Stránka 2 z 3

Re: CUKATŮRA

Napsal: ned 25. led 2009 14:50:00
od vasek
to by slo, tak to pak testnem :) ale je to fakt divny, ze by nepocitoval zadny rozdil, ta Warsheekova a nase to bylo fakt dost rozdilny...

Re: CUKATŮRA

Napsal: ned 25. led 2009 18:22:43
od Jarynn
Chlapi já mám 08 a taky cuká,teď jsem dal KN a leoše tak jsem zvědav. Myslím že to zas tak tragické není, aby se stím nedalo jezdit ,nebo si na to zvyknout. Jo a nejenom Aprilka,ale MT 03 prý necuká vůbec,takže soudruzi v yamaze nás mají normálně v paži...

Re: CUKATŮRA

Napsal: ned 25. led 2009 18:28:02
od tatar
taky mi to cuká ,s leošema se to podstatně zlepšilo ale nějak to neřeším zvykl jsem si že je třeba jet trochu vyšší otáčky a není problém ale možná to někomu dělá větší bordel ,tak to pak naštve

Re: CUKATŮRA

Napsal: ned 25. led 2009 18:48:01
od totr
Pořád doufám, že mírné doladění tou bohatostí pomůže. Na jaře hned vyzkouším. Ale pravda je, že to není nijak tragické, jezdit se s tím dá.

Re: CUKATŮRA

Napsal: ned 25. led 2009 19:19:00
od vasek
jaryn> to maj a nak si s tim vubec nelamou hlavu :no: tezko rict, kde to podelali, ale je videt, ze tomu nepomaha zatim nic z nasich uprav, mozna PWCMD ze by to doladil, ale to je investice jako krava, za to je benzin na stovky kilaku :D

tatar:> tj, mne se to taky dost omezilo leosema, ale jen s tema prvnima dvema dlouhejma celama, jakmile tam hodim 3. bo 4. celo, tak to cuka zase.... zvyknul sem si a taky uz to neresim, ted se snazim spis naucit se ovladat ten ON/OFF rezim plynu pres spojku, kdyz potrebuju jemne davkovat v terenu plyn ;)

totr> sem na to zvedavej, ale osobne typuju, ze ti to bude i tak trochu cukat

Re: CUKATŮRA

Napsal: ned 20. lis 2011 23:09:41
od BOB
radas píše:Nedávno jsme tu cukatůru rozebirali, panuje názor že je špatná palivová mapa, nahraná v jednotce. Nepomůže nic , cukání je více či míň citelné. Chtělo by zjistit jestli tímto nešvarem trpí i motky jiných značek se stejným motorem. Cuká XTr-04, 07, 08, XTz-08.

Nazdar hosi, tak nevim, mam XTX r.v. 2008 (9.700 km) a po cukani ani pamatka, to bych musel mit motor jooooo podtoceny (samozrejme je jasne, ze s jednovalcem nejