POWERCOMMANDER

Inspirace pro ostatní.
Alois Kučera
Příspěvky: 62
Registrován: pon 08. zář 2014 19:41:37

Re: POWERCOMMANDER

Nový příspěvek od Alois Kučera » pon 20. črc 2020 15:26:03

Sleepy píše:
ned 19. črc 2020 15:09:33
machy píše:
ned 05. črc 2020 9:23:55
tunel6 píše:
úte 30. čer 2020 6:57:52
Cena ? :-)
Já nevím, co třeba 3500 + doprava?
Zdarec, prave jsem se stal novym hrdym majitelem 2010 Tenere a uz shanim PWC ... je to kvalitni cukatura, a sem tam mi to chcipa pri podrazeni. Pokud by borec, co se ozival puvodne nemel zajem, ja bych si ho vzal.

Popripade nejaky tip, kde sehnat nejaky levnejsi PWC? Ted vidim jen na motops Model 5 za 10k coz je uz trochu brutal kdyz pred par lety stary model byl za 7....
To je zajímavý, já mám Tenerku r. v. 2009 a necuká vůbec, ani s originál filtrem vzduchu a originál tlumičem výfuku necukala, filtr mám molitanový, výfuk titanový Exan a žádné cukání bez PWC se nekoná, i když jedu kousek pod 3000 ot/min bez potřeby zrychlovat (třeba po městě), najeto 70000 km.
S pozdravem
Alois Kučera
Online
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2622
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Sdělení od administrátora

Příspěvek od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08

Zdar,

vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit :P. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.

Přejít na web motopripravky.cz

Sleepy
Příspěvky: 11
Registrován: ned 19. črc 2020 15:03:47

Re: POWERCOMMANDER

Nový příspěvek od Sleepy » pon 20. črc 2020 23:09:25

Alois Kučera píše:
pon 20. črc 2020 15:26:03
To je zajímavý, já mám Tenerku r. v. 2009 a necuká vůbec, ani s originál filtrem vzduchu a originál tlumičem výfuku necukala, filtr mám molitanový, výfuk titanový Exan a žádné cukání bez PWC se nekoná, i když jedu kousek pod 3000 ot/min bez potřeby zrychlovat (třeba po městě), najeto 70000 km.
No nevim, nejsem s tim moc spokojenej. Pod ty 3k to opravdu neni ono, mezi 4-5k uz je to pohodicka a jede to pekne. Ale obecne si rikam, ze ta smes neni vubec ono. Strili mi to brutalne nekdy a taky mam problem nahodnyho chcipani - tj. pri zahratem motoru, klidne po odjetych 200km, podradim a pri poklesu otacek chcipne, ale zase hned bez problemu nahodim.

Obecne mi Tenere vyhovuje, ale ta smes to neni ono. Nevidim tam moc prostoru, kde by mohl byt problem, vzhledem k popsanym problemum zkusim risknout tam hodit to PWC a pak se uvidi, protoze to je dost daleko od idealni.

Sleepy
Příspěvky: 11
Registrován: ned 19. črc 2020 15:03:47

Re: POWERCOMMANDER

Nový příspěvek od Sleepy » pon 20. črc 2020 23:11:23

machy píše:
ned 19. črc 2020 20:49:31
Sleepy píše:
ned 19. črc 2020 15:09:33

Zdarec, prave jsem se stal novym hrdym majitelem 2010 Tenere a uz shanim PWC ... je to kvalitni cukatura, a sem tam mi to chcipa pri podrazeni. Pokud by borec, co se ozival puvodne nemel zajem, ja bych si ho vzal.

Popripade nejaky tip, kde sehnat nejaky levnejsi PWC? Ted vidim jen na motops Model 5 za 10k coz je uz trochu brutal kdyz pred par lety stary model byl za 7....
Čaues, zatím je volný :) ..ale od cukatůry to moc nepomůže, protože ta je způsobená částečně samotným vstřikováním a potom také eko nesmyslama nahranýma v řídící jednotce (open a close loop ve spolupráci s lambda sondou)..ale pokud to vezmeš na brzdu tak se s tím dá celkem slušně pohrát :)
Mas tam zpravu na profilu. Dik

Alois Kučera
Příspěvky: 62
Registrován: pon 08. zář 2014 19:41:37

Re: POWERCOMMANDER

Nový příspěvek od Alois Kučera » úte 21. črc 2020 15:06:00

Sleepy píše:
pon 20. črc 2020 23:09:25
Alois Kučera píše:
pon 20. črc 2020 15:26:03
To je zajímavý, já mám Tenerku r. v. 2009 a necuká vůbec, ani s originál filtrem vzduchu a originál tlumičem výfuku necukala, filtr mám molitanový, výfuk titanový Exan a žádné cukání bez PWC se nekoná, i když jedu kousek pod 3000 ot/min bez potřeby zrychlovat (třeba po městě), najeto 70000 km.
No nevim, nejsem s tim moc spokojenej. Pod ty 3k to opravdu neni ono, mezi 4-5k uz je to pohodicka a jede to pekne. Ale obecne si rikam, ze ta smes neni vubec ono. Strili mi to brutalne nekdy a taky mam problem nahodnyho chcipani - tj. pri zahratem motoru, klidne po odjetych 200km, podradim a pri poklesu otacek chcipne, ale zase hned bez problemu nahodim.

Obecne mi Tenere vyhovuje, ale ta smes to neni ono. Nevidim tam moc prostoru, kde by mohl byt problem, vzhledem k popsanym problemum zkusim risknout tam hodit to PWC a pak se uvidi, protoze to je dost daleko od idealni.
Na vyšší kvalty při potřebě nějakého kroutícího momentu se s tím jednoválcem pod tři tisíce otáček za minutu jezdit nedá, ale to je vlastnost, to si budeš muset zvyknout, to žádný PWC nespraví. Střílení do výfuku při ubrání plynu je v pořádku, to je bonus toho zařízení na snížení emisí ředěním výfukových plynů vzduchem ještě ve výfukovém kanálu. Chcípání by mohlo být způsobeno moc nízkým volnoběhem.
Piš česky nebo nepiš vůbec, kdo to má kurva číst.
S pozdravem
Alois Kučera

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů