Stránka 1 z 1

Přední vidlice r2004

Napsal: úte 25. črc 2017 14:22:26
od walter
Nazdar chlapci, mohl by mi prosím někdo z vás změřit hodnoty na pravé noze přední vidlice podle přiloženého obrázku? Musím je vyvrtat znovu. Nedávno jsem tam objevil malou prasklinu u jednoho ze šroubů (zjevila se tam asi po jarní návštěvě pneuservisu, protože se to teď nedalo ani povolit). Nechal jsem to zavařit od kolegy a ten to vzal tak poctivě, že vyvařil oba otvory. Úplně! Díky moc!!!
noha.jpg

Re: Přední vidlice r2004

Napsal: čtv 27. črc 2017 20:58:42
od walter
...tak zatím díky za ochotu všem...

Re: Přední vidlice r2004

Napsal: pát 28. črc 2017 13:20:22
od Radek
Já bych ti rád poradil, ale XT už tak 5 let nemám :) .

Re: Přední vidlice r2004

Napsal: ned 30. črc 2017 12:27:47
od Alois Kučera
Hlavně jestli to udělal skutečně "poctivě" a rozšířil a zavařil i tu prasklinu, jestli zavařil jen ty otvory a ty je vyvrtáš, tak budeš tam kde před tím. Vidlici mám na Tenerce jinou, tak to změřit nemůžu.

Re: Přední vidlice r2004

Napsal: pon 31. črc 2017 13:06:52
od varlos1
Tak jsem ti to dnes podle tveho obrazku zmeřil na svem XT660 R rok 2004
1=9.5mm
2=10mm
3=19mm
4=13.2mm
Snad ti to knečemu bude dej pak vedet jak to dopadlo

Re: Přední vidlice r2004

Napsal: pon 31. črc 2017 19:28:40
od walter
Alois Kučera píše:
ned 30. črc 2017 12:27:47
Hlavně jestli to udělal skutečně "poctivě" a rozšířil a zavařil i tu prasklinu, jestli zavařil jen ty otvory a ty je vyvrtáš, tak budeš tam kde před tím. Vidlici mám na Tenerce jinou, tak to změřit nemůžu.
Je to profík. Zavařil a provařil to poctivě. I frézař, který to má teď v péči a čeká na hodnoty polohy otvorů uznal, že "vařit" teda umí. Díky za ochotu!

Re: Přední vidlice r2004

Napsal: pon 31. črc 2017 19:47:54
od walter
varlos1 píše:
pon 31. črc 2017 13:06:52
Tak jsem ti to dnes podle tveho obrazku zmeřil na svem XT660 R rok 2004
1=9.5mm
2=10mm
3=19mm
4=13.2mm
Snad ti to knečemu bude dej pak vedet jak to dopadlo
Ahoj, Díky moc za reakci, ale já mám Xko a to má vidle jiný. Nicméně díky za ochotu. U prvních verzí X, tuším do roku 2006, byla jinak řešená ta pravá noha. Obě hlavy imbusových šroubů byly zahloubený. Asi to praskalo celkem často, protože u následující verze to bylo zesílený a hlavy dosedaly na čelo bez zahloubení.