Chcípaní za různa
Chcípaní za různa
Zdravím,
je možný že by ais ventil způsoboval až chcípnutí ? už jsem to tu psal, že vetšinou když je studená tak cuká až chcípá, jede s nepravidelným chodem a zný tak nějak tupě aj volnoběh je takovej jo a ne jo, a při zastavení a přidání chcípne( jako kdyby s přídaním plynem to udusilo, jen lehce i) a pak nechce naskočit, nebo při snaze jízdy na kousek plynu nebo otacky tak akorat tak chcípa za chodu/jízdy a do toho to střílí, takže sem jak na rodeu, mám pwc,leo a dna st2., jediná rada byla zkalibrovat plyn to jsem udělal a nic a volnoběh mám na 1700.
ale někdy to dělá a někdy třeba ne i když třeba stojí v létě na sluníčku tak to dělá, a třeba někdy když je klendra tak to nedělá ale vetšinou jo
protože po městě je to hrozný sem rad že dohopsam ze školy domu a smrdí po benzinu dost, a trochu to přípomíná jak jízda na sitič, když ji chci rozjet, tak nemá moc výkon a nechut vytočit se :/ řeším to dlouho a žádná rada, která by pomohla, je to možný že je to tím ais ventilem že by to blafalo zpátky nějak ?
filtr dobrej, svíčka černejší ale to je asi pwcem doufám s iridiou to dělalo taky.
Nebo je zajímavý, že ráno vyjedu s garaže (je venkovní přes sezonu, okna netěsní a ve sklepě funí brambory ) a do školy tak dobrý jako studená, ale pak když jedu domů ze školy tak to dělá a to na ní třeba i svítí teplo.
A stát na križovatce s vitočenou praskající motorkou je hodně blby kort s otevřenejma leošema
je možný že by ais ventil způsoboval až chcípnutí ? už jsem to tu psal, že vetšinou když je studená tak cuká až chcípá, jede s nepravidelným chodem a zný tak nějak tupě aj volnoběh je takovej jo a ne jo, a při zastavení a přidání chcípne( jako kdyby s přídaním plynem to udusilo, jen lehce i) a pak nechce naskočit, nebo při snaze jízdy na kousek plynu nebo otacky tak akorat tak chcípa za chodu/jízdy a do toho to střílí, takže sem jak na rodeu, mám pwc,leo a dna st2., jediná rada byla zkalibrovat plyn to jsem udělal a nic a volnoběh mám na 1700.
ale někdy to dělá a někdy třeba ne i když třeba stojí v létě na sluníčku tak to dělá, a třeba někdy když je klendra tak to nedělá ale vetšinou jo
protože po městě je to hrozný sem rad že dohopsam ze školy domu a smrdí po benzinu dost, a trochu to přípomíná jak jízda na sitič, když ji chci rozjet, tak nemá moc výkon a nechut vytočit se :/ řeším to dlouho a žádná rada, která by pomohla, je to možný že je to tím ais ventilem že by to blafalo zpátky nějak ?
filtr dobrej, svíčka černejší ale to je asi pwcem doufám s iridiou to dělalo taky.
Nebo je zajímavý, že ráno vyjedu s garaže (je venkovní přes sezonu, okna netěsní a ve sklepě funí brambory ) a do školy tak dobrý jako studená, ale pak když jedu domů ze školy tak to dělá a to na ní třeba i svítí teplo.
A stát na križovatce s vitočenou praskající motorkou je hodně blby kort s otevřenejma leošema
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Chcípaní za různa
Ked mas ciernu sviecku, to znamena , ze mas rozladenu zmes....v tvojom pripade je moc bohata.
Re: Chcípaní za různa
zkusil bych odpojit pwc
Re: Chcípaní za různa
to vím že je bohatá směs to dělá pwc ale zase jinačí výkon , a to mužu jen tak odpojit pwc ?
