stabilita ve vyssich rychlostech

Vše o jednobuchu XT660.
luke21
Příspěvky: 44
Registrován: stř 10. dub 2013 15:41:45
Napiš "660" bez uvozovek: 660

stabilita ve vyssich rychlostech

Nový příspěvek od luke21 » úte 30. črc 2013 11:59:54

Ahoj
prijde mi Xtcko nad 90 v zatackach trosku nejisty.. snazim se zvyknout ale furt to neni ono, jak by to mohlo jit vylepsit? zkouseli jste nekdo?
diky
L
Online
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2622
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Sdělení od administrátora

Příspěvek od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08

Zdar,

vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit :P. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.

Přejít na web motopripravky.cz

Uživatelský avatar
Viteslav
Příspěvky: 17
Registrován: sob 29. zář 2012 21:28:43
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Chomutov 43004
Kontaktovat uživatele:

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Nový příspěvek od Viteslav » ned 11. srp 2013 23:06:37

Tak nevím,jestli nemáš blbě sjeté gumy,nebo špatně nafouklé,měkké pérování,nebo něco podobného.Já mám XTX 2007,progres.pružiny v předu i vzadu,skoro nové gumy,foukám,jako bych jezdil ve dvou a problém s nestabilitou skoro žádný.Až okolo 140 km se občas lehce zavlní,ale bez problémů a je to stejné až do 160,tam mám konečnou a zajímavé je,že se to projeví spíš na rovině než v zatáčkách a ani ve dvou se to nijak vzlášť neukáže.U mě to je ale dané tuhším pérováním.
Bolest je dobrá věc , aspoň víš , že žiješ

luke21
Příspěvky: 44
Registrován: stř 10. dub 2013 15:41:45
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Nový příspěvek od luke21 » pon 12. srp 2013 6:47:52

no vidis, mas tvrdsi pruziny.. to udela asi mega, daval sis je sam? vis jaky byl po jednotlivych upravach rozdil?
taky otazka z ceho jsi zvyklej, ja do ted jezdil na cbr600, tam se moc vlneni nekonalo.. :-)

Uživatelský avatar
Viteslav
Příspěvky: 17
Registrován: sob 29. zář 2012 21:28:43
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Chomutov 43004
Kontaktovat uživatele:

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Nový příspěvek od Viteslav » pon 12. srp 2013 8:25:33

Minulý rok jsem prodal BMW K1200R ze zdravotních důvodů a musel jsem přejít na slabší a hlavně lehčí motorku.Na baworu jsem měl možnost nastavení podvozku za jízdy na 3 stupně,ABS,duál brzdy,výkon jak prase.Mašina jezdila jak v kolejnici,nikdy se nezavlnila,ani ve dvou.Před ní jsem měl Yamahu XVS 1300 Midnight Star,ta taky seděla,ale už to nebylo ono,před ní jsem měl Suzuki SV 1000,ta taky seděla,ale tak od 230 - 240 km/hod se občas lehce zavlnila a před ní ještě pár mašin,takže porovnávat mám s čím.XTX jsem už koupil upravené a určitě ten tuhší podvozek má menší sklony k vlnění,při prudkém brzdění se nepotápí předek a i při přejetí nerovností i v zatáčce mašinu skoro nerozhodí a to vážím 110 kg.
Bolest je dobrá věc , aspoň víš , že žiješ

luke21
Příspěvky: 44
Registrován: stř 10. dub 2013 15:41:45
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Nový příspěvek od luke21 » úte 13. srp 2013 9:05:30

me jeste asi delaj dost uz oskakany "vodni" metselerky.. vymenim, uvidim a pak pripadne zacnu laborovat taky s progresivnima pruzinama
nejsi nekde z okoli prahy, ze bych pripadne okoukl co a jak tam mas vylepsenyho a nacerpal od tebe trochu zkusenosti? :-)
L

Uživatelský avatar
Viteslav
Příspěvky: 17
Registrován: sob 29. zář 2012 21:28:43
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Chomutov 43004
Kontaktovat uživatele:

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Nový příspěvek od Viteslav » úte 13. srp 2013 23:36:53

Bohužel jsem z Chomutova.Motku jsem koupil minulý rok na podzim od kluka pečlivky,XTečko bylo jak nové a mělo už :Laďáky Leo Vinci X3,Progresivní pružiny v předních tlumičích i v zadním,Padací rám,Nová řetězová sada 14 - 47 do síly + řetěz + gumy do rozety,Plotna GIVI s držákem + kufr GIVI 35 l,Blástry ACERBIS,Nové brzdové destičky v přední brzdě,Montážní stojan pod motorku,Iridiová svíčka NGK,Seřízené ventily,Olej , gufera a prachovky v přední vidlici a k tomu nový KN vzduchový filtr jako náhradní ještě v krabičce.Já akorát dokoupil nové gumy a desky do zadku.Najeto mělo 20 000 km a koupil jsem ho za 86 000.Startuje okamžitě na protočení,olej vůbec nežere.Při jízdě do 130 km/hod bere 4.2 až 4.5 a ve dvou mimo město s manželkou 120 - 140 km/hod a pak couračky po Praze a vzala si 4.9 l/100 km a to vážím 110 kg.Akorát jsem musel přidat tacho z kola,protože původní tachometr na Yamaze ukazuje blbosti kvůli zpřevodování.
Přílohy
1614140.jpg
Bolest je dobrá věc , aspoň víš , že žiješ

Uživatelský avatar
Viteslav
Příspěvky: 17
Registrován: sob 29. zář 2012 21:28:43
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Chomutov 43004
Kontaktovat uživatele:

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Nový příspěvek od Viteslav » čtv 17. říj 2013 20:24:27

breen : Ty pružiny jsou WIRTH , byly už na motorce,když jsem ji kupoval,tak nemám představu,kolik stály,ale při mé váze 110 jsou super,skoro bych řekl,až tvrdší,což mám rád a vyhovuje mi to,asi proto líp sedí
Bolest je dobrá věc , aspoň víš , že žiješ

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů