Stránka 1 z 1

Dotaz: Rozdiel XT660Z medzi XT660Z ABS

Napsal: ned 04. lis 2012 15:01:51
od Slavo_Travel
Ahojte

som tu nový, celé fórum som ešte nedokázal prelúskať tak dúfam, že nezakladám
tému, ktorá tu už je.

Budúcu sezónu budem kupovať malú tenerku preto sa snažím si zistiť čo najviac
detailov. Narazil som na rôzne hodnoty pri XT660Z a verzii s ABS a to konkrétne:

-----------------bez ABS-----s ABS
Výška sedadla 896 mm 865 mm
Zadný zdvih 200 mm 145 mm
Predný zdvih 210 mm 160 mm
Min.svetlá výška 260 mm 205 mm
-------------------------------------
Ostatné rozdiely sú zanedbateľné.
Moja otázka znie, či je to naozaj pravda. A Váš názor teda či by ste si na mojom
mieste kupovali bez alebo s ABS. Jazdím rád dlhé tripy, tento rok som bol napr. turecko-gruzinsko-armensko alebo albansko-kosovo-cierna hora. Minuly rok rusko-norsko-svedsko atd. Pri svojich cestach prechadzam roznymi cestami ako tu už býva a preto
aj TENERKU by som chcel využívať asi 50 na 50 cesta/terén...
Predajca Yamahy mi odporúča ABSkovú verziu, ale mne sa to nezdá keď vidím tieto
rozdiely... Testoval som len ABSkovú verziu aj to len na ceste a rozbitych polnackach (kedze to bol testovaci motocykel, nechcel som viac aby sa nieco nestalo s moto).

PS: prechadzam z Vstromika do Tenerky ;)

Dakujem za Vase rady a tipy. Ozaj a uz niekto viete ake budú farebné modely bud.rok?


Slavo

Re: Dotaz: Rozdiel XT660Z medzi XT660Z ABS

Napsal: sob 08. pro 2012 23:35:46
od Slavo_Travel
tak tie rozdiely čo som tu uvádzal, sú naozaj pravdivé.. tá ABS verzia je nejak už robená na cestu...

dnes som si zajednal teda novučkú bez ABS tenerku, viď foto:
Obrázek

Vidíme sa na cestách


Slavo

Re: Dotaz: Rozdiel XT660Z medzi XT660Z ABS

Napsal: ned 09. pro 2012 9:23:44
od RadekK
Stránky mého dealera to neuvádí a hlavně mě to nějak hlava nebere ... :( , proč by tomu tak ?
Může se k tomu vyjádřit nějaký XT660Z ABS majitel ?
Hoj

Re: Dotaz: Rozdiel XT660Z medzi XT660Z ABS

Napsal: ned 09. pro 2012 9:26:14
od RadekK
dnes som si zajednal teda novučkú bez ABS tenerku, viď foto:
Obrázek

Vidíme sa na cestách

Slavo[/quote]


No tak hodně pohodového poježdění a fůru hezkých zážitků přeju :P !
Hoj
RadekK

Re: Dotaz: Rozdiel XT660Z medzi XT660Z ABS

Napsal: pon 10. pro 2012 9:21:15
od Slavo_Travel
Dakujem Radekk

Z mojich ciest robim filmy tak potom sem hodím aj nejaké videa a keď bude nejaký
zraz, tak by som doniesol pár mojich filmov (Nordkapp trip, Romania trip, Albania-Kosovo trip, Turkey-Georgia trip)..

Tenerku otestujem tento rok na ceste na Krymský poloostrov :yes:

Re: Dotaz: Rozdiel XT660Z medzi XT660Z ABS

Napsal: pon 10. pro 2012 9:23:12
od Slavo_Travel
Radekk, prikladam link kde mozes vidiet rozdiely (su cervenou farbou)

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... pmc=xtz660

Re: Dotaz: Rozdiel XT660Z medzi XT660Z ABS

Napsal: pon 10. pro 2012 9:23:12
od Slavo_Travel
Radekk, prikladam link kde mozes vidiet rozdiely (su cervenou farbou)
trochu musis ist dole s myškou aby si videl zdvihy, výšku sedadla a svetlú výšku...

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... pmc=xtz660

Re: Dotaz: Rozdiel XT660Z medzi XT660Z ABS

Napsal: pon 10. pro 2012 13:24:32
od vencysta
Našel jsem technické údaje o malé Tenerce na webu oficiálního zastoupení Yamahy v ČR a jsou tam taky rozdíly mezi Tenere s ABS a bez ABS (viz. odkaz) :o
http://www.yamaha-motor.eu/cz/products/ ... pmc=xtz660

Re: Dotaz: Rozdiel XT660Z medzi XT660Z ABS

Napsal: pon 31. pro 2012 23:29:01
od 12.Bert
vencysta píše:Našel jsem technické údaje o malé Tenerce na webu oficiálního zastoupení Yamahy v ČR a jsou tam taky rozdíly mezi Tenere s ABS a bez ABS (viz. odkaz) :o
http://www.yamaha-motor.eu/cz/products/ ... pmc=xtz660
Zdar, tak jsem si ty údaje přečetl a některé musí být chybné.
- vstřikování bude stejné, stejně jako zadní kyvná vidlice,
- zdvihy snížily pořádně, vpředu o 50mm a vzadu o 55mm, přitom v sedle motorka má o 31mm méně, z toho je zřejmé, že Tenerka s ABS bude mít i jiné pružiny, více tuhé-cestovní,
- průměr všech kotoučů je stejný (jen muselo přibýt ABS),
- to že došlo k prodloužení ABSkové Tenerky o 16mm mám za nesmysl, naopak si myslím, že by mělo dojít k několika mm zkrácení, když úhel řízení zůstal nezměněn a motorka šla v sedle dolu o 31mm, jsem přesvědčen, že zadní kyvná vidlice je stejná, - to však není moc důležitý údaj,
- údaj o min. světlé výšce 260mm a 205mm je nesmysl určitě, ...podle mě to je světlá výška nezatížených Tenerek, ale to by znamenalo snížení ABSkové Tenerky o 55mm a ne jen 31mm (v tom je v údajích zásadní rozpor).
Jak je to skutečně ?

Pro Slavo_Travel - s ohledem k tomu, že chceš jezdit "50 na 50 cesta/terén..." jsi zvolil vyšší Tenerku bez ABS správně, ať Ti to jede. :yes: