Stránka 1 z 1

zprevodovani

Napsal: stř 11. zář 2013 18:50:43
od mysakz
Zdravim všechny....poradte...chci zmenit retezovy prevod z 15-45 zubu na 16-43....bude to znat hodne nebo nebude...chci jen XTX ulehcit pri delsich cestach a aj trosku aby byla do rychla....moc děkuji za radu...Mysak

Re: zprevodovani

Napsal: čtv 12. zář 2013 5:54:31
od vitaminc
Nevim, ze by se to tu resilo. Kluci si menili jen male kolecko v rozpeti 13, 14 a 16 zubu. Kdyz tu das vyhledat 16z, tak neco najdes, nebo minimalne lidi co to maji.

je i srovnani od radka
13z: max. 159km/h | otacky pri 140km/h: 6600rpm
14z: max. 171km/h | otacky pri 140km/h: 6100rpm
15z: max. 183km/h | otacky pri 140km/h: 5700rpm
16z: max. 196km/h | otacky pri 140km/h: 5366rpm

jen tak ze srandy 17z: 8-)

17z: max. 208km/h | otacky pri 140km/h: 5000rpm

Re: zprevodovani

Napsal: čtv 12. zář 2013 8:04:21
od RadekK
No ..., myslím, že 200 to asi nepojede 8-)
Každopádně změna z 15 zubů o jeden dolů i nahoru cítit je (rozeta standardní), zkoušel jsem obojí :
Při 14 zubech jsem změnu poznal zejména na standardních rychlostech - je o poznání živější, ale i pomalejší. Můj cíl však byl, vyzkoušet a především využít tohoto efektu pro snížení minimální rychlosti a zlepšení chování motorky v opravdu nízkých otáčkách, ale tam jsem to tak výrazně nepozoroval :roll: . Bohužel. Pokud bych opravdu chtěl lepší práci na malých rychlostech v OFF, tak jsem nyní přesvědčen, že lepší cestou je optimalizovat křivky průběhu výkonu a MK motoru v oblasti řekněme od 2000 rpm nějakým PWC + co k tomu patří. Nebo ještě lépe obojí - hlavně komandr a k tomu 14 zubů.
No a 16 zubů mám nyní. Je to tak o +/- 7 km rychlejší (tedy, při řekněme běžné cestovní rychlosti, oproti 15z), takže na delší cesty určitě OK. Když však jedeme dva, tak to nad těch zhruba 5000 rpm už nemá ten šmrnc. Motorka není tolik ochotná k vytočení, dokonce se domnívám, že s původním ozubením na pastorku sekundáru dosáhnu ve dvou stejné maximální rychlosti.
:idea: Takže : Tento týden dávám na to běžné ježdění a výletování kolem komína, na svoji XT660Z, zpět 15 zubů. Mají to v tý Jamaze optimalizovaný ...

Re: zprevodovani

Napsal: čtv 12. zář 2013 19:37:50
od mysakz
Chlapáci díkas moc..tak zkusim to 16- zubovy a uvidim....pak napíšu,jak jsem pocítil změnu.....mějte se...čau Myšák.

zprevodovani

Napsal: stř 09. říj 2013 18:56:37
od mysakz
Zdravim všechny xtkaře...poradí mi někdo.jsem koupil 16-ti zubý kolečko a když jsem ho namontoval,tak mi tam nejde takovej mezikus co je mezi karterem a plastovým krytem toho kolečka.....nevíte někdo co s tím...???...děkuji za odpověd.....myšak

Re: zprevodovani

Napsal: čtv 10. říj 2013 6:37:57
od RadekK
Mě tam tedy ten chránič vejde.
Hoj

Re: zprevodovani

Napsal: stř 16. říj 2013 20:01:40
od djvlada
a me by zajmalo kdyz dam teda 13 kolecko zmensim si maximalku ale za to to pujde lepe do otacek a tim padem i na zadni ze rozeta standartni