Stránka 1 z 1
Zásah do řídící jednotky
Napsal: ned 30. lis 2008 16:24:00
od Radek
Nevíte někdo zdali se dá nějak v řídící jednotce nastavit jiný průměr kol pro výpočet rychlosti? Jde mi o to, že když dám na Xko Rková kola,tak aby to ukazovalo správně

Re: Zásah do řídící jednotky
Napsal: ned 30. lis 2008 17:18:05
od TTrs
Myslim, ze to nejde
Bud merit rychlost pomoci GPS nebo koupit neco
takovyhleho a nebo to vubec neresit.

Re: Zásah do řídící jednotky
Napsal: ned 30. lis 2008 17:40:02
od Radek
TTrs> tak ten konektor tachometru je presne to, co jsem myslel

. Cenovka trochu vyssi, ale do jara by se mohlo snad nasetrit

Re: Zásah do řídící jednotky
Napsal: ned 30. lis 2008 18:50:46
od Jorge
To neřeš,zadní kolo je pořád 17 palců,podle mě je to počítané v převodovce na zadní kolo takže i tach omert bude stejný na X i na R
Re: Zásah do řídící jednotky
Napsal: ned 30. lis 2008 19:02:15
od LiTe
to přece neměří na kole né????????
Re: Zásah do řídící jednotky
Napsal: ned 30. lis 2008 20:09:43
od kenyo
Jorge> no právě proto to bufde kecat... rychlost bude snímaná určitěn někde na hřídeli a tam změna nebude samozřejmě ale když pak dáš na výstup.. tzn. dozadu jiné kolo tak to na té hřídeli už nemůže ten snímač poznat a myslí si že přes nějaký přepočeta (převod. poměry apod.) jede nějak ale ve skutečnosti jede uplně jinak .... tak si to teda mylsím já

Když o tom přemýšlím tak ani výměna za 14z tacho nepozná.. uakzuje kolik by to mělo jet podle otáček hřídele ale skutečnost je podle mě jiná.. vmém případě pomalejší v radkově s větším kolem (tuším že říkal že o 3-4cm

) vyšší.
Re: Zásah do řídící jednotky
Napsal: ned 30. lis 2008 20:10:36
od Radek
To je jasné, že to neměří na kole

. Ale v ŘJ se počítá s nějakým obvodem kola a podle toho se vypočítá rychlost..
Jorge: Zadní kolo je sice pořád 17", ale na Rkovej ráfek se obouvá pneu o 4cm vyšší, což se na zkreslení podepíše určitě dost

Re: Zásah do řídící jednotky
Napsal: ned 30. lis 2008 20:23:08
od LiTe
to mě taky trklo, budu tam mít 13ku kolečko, to bude taky docela velikej rozdíl ve skutečný rychlosti a rychlosti na tacháči . . .
