Stránka 1 z 1

stabilita ve vyssich rychlostech

Napsal: úte 30. črc 2013 11:59:54
od luke21
Ahoj
prijde mi Xtcko nad 90 v zatackach trosku nejisty.. snazim se zvyknout ale furt to neni ono, jak by to mohlo jit vylepsit? zkouseli jste nekdo?
diky
L

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Napsal: ned 11. srp 2013 23:06:37
od Viteslav
Tak nevím,jestli nemáš blbě sjeté gumy,nebo špatně nafouklé,měkké pérování,nebo něco podobného.Já mám XTX 2007,progres.pružiny v předu i vzadu,skoro nové gumy,foukám,jako bych jezdil ve dvou a problém s nestabilitou skoro žádný.Až okolo 140 km se občas lehce zavlní,ale bez problémů a je to stejné až do 160,tam mám konečnou a zajímavé je,že se to projeví spíš na rovině než v zatáčkách a ani ve dvou se to nijak vzlášť neukáže.U mě to je ale dané tuhším pérováním.

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Napsal: pon 12. srp 2013 6:47:52
od luke21
no vidis, mas tvrdsi pruziny.. to udela asi mega, daval sis je sam? vis jaky byl po jednotlivych upravach rozdil?
taky otazka z ceho jsi zvyklej, ja do ted jezdil na cbr600, tam se moc vlneni nekonalo.. :-)

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Napsal: pon 12. srp 2013 8:25:33
od Viteslav
Minulý rok jsem prodal BMW K1200R ze zdravotních důvodů a musel jsem přejít na slabší a hlavně lehčí motorku.Na baworu jsem měl možnost nastavení podvozku za jízdy na 3 stupně,ABS,duál brzdy,výkon jak prase.Mašina jezdila jak v kolejnici,nikdy se nezavlnila,ani ve dvou.Před ní jsem měl Yamahu XVS 1300 Midnight Star,ta taky seděla,ale už to nebylo ono,před ní jsem měl Suzuki SV 1000,ta taky seděla,ale tak od 230 - 240 km/hod se občas lehce zavlnila a před ní ještě pár mašin,takže porovnávat mám s čím.XTX jsem už koupil upravené a určitě ten tuhší podvozek má menší sklony k vlnění,při prudkém brzdění se nepotápí předek a i při přejetí nerovností i v zatáčce mašinu skoro nerozhodí a to vážím 110 kg.

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Napsal: úte 13. srp 2013 9:05:30
od luke21
me jeste asi delaj dost uz oskakany "vodni" metselerky.. vymenim, uvidim a pak pripadne zacnu laborovat taky s progresivnima pruzinama
nejsi nekde z okoli prahy, ze bych pripadne okoukl co a jak tam mas vylepsenyho a nacerpal od tebe trochu zkusenosti? :-)
L

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Napsal: úte 13. srp 2013 23:36:53
od Viteslav
Bohužel jsem z Chomutova.Motku jsem koupil minulý rok na podzim od kluka pečlivky,XTečko bylo jak nové a mělo už :Laďáky Leo Vinci X3,Progresivní pružiny v předních tlumičích i v zadním,Padací rám,Nová řetězová sada 14 - 47 do síly + řetěz + gumy do rozety,Plotna GIVI s držákem + kufr GIVI 35 l,Blástry ACERBIS,Nové brzdové destičky v přední brzdě,Montážní stojan pod motorku,Iridiová svíčka NGK,Seřízené ventily,Olej , gufera a prachovky v přední vidlici a k tomu nový KN vzduchový filtr jako náhradní ještě v krabičce.Já akorát dokoupil nové gumy a desky do zadku.Najeto mělo 20 000 km a koupil jsem ho za 86 000.Startuje okamžitě na protočení,olej vůbec nežere.Při jízdě do 130 km/hod bere 4.2 až 4.5 a ve dvou mimo město s manželkou 120 - 140 km/hod a pak couračky po Praze a vzala si 4.9 l/100 km a to vážím 110 kg.Akorát jsem musel přidat tacho z kola,protože původní tachometr na Yamaze ukazuje blbosti kvůli zpřevodování.

Re: stabilita ve vyssich rychlostech

Napsal: čtv 17. říj 2013 20:24:27
od Viteslav
breen : Ty pružiny jsou WIRTH , byly už na motorce,když jsem ji kupoval,tak nemám představu,kolik stály,ale při mé váze 110 jsou super,skoro bych řekl,až tvrdší,což mám rád a vyhovuje mi to,asi proto líp sedí