Stránka 1 z 1

Materiál válce

Napsal: pát 05. lis 2010 23:54:27
od hightower
Jelikož mě ještě nepustilo pokušení zvýšit objem na 714 ccm ( když už od DNA na to mam do PWC mapu ) tak dávám dohromady info. Jediné co nevím je z čeho je vyrobený válec. Jestli je to litina, hliník, nebo nedej bože nikasil :o . Jste už nekdo po výbrusu a podělíte se se mnou o info? Díky

Re: Materiál válce

Napsal: sob 06. lis 2010 9:22:08
od TTrs
Bud zkus 700 valec z Raptora a nebo se obrat na Oulehlu, ten dela vybrusy a nikasily.

Osobne bych za ty prachy koupil lepsi motorku... ;)

Re: Materiál válce

Napsal: sob 06. lis 2010 16:51:48
od radas
Jak to myslíš lepší motorku !? Ono něco takového vyrábějí :shock:

Re: Materiál válce

Napsal: sob 06. lis 2010 20:54:08
od hightower
Se svejma 195 cm a 120kilama na všem vypadám jako když jedu na praseti a držím ho za uši, ale XT mi po všech těch letitejch pokusech sedlo nejlépe tak bych mu rád věnoval lásku a péči. Přemýšlel jsem o pístním setu od OTR. Mají k tomu i všecka okolní těsnění tak mě to tak nějak zaujalo. Jestli by tam šel válec z raptora, to se musí zkusit

Re: Materiál válce

Napsal: ned 07. lis 2010 11:28:46
od TTrs
Valec z Raptora tam jde napasovat, ale jsou nutny maly upravy jak na valci tak na na hlave. Prevrtani a novy nikasil je jednodussi, ale zivotnost te tvrde vrstvy nikdy neni takova jako u puvodniho nikasilu z tovarny. Obe tyhle upravy mi mi neprijdou uplne nejlepsi.

Motor z XT660 se pouziva i v supermono strojich, kde ma vykon kolem 70 koni. Davaji tam jen jen jinou vacku a strikacku nahradi karburatorem. Z elekroniky je tam pak jen programovatelny zapalovani, jinak nic.

Nechci zrovna tady nejak hanit XTcko, ale zrovna u takto levny motorky nemaji upravy na motoru smysl. Jako oni nemaji cenu ani u lepsich motorek, pokud clovek nejezdi soutezne. Proste bych ty upravy u XT omezil na snizovani hmotnosti, upravy podvozku a doladeni ergonomie. Takze pokud ti prijde XT slaby, tak kup jinou a silnejsi. ;)

Re: Materiál válce

Napsal: ned 07. lis 2010 14:47:30
od hightower
Válec na Raptora stojí 23.838,00 Kč, takže tudy cesta nepovede. ( Je to blbost ). O vačce jsem taky přemýšlel + nějaké to vyleštění kanálů, větší ventily a většíá sání. Na PWC se to dá potom všecko doladit, ale zatím jsem nesehnal nikoho kdo to dokáže odbrzdit a doladit mapu. V K2 sice brzu mají ale tím to hasne. Máme někoho takového?

Re: Materiál válce

Napsal: úte 09. lis 2010 13:35:12
od TTrs
hightower píše:Válec na Raptora stojí 23.838,00 Kč, takže tudy cesta nepovede. ( Je to blbost ). O vačce jsem taky přemýšlel + nějaké to vyleštění kanálů, větší ventily a většíá sání. Na PWC se to dá potom všecko doladit, ale zatím jsem nesehnal nikoho kdo to dokáže odbrzdit a doladit mapu. V K2 sice brzu mají ale tím to hasne. Máme někoho takového?
Garazovych ladicu s brzdama je hodne, ale neznam zadnyho schopnyho. Navic at si kazdej rika co chce, ale motorka se ma ladit pod zadkem. Nahazet cisla do pwrcmd abys mel na lambde 14,7 umi i cvicena opice (nebo Autotune u pwrcmd5 ;-). Naladit to ale tak, aby motor pekne tahal a sesbiral se podtocenej je uz kumst.

Jinak k tem upravam...

Vacka (Hotcam Stage 1 a 2) ti zmeni prubeh tak, ze ztratis neco na spodku a ziskas neco malo nahore. Motor budes muset vic tocit. U XT ti to bude zrat benzin i olej a zase tak moc neziskas. Tu podbrousenou z OTR neznam, ale bude to asi podobny, tam neni co jinyho vymyslet.

Lestit kanaly je spis pro pocit. Predevat hlavu na jiny ventily taky asi nebude ta prava cesta. U XT mi jako nejvetsi slabina prijde prave samotny plneni strikackou. Muzes si s tim sice hrat pres pwrcmd, ale nikdy tam nebudes mit "co na plynu, to na zadnim kole".

Videl jsem upravy nejakych nadsencu, co prevrtavali ten odlitek s klapkou vstrikovani na vetsi prumer. Jak se to pak chovalo nevim, mam jen fotku.

Obrázek

Vsechny tyhle upravy mi prijdou dost krkolomny. Nez v tom utopit spousty penez a mit nezarucenej vysledek, tak bych fakt radeji koupil silnejsi moto.

Re: Materiál válce

Napsal: úte 09. lis 2010 14:04:50
od radas
TTrs má pravdu. Je dobré si ujasnit jak chceš motku používat. Co se týče výběru motky, prubni i Tenerku. Já jsem podobné konstrukce a výměna XT660R za Z je pro mne super řešení. Konečně se necítím "jako na praseti" :lol: :yes:


hightower píše:Se svejma 195 cm a 120kilama na všem vypadám jako když jedu na praseti a držím ho za uši, ale XT mi po všech těch letitejch pokusech sedlo nejlépe tak bych mu rád věnoval lásku a péči. Přemýšlel jsem o pístním setu od OTR. Mají k tomu i všecka okolní těsnění tak mě to tak nějak zaujalo. Jestli by tam šel válec z raptora, to se musí zkusit

Re: Materiál válce

Napsal: úte 09. lis 2010 23:07:04
od Filip
ja se k prevrtaní š.k. musím kladne vyjádrit motor bude líp dychat bude lepsi spodek a celkove zatáh motoru bude lepší co si myslím co by nebylo na skodu by byly 2 vstikovače nebo jeden o vetším prutoku paliva .
co mě ještě napadlo jak radikalne zvednou výkon ale za to mě snad vsichni ukrizujete jak to vypustím z huby .. :D predelat hlavu a rozvod z OHC na DOHC cili 2 vacky
moc do XT zatím nevidím ale mozna by bylo rešeni porovnat jinou DOHC hlavu od YAMAHY co s XT vedeni kanalu atd treba s mensími upravamy by vse sedlo.. a to si myslím že vykonový rozdíl by byl razantní

Re: Materiál válce

Napsal: stř 10. lis 2010 20:41:32
od totr
...a neb, jak udělat ze spolehlivého stroje mrdku :P

Re: Materiál válce

Napsal: čtv 11. lis 2010 20:05:25
od AndyTenere
Radsej by niekto mal vymysliet,ako urobit z XT dvojvalcek! :D

Re: Materiál válce

Napsal: čtv 11. lis 2010 20:08:00
od hightower
totr píše:...a neb, jak udělat ze spolehlivého stroje mrdku :P

Ač nerad budu s tím muset souhlasit. Takže potom zbývá už jen KTM 950 SUPERENDURO R, ale to je o jiných penězích a má to jen dvoupolohový plyn. Zapnuto, vypnuto :D

Re: Materiál válce

Napsal: ned 27. led 2013 20:18:59
od breen
Tak ta uprava vykonu me taky sakrys lezi v makovici,ale asi tady nikdo neni ,kdo s tim ma vylozene zlusenosti? :-(
Prida tomu powr alespon pocitove neco? Mozna to prubnu