Stránka 1 z 1

K&N filtr

Napsal: čtv 11. bře 2010 8:55:01
od standik
Ahoj všem, chci se zeptat zda nemáte někdo zkušenosti se vzduchovým K&N filtrem na xt660r 05 vše mám v originálním stavu.
Pokud vymění K&N za originální filtr potřebuji ještě nějaké další úpravy?
Jde mi o to aby nebyla díra v plynu nebo nesvítila např. kontrolka motoru.

Re: K&N filtr

Napsal: čtv 11. bře 2010 9:51:15
od TTrs
Zadne dalsi upravy nejsou potreba, jen mozna trosku pridat bohatost, ale nebyva to nutny. KN je hodne podobnej puvodnimu papiraku, neni tam skoro zadnej rozdil. Skoro by se dalo rict, ze jsou to vyhozeny prachy... ;)

standik píše:Ahoj všem, chci se zeptat zda nemáte někdo zkušenosti se vzduchovým K&N filtrem na xt660r 05 vše mám v originálním stavu.
Pokud vymění K&N za originální filtr potřebuji ještě nějaké další úpravy?
Jde mi o to aby nebyla díra v plynu nebo nesvítila např. kontrolka motoru.

Re: K&N filtr

Napsal: čtv 11. bře 2010 14:23:55
od vasek
taky si to zacinam pomalu myslet :) a reci typu, ze KN je dozivotni investice............ nevim, kdyz si vezmu cenu KN a cenu papiraka, tak se dostavam k tomu, ze se KN vyplati az po ujeti nejakych 50ti tis. km a to je docela raketa a nekdo tu motku tak dlouho ani nema :) :yes: samozrejme sem to typnul, nevim, jaky sou ted presny ceny, ale osobne bych volil KN a DN pouze v pripade, ze bych mel v planu davat ladaky a k tomu PWC :idea:

Re: K&N filtr

Napsal: čtv 11. bře 2010 14:58:55
od venca
Tak já na něj nedám dopustit.Pokud jezdíš i v terénu tak máš filtr zadělanej mnohem dříve než je psaná výměna a to se ti ta investice vrátí dříve.Určitě je dobré spojit to i s laďákama. ;)

Re: K&N filtr

Napsal: čtv 11. bře 2010 15:22:05
od Stařík
Pokud chceš jezdit terén a přikoupit další věci (laďáky, pwc...) tak není co řešit, vem ho, pokud ho chceš jen tak, tak myslím že je zbytečný. Teď jsem kupoval nový filtr za nějakých 370,-

Re: K&N filtr

Napsal: stř 09. úno 2011 19:27:16
od Dejf
Měl by jen KN filtr podle Vás smysl s laďákama? Trochu mi to vespod stále cuká, tak jestli by to nepomohlo?

Re: K&N filtr

Napsal: čtv 10. úno 2011 9:12:14
od venca
Já ho mám s laďákem a necuká mi to :yes:

Re: K&N filtr

Napsal: čtv 24. bře 2011 10:17:40
od 12.Bert
Přes zimu jsem na moto dal laďák Arrow s homologační vložkou a K&N filtr, motor jde lépe od spodu a jde rychleji za plynem v celém rozsahu otáček :yes: , ale nyní musím řešit obohacení směsi !!!, je chudá :no: a pro životnost ventilů to není z dlohodobého pohledu dobré.
Kamarád a mechanik, co několik let s naším motorem závodí "supermona" (silniční závodní stroje s jednobuchem), tak mě za účelem obohacení směsi doporučil omezit přísun vzduchu do airboxu, nebo pořídit novou řídící jednotku (za cca 11t.Kč) :mrgreen: ; PWC podle jeho názoru není ideální řešení.
Stávající řídící jednotka neumožňuje úpravu bohatosti a nejde přeprogramovat jako u aut. Mechanicky lze jen ladit volnoběh.
Tak jsem zase o něco chytřejší, ale nejásám. :| Snad Vám to pomůže při rozhodování.

Re: K&N filtr

Napsal: čtv 24. bře 2011 14:50:02
od jirik

Re: K&N filtr

Napsal: čtv 24. bře 2011 22:16:27
od 12.Bert
Děkuji za odkaz, ...a to jsem si myslel, že mám vše přečtené; je to dobrá zpráva i když mě popsaný postup u tenerky nejde.

Re: K&N filtr

Napsal: úte 05. dub 2011 13:44:21
od Grobe
12.Bert píše:Děkuji za odkaz, ...a to jsem si myslel, že mám vše přečtené; je to dobrá zpráva i když mě popsaný postup u tenerky nejde.
Mě to taky nejde....

Re: K&N filtr

Napsal: úte 05. dub 2011 22:46:26
od vasek
mne to taky nejde, ale .................. to bude asi tim, ze nemam motorku co :D teda uz mam, ale ne jeste doma ;)

Re: K&N filtr

Napsal: čtv 14. dub 2011 18:18:18
od wiky85
zdravim, KNko jsem si nedavno pořídil a dal ho tam. (mam i laďáky), je to znát, motka jde ještě víc od spodu a celkově jede o něco líp. dokonce už jde i na dvojku zvednout, což dřív nešlo... ještě skusím i nastavit tu směs, jak to bude vypadat...