Re: Chcípaní za různa
to zas nechcu kecat ale myslím že jo mužeš nemělo by se nic stat jen to budeš mět v sérii a pak se uvidí nebo nahrát do pwc jinou mapu
Re: Chcípaní za různa
je laděná na brzdě, takže nwm, že by měl být problém na lazení právě
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: úte 09. srp 2011 16:58:30
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcípaní za různa
Mám podobný problém a to nemám pwc. Hlavně mám problém většinou za studena, že jedu na jedničku nebo dvojku, zmáčknu spojku a né, aby sama spadla do volnob. otáček, ale zůstane viset ve zvýšených nebo v těch otáčkách, které jsem tam měl než jsem zmačknul tu spojku. Dělá to hlavně za studena a jakmile se mi tohle stane a brnknu o plyn, tak otáčky spadnou do volnoběhu, ale jakmile je to v zátěži a přeruším spojkou tah, tak tam zůstanou viset ty většinou původní otáčky a bez brnknutí o plyn samy nespadnou. Mám podezření na snímač TPS, co je na klapce, ale nevím to jistě. Nemáte někdo s tímto zkušenost? Na motorce mám akrapoviče původně ale určené pro KTM 990, KN filtr, iridiovou svíčku a poladěnou bohatost směsi. Bohatost směsi už mám takhle nastavenou cca dva roky, ale až teď cca rok zpět mi tohle začalo dělat, takže tou to asi nebude. Mám r.v. xko 2004 a dle historie v Yamaze přímo, tak tam už nevidí, jestli byl v záruce měněn tento snímač nebo ne... Kupovat za 4200,- se mi nechce a asi budu muset zkoušet od kámoše nějaké komponenty, abych to odstranil nebo alespoň na něco přišel. Ještě mám podezření na možná znečištěnou klapku škrtící, ale to uvidím asi až přes zimu, kdy se na ni podívám nebo na čidlo v sání. Budu muset zkoušet, ale spíš mě zajímal váš názor?
Díky
Pepa
Díky
Pepa
Re: Chcípaní za různa
to prostě nechápu jedu ráno v pul 6 do školy,je zima, tak jede tak nejak nejak, jak by motor za studena asi měl, pak to soji do pul 2, je skoro stejna teplota a ty problemy hned po rozjezdu ciz vyse, chcipne i pri odbocovani na malo plynu aj za chodu a uz nechytne a to jedu dal na motor nez zastavim hudlaaa ani nehlesne jak uchlastanej fichtl , nechapu procto, nejnio tam nejaky cidlo teploty bo tak, nebo jenda baba povidala ze jestli mi nevisi kapky na trysce ci co? kdyz dohopsan po meste dom tak z ni tahne benzin jak cunik.
Re: Chcípaní za různa
je tam snímač teploty vody, ale hľadaj radšej kde Ti tečie benzín...
- Přílohy
-
- idlo.jpg (12.28 KiB) Zobrazeno 18909 x
Re: Chcípaní za různa
benzin nikde naštěstí neteče ani neprosakuje, vždycky se dívám
Re: Chcípaní za různa
ale smrdí a to je
Re: Chcípaní za různa
s toho asi soudím, že to bude ta nejhorší možnost, a to že tam pwc za studena pouští až moc benalu ( nwm jak funguje sitič i vstriku ) a proto smrdí nespáleným benzinem, kterej lita i ven, ale zatím jsem pricpal saní ais ventilu až bude lip tak zkusím ale pochybuji , tady na foru se jeste bavili prave o haluzeni teploty na nejakym cidle v airboxu ale tam zadny nevidim a uz nevim v jakym vlakne to bylo.
Re: Chcípaní za různa
to smrdí z výfuku? skús pozrieť sviečku a tá Ti napovie čo je s tým... potom lambdasonda, čiže PWC
http://www.brisk.cz/zapalovaci-svicky/s ... tika-zavad
http://www.brisk.cz/zapalovaci-svicky/s ... tika-zavad
Re: Chcípaní za různa
ano spíše to voní v zadní části ,
no nevím možná ta 2 možnost ale celá černá filtr ok a ostatní věci nwm nwm to vím že je bohatá směs díky pwc, jde o to že jak se to ohřeje je to ok a jede jak spraku, akorát za toho studena, že někdy jede normálně ale večinou ne e, + mi příde že na teplotě nezáleží dělá to i v letnich dnech i když méně pravda. I po x km nechám stát, vystydne a hopsasahej.
no nevím možná ta 2 možnost ale celá černá filtr ok a ostatní věci nwm nwm to vím že je bohatá směs díky pwc, jde o to že jak se to ohřeje je to ok a jede jak spraku, akorát za toho studena, že někdy jede normálně ale večinou ne e, + mi příde že na teplotě nezáleží dělá to i v letnich dnech i když méně pravda. I po x km nechám stát, vystydne a hopsasahej.
Re: Chcípaní za různa
tak sem přicpal to saní jenom hadičku od ais ventilu, motorka zní víc dunive lepšejc, ale od skoly zase chcipla vzdycky na stejnem miste a rano do skly napohodu nechapu porad jak to co se zmeni za tech 6h co stoji, ale uz nezni tak tupe za studena a škubáni se střílením se zlepšilo, už to nestříli do vynechání ale pocukává stejně dost a z výfuku to voni benzinem ale jen tak decentne, asi to zkusím zaslepit uplne u hlavy.
svicku sem cistil pro jistotu
svicku sem cistil pro jistotu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů