LED H4 + RGB LED pásky
Napsal: stř 15. bře 2017 20:55:22
Rád bych se s vámi podělil o poznatky s využíváním LED technologie na XT
Jsem ještě mládě, co má rádo všelijaké světýlka, tak jsem přemýšlel, jak to moje Rko, které mám něco přes 2 roky, trochu vylepšit. Jako první jsem začal experimentovat s LED pásky, po dlouhých vylepšováních a hledání vhodných míst pro umístění pásků se to ustálilo u RGB LED pásku ovládáných přes bluetooth z mého mobilu. Dohromady mám na XT 50 cm LED pásků. Někdo by řekl zbytečnost, ale všiml jsem i užitečné věci a to je, že moto je z boku v noci mnohem více vidět. Snažil jsem se to udělat tak, aby to co nejvíce svítilo podhledově a nikoho to neosilňovalo. Jezdím s tím v noci po městě a pár hlídek na číhačce už jsem potkal a žádná z nich se za mnou nevydala. Samozřejmě tam nesmíte mít zapnutý nějaký blikající mód v modré barvě...
Já jezdím s neutrální bílou (je lehce do modra) a pohoda, motorku to fakt z boku v noci o hodně zviditelní. Připojené to mám přímo na baterku přes 500mA pojistku. Jinak ty barvičky vlastně využívám jenom, když moto stojí někde v blízkosti holčin, zatím jsem se setkal jenom s kladnými ohlasy
Nedávno jsem si objednal za 1500 kč z Číny LED H4 (2ks-balení pro auto), bylo to trochu naslepo a bál jsem se, že to budou vyhozené peníze. Ale nebyly, včera jsem to byl otestovat poprvé v noci a musím říct, že co se týče viditelnosti, tak je to luxus, hlavně potom na dálkové. Jediná vada na kráse je, že to nevykresluje tak pěkně lom světla, jako klasická vláknová žárovka, ale aut jsem potkal za tu noc desítky a nikdo mě neproblikával. Mimochodem XT vypadá mnohem moderněji s bílým světlem.
Jo a pozorný XTman si všimne na fotkách přídavných světel na ochranném rámu, ty jsou také z Číny, ale na rozdíl od té H4 stojí za nic. Ani né kvůli tomu, že by svítily nějak katastrofálně, ale hlavně kvůli třem implementovaným módům svícení. Když to zapnete poprvé, tak to svítí na plný výkon, podruhé to svítí polovičním výkonem a potřetí je z toho stroboskop... Nejlepší na tom je, že ačkoliv obě světla byli na začátku synchronizované, tak časem se rozhodily a když je teď zapnu, tak jedno si bliká jak na pouti a druhý svítí normálně. Po opětovném vypnutí a zapnutí si svoje role akorát prohodí..
Z moto za chvíli půjdou pryč.
Jinak za tu fotku v noci se omlouvám, moje J3 je na focení v noci žalostná. Kdyby někdo měl zájem o nějaké doplňující info, nebo by chtěl nafotit porovnání té vláknové a LEDkové žárovky v noci, tak není problém








Nedávno jsem si objednal za 1500 kč z Číny LED H4 (2ks-balení pro auto), bylo to trochu naslepo a bál jsem se, že to budou vyhozené peníze. Ale nebyly, včera jsem to byl otestovat poprvé v noci a musím říct, že co se týče viditelnosti, tak je to luxus, hlavně potom na dálkové. Jediná vada na kráse je, že to nevykresluje tak pěkně lom světla, jako klasická vláknová žárovka, ale aut jsem potkal za tu noc desítky a nikdo mě neproblikával. Mimochodem XT vypadá mnohem moderněji s bílým světlem.
Jo a pozorný XTman si všimne na fotkách přídavných světel na ochranném rámu, ty jsou také z Číny, ale na rozdíl od té H4 stojí za nic. Ani né kvůli tomu, že by svítily nějak katastrofálně, ale hlavně kvůli třem implementovaným módům svícení. Když to zapnete poprvé, tak to svítí na plný výkon, podruhé to svítí polovičním výkonem a potřetí je z toho stroboskop... Nejlepší na tom je, že ačkoliv obě světla byli na začátku synchronizované, tak časem se rozhodily a když je teď zapnu, tak jedno si bliká jak na pouti a druhý svítí normálně. Po opětovném vypnutí a zapnutí si svoje role akorát prohodí..

Jinak za tu fotku v noci se omlouvám, moje J3 je na focení v noci žalostná. Kdyby někdo měl zájem o nějaké doplňující info, nebo by chtěl nafotit porovnání té vláknové a LEDkové žárovky v noci, tak není problém





