro sebe, jako všichni zaměstnanci.
Z toho co jsem už tady na vláknu napsal, mě dvoje kosti zbudou a to originální a ty druhé co jsem nepoužil a jsou prodloužené o 5mm (to snižuje Tenerku o 2cm). Zatím se jich zbavit nechci, to by případně šlo až odzkouším (dlouhodobě) ty o 8mm delší.
Kdo má vrtačku a brusku to musí z pásoviny zvládnout.
Přikládám foto mého náčrtku a originální kosti (údajů v závorkách si nevšímejte, nakonec jsem nechal udělat delší o 5mm a o 8mm)
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: sob 17. bře 2012 21:18:40
- Napiš "660" bez uvozovek: 660
- Bydliště: Berou
Re: Snížení xt 660x
OK díky za náčtrt to by mělo stačit
Re: Snížení xt 660x
Jen info pro lidi co uvažují o snížení Tenerky - koupil jsem u OFF-THE-ROAD prodloužené kosti (snížení o 35mm) a posunul předek v brýlích o 1cm dolů a ten rozdíl je neporovnatelný! Mašina si sedla, takže můžu rozebrat lešení v garáži (abych se dostal do sedla) a přestat provozovat "labutí jezero" na křižovatkách na palci jedné nohy. Jízdní vlastnosti, pokud jsem schopen něco vůbec vypozorovat, se de facto nezměnily, pouze moje maličkost docílila neporovnatelné jistoty při manipulaci s mašinou...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů