K&N filtr

Inspirace pro ostatní.
standik
Příspěvky: 3
Registrován: úte 09. bře 2010 13:48:14

K&N filtr

Nový příspěvek od standik » čtv 11. bře 2010 8:55:01

Ahoj všem, chci se zeptat zda nemáte někdo zkušenosti se vzduchovým K&N filtrem na xt660r 05 vše mám v originálním stavu.
Pokud vymění K&N za originální filtr potřebuji ještě nějaké další úpravy?
Jde mi o to aby nebyla díra v plynu nebo nesvítila např. kontrolka motoru.
Online
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2622
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Sdělení od administrátora

Příspěvek od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08

Zdar,

vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit :P. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.

Přejít na web motopripravky.cz

Uživatelský avatar
TTrs
Příspěvky: 450
Registrován: stř 09. dub 2008 13:11:35
Napiš "660" bez uvozovek: 505

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od TTrs » čtv 11. bře 2010 9:51:15

Zadne dalsi upravy nejsou potreba, jen mozna trosku pridat bohatost, ale nebyva to nutny. KN je hodne podobnej puvodnimu papiraku, neni tam skoro zadnej rozdil. Skoro by se dalo rict, ze jsou to vyhozeny prachy... ;)

standik píše:Ahoj všem, chci se zeptat zda nemáte někdo zkušenosti se vzduchovým K&N filtrem na xt660r 05 vše mám v originálním stavu.
Pokud vymění K&N za originální filtr potřebuji ještě nějaké další úpravy?
Jde mi o to aby nebyla díra v plynu nebo nesvítila např. kontrolka motoru.

Uživatelský avatar
vasek
Příspěvky: 1363
Registrován: úte 01. dub 2008 11:36:12
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od vasek » čtv 11. bře 2010 14:23:55

taky si to zacinam pomalu myslet :) a reci typu, ze KN je dozivotni investice............ nevim, kdyz si vezmu cenu KN a cenu papiraka, tak se dostavam k tomu, ze se KN vyplati az po ujeti nejakych 50ti tis. km a to je docela raketa a nekdo tu motku tak dlouho ani nema :) :yes: samozrejme sem to typnul, nevim, jaky sou ted presny ceny, ale osobne bych volil KN a DN pouze v pripade, ze bych mel v planu davat ladaky a k tomu PWC :idea:

Uživatelský avatar
venca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 10. kvě 2008 21:21:18
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od venca » čtv 11. bře 2010 14:58:55

Tak já na něj nedám dopustit.Pokud jezdíš i v terénu tak máš filtr zadělanej mnohem dříve než je psaná výměna a to se ti ta investice vrátí dříve.Určitě je dobré spojit to i s laďákama. ;)

Uživatelský avatar
Stařík
Příspěvky: 1032
Registrován: stř 02. dub 2008 19:09:40
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Tož Valachy...

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od Stařík » čtv 11. bře 2010 15:22:05

Pokud chceš jezdit terén a přikoupit další věci (laďáky, pwc...) tak není co řešit, vem ho, pokud ho chceš jen tak, tak myslím že je zbytečný. Teď jsem kupoval nový filtr za nějakých 370,-

Dejf
Příspěvky: 56
Registrován: pon 10. kvě 2010 16:49:36

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od Dejf » stř 09. úno 2011 19:27:16

Měl by jen KN filtr podle Vás smysl s laďákama? Trochu mi to vespod stále cuká, tak jestli by to nepomohlo?

Uživatelský avatar
venca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 10. kvě 2008 21:21:18
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od venca » čtv 10. úno 2011 9:12:14

Já ho mám s laďákem a necuká mi to :yes:

12.Bert
Příspěvky: 117
Registrován: stř 11. srp 2010 10:31:12

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od 12.Bert » čtv 24. bře 2011 10:17:40

Přes zimu jsem na moto dal laďák Arrow s homologační vložkou a K&N filtr, motor jde lépe od spodu a jde rychleji za plynem v celém rozsahu otáček :yes: , ale nyní musím řešit obohacení směsi !!!, je chudá :no: a pro životnost ventilů to není z dlohodobého pohledu dobré.
Kamarád a mechanik, co několik let s naším motorem závodí "supermona" (silniční závodní stroje s jednobuchem), tak mě za účelem obohacení směsi doporučil omezit přísun vzduchu do airboxu, nebo pořídit novou řídící jednotku (za cca 11t.Kč) :mrgreen: ; PWC podle jeho názoru není ideální řešení.
Stávající řídící jednotka neumožňuje úpravu bohatosti a nejde přeprogramovat jako u aut. Mechanicky lze jen ladit volnoběh.
Tak jsem zase o něco chytřejší, ale nejásám. :| Snad Vám to pomůže při rozhodování.

Uživatelský avatar
jirik
Příspěvky: 182
Registrován: úte 28. říj 2008 14:37:24
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Mokrá Lhota

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od jirik » čtv 24. bře 2011 14:50:02


12.Bert
Příspěvky: 117
Registrován: stř 11. srp 2010 10:31:12

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od 12.Bert » čtv 24. bře 2011 22:16:27

Děkuji za odkaz, ...a to jsem si myslel, že mám vše přečtené; je to dobrá zpráva i když mě popsaný postup u tenerky nejde.

Grobe
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 19. srp 2010 20:24:47

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od Grobe » úte 05. dub 2011 13:44:21

12.Bert píše:Děkuji za odkaz, ...a to jsem si myslel, že mám vše přečtené; je to dobrá zpráva i když mě popsaný postup u tenerky nejde.
Mě to taky nejde....

Uživatelský avatar
vasek
Příspěvky: 1363
Registrován: úte 01. dub 2008 11:36:12
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od vasek » úte 05. dub 2011 22:46:26

mne to taky nejde, ale .................. to bude asi tim, ze nemam motorku co :D teda uz mam, ale ne jeste doma ;)

wiky85
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 13. led 2011 20:04:34

Re: K&N filtr

Nový příspěvek od wiky85 » čtv 14. dub 2011 18:18:18

zdravim, KNko jsem si nedavno pořídil a dal ho tam. (mam i laďáky), je to znát, motka jde ještě víc od spodu a celkově jede o něco líp. dokonce už jde i na dvojku zvednout, což dřív nešlo... ještě skusím i nastavit tu směs, jak to bude vypadat...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů