Úprava sériových výfukov

Inspirace pro ostatní.
RENAS
Příspěvky: 13
Registrován: ned 22. dub 2012 9:15:32
Bydliště: moravskoslezský kraj

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od RENAS » sob 06. dub 2013 19:00:22

vikisek - tak se dovnitř dostaneš a vytáhneš ven všechny přepážky i trubky a pak múžeš ladit a odvrtat kat atd.
Přílohy
DSC04389.JPG
DSC04392.JPG
DSC04387.JPG
DSC04385.JPG
Online
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2622
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Sdělení od administrátora

Příspěvek od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08

Zdar,

vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit :P. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.

Přejít na web motopripravky.cz

RENAS
Příspěvky: 13
Registrován: ned 22. dub 2012 9:15:32
Bydliště: moravskoslezský kraj

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od RENAS » sob 06. dub 2013 19:19:56

Něco pro kutily :)
Přílohy
zdjecia003m.jpg
zdjecia006.jpg
nowe012.jpg
nowe007.jpg
nowe001.jpg

Uživatelský avatar
packi
Příspěvky: 383
Registrován: sob 20. čer 2009 17:05:00
Napiš "660" bez uvozovek: 660
Bydliště: Třinec

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od packi » pon 08. dub 2013 8:30:36

pekne ty :mrgreen: :yes: , pak napis jak to pojede :)

Uživatelský avatar
vikisek
Příspěvky: 13
Registrován: sob 31. bře 2012 10:37:31
Bydliště: Čevený Kostelec

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od vikisek » čtv 09. kvě 2013 22:18:26

"RENAS" Tak výfuky jsem dal upravit v lednu. Mám je otevřené na průměr 32 vnější a 29 vnitřní. Ale ještě to asi budu zvětšovat asi podobně jako ty. Kolik máš průměr ty? A jak to s nima jede? Nezhoršil se výkon?

Uživatelský avatar
Hop
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 01. bře 2012 23:04:24
Bydliště: Slavičín

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od Hop » pát 10. kvě 2013 10:35:11

Perforovaná trubka musí mít minimálně stejný průměr jako svody.. ja tam mam perfor udělaný z nerezového plechu a po celé délce je průměr 32. Důležitá je kvalitní vata, která by měla být dostatečně stáhnutá. Po této )upravě to má konečně zvuk jako pořádný motárd..ne moc ostrý ale pěkně hluboký, takový jaký jsem chtěl..Spotřeba šla o půl litru dole a krouťák znatelně od spodu větší. 1,2,3 po zadním :-) Nechtel jsem tam dávat žádné jiné laďáky, jednak drahé a moc si mi ty hliníkáče nelíbí, tyto origoše s těma plastama tomu sedí fakt nejvíc.. kupoval jsem druhé origoše za 2000 + 2 balíky vaty cca 1000 i s poštovným. Kousek nerezového plechu a je to.. jenom jsem to nechával vařit TIGem profikovi. Nikdo nepozná, že se v tom někdo vrtal. Kdyby něco tak svoje origoše mám doma..Takže tak..
lauf1.jpg
lauf2.jpg

RENAS
Příspěvky: 13
Registrován: ned 22. dub 2012 9:15:32
Bydliště: moravskoslezský kraj

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od RENAS » pát 10. kvě 2013 14:13:27

Přesně už nevim ale 40 určitě. Jinak zvuk a krouták :) přesně jak píše HOP . Spokojený

Uživatelský avatar
vikisek
Příspěvky: 13
Registrován: sob 31. bře 2012 10:37:31
Bydliště: Čevený Kostelec

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od vikisek » ned 12. kvě 2013 9:56:46

U mě to vypadá takhle.
Přílohy
SNC00099.jpg
Průměr 32mm-vnější, 29mm-vnitřek
SNC00099.jpg (35.47 KiB) Zobrazeno 21839 x
SNC00100.jpg
SNC00100.jpg (43.32 KiB) Zobrazeno 21832 x
SNC00102.jpg
Průměr 32mm-vnější, 29mm-vnitřek
SNC00102.jpg (43.98 KiB) Zobrazeno 21837 x

djvlada
Příspěvky: 16
Registrován: stř 07. srp 2013 21:45:07
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od djvlada » sob 19. říj 2013 17:19:12

a kde se da koupit ten perforovany plech

SXT
Příspěvky: 18
Registrován: pon 12. srp 2013 12:58:45
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od SXT » pát 08. lis 2013 14:24:20

RENAS píše:vikisek - tak se dovnitř dostaneš a vytáhneš ven všechny přepážky i trubky a pak múžeš ladit a odvrtat kat atd.
Rozumím tedy dobře, že na zadní části výfuku stačí po sundání černé konické plechové koncovky jen odbrousit (nebou odříznout) koncový lem těla a půjde následně vyndat celá vnitřní přepážka i s tím perforovaným plechem a koncem ven? Není náhodou přivařená ještě nějaká přepážka uvnitř?
Zatím mi to nejde vytáhnout.
Nevím jestli se mi podaří misku s přepážkami vyjmout, anebo budu muset celé říznout i v místě katalyzátoru a vymlátit přepážky z té druhé strany (ve směru toku výf. plynů).
Jak jste ty přepážky vyndali, bylo u toho zapotřebí náslilí a klení? :o

RENAS
Příspěvky: 13
Registrován: ned 22. dub 2012 9:15:32
Bydliště: moravskoslezský kraj

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od RENAS » ned 17. lis 2013 8:23:57

Rozumíš správně. Výfuk jsem upevnil koncovou trubkou do svěráku, odřezal kousíček lemu a taháním klepáním gumovým kladivem po držáku výfuku jsem vytáhl celý vnitřek-jak je na fotu. Koncovou trubku jsem zničil ale to bylo v plánu. Celou operaci jsem dělal přes konec výfuku, včetně odvrtání katalyzátoru. Jde to ztuha to je fakt.
DSC04404.JPG
DSC04400.JPG
DSC04397.JPG

SXT
Příspěvky: 18
Registrován: pon 12. srp 2013 12:58:45
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od SXT » stř 20. lis 2013 9:22:20

Díky. A jak moc je to hlasitý - ještě přijatelné? Prostě jak běžnej otevřenej výfuk - laďák, že?
Možná by se hodila vyndavací tlumicí koncová vložka pro případ potřeby na cestě, zvláště pak R lesníkům - má to někdo?
Perforovaná trubka zrovna k sehnání není, spíše plech a stočit - a to navíc obyč. černé železo. No snad to příliš rychle neuhnije.
Koukám že ty upravené výfuky prodáváš - no ale možná je to někdo ouplně jinej.

RENAS
Příspěvky: 13
Registrován: ned 22. dub 2012 9:15:32
Bydliště: moravskoslezský kraj

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od RENAS » stř 20. lis 2013 10:04:41

První varianta - že jsem rozebral a všechny mezi trubky včetně koncové a nahradil je větším průměrem- s22 na 32. Výkon zůstal stejný,spíš kroutící moment šel nahoru(lepší). Zvuk je něco mezi origo a úplně otevřeným ale pěkný-hrubý-zaujme. Kdyby náhodou měl někdo zájem tak tuhle variantu mám na prodej-jo jsem to já. Tuto zimu mám v plánu další úpravy druhých výfuku (kratší) Ty úplně otevřené jsem dělal pro kolegu, trubku a vatu si někde splašil ale koupil na netu. Foto motorky pravý origo- levý po úpravě.
DSC04393.JPG
DSC04408.JPG
DSC04414.JPG

SXT
Příspěvky: 18
Registrován: pon 12. srp 2013 12:58:45
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od SXT » čtv 21. lis 2013 14:00:00

Zajímavá práce :shock: . Zvětšovat světlost vnitřních trubiček mě určitě nenapadlo. Dá se říci co jede pocitově líp - předpokládám absorpční varianta bez přepážek (tedy děrovaná rovná trubka a vata)?

RENAS
Příspěvky: 13
Registrován: ned 22. dub 2012 9:15:32
Bydliště: moravskoslezský kraj

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od RENAS » čtv 21. lis 2013 19:28:37

Když chci a jsem chtěl zkusit něco nového tak nebudu dělat to co už všichni známé :D . Pocitově se dá říct že není rozdíl krom zvuku. A předpoklad že otevřený pojede líp než na půl otevřeny? ;) Samozřejmě bez žádných dalších úprav. :)

SXT
Příspěvky: 18
Registrován: pon 12. srp 2013 12:58:45
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od SXT » pát 22. lis 2013 10:13:07

Pak tedy zvětšení trubek v přepážkách má asi rozumnou výhodu eRkařů v o něco tišším projevu v lese, než provedení s vatou. Pokud bych ale volil variantu 2in1 (jen do jednoho hrnce - tedy vyšší tlaky a objem plynů), čekám že bude líp fungovat varianta přímá, s vatou (aby se to v jednom hrnci příliš nedusilo).
A jaké že to další úpravy nyní plánuješ?

RENAS
Příspěvky: 13
Registrován: ned 22. dub 2012 9:15:32
Bydliště: moravskoslezský kraj

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od RENAS » pát 22. lis 2013 17:38:39

Jo tak to máš pravdu, plně souhlasím :) .Další úpravy?- Až budu mít hotovo a vyzkoušeno tak písnu ;)

garo
Příspěvky: 11
Registrován: pát 02. led 2015 23:17:56
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od garo » stř 18. bře 2015 0:59:07

Nedávno jsem zkoušel váš postup, ale ani za bůh mi po uřezani koncového lemu cca 2 mm nešlo ty střeva vyklepnout ven! :evil: To byli docela nervy. Tak jsem jednoduše uřezal cca 2cm od toho konce na to jsem z5 šroubama přišrouboval ten kužel a vysledek parada. Nikdo nepozna že to je zkráceny a zvuk brutální, lehce střili já jsem zpokojen:-) Sice při podrobnějšim zkoumani vnitřku výuku poznáte že to je uřezany ale čert to vem :yes: :yes: :yes:

fesssoj
Příspěvky: 6
Registrován: ned 22. bře 2015 19:22:19
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od fesssoj » ned 22. bře 2015 19:40:40

čau chlapy.koukám na vaše upravy výfuků-krásná práce :lol: pustím se do toho taky ,ale nevím jestli můžu.mám Rko do provozu 2009 a zřejmě má lambda sondu.jak poznám jestli ji tam mám a když jo,tak můžu upravit výfuky? :shock: předem dík za odpověď ,protože sezona se blíží :lol:

Uživatelský avatar
venca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 10. kvě 2008 21:21:18
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od venca » pon 23. bře 2015 5:23:25

Na 09 ji určíte máš, najdeš ji na kolenu kousek od hlavy válce. Upravovat můžeš.
Pokud by někdo chtěl mam jedny originály na prodej.

fesssoj
Příspěvky: 6
Registrován: ned 22. bře 2015 19:22:19
Napiš "660" bez uvozovek: 660

Re: Úprava sériových výfukov

Nový příspěvek od fesssoj » pon 23. bře 2015 17:38:00

venca píše:Na 09 ji určíte máš, najdeš ji na kolenu kousek od hlavy válce. Upravovat můžeš.
Pokud by někdo chtěl mam jedny originály na prodej.
dik moc . uvidíme jak se to povede ;)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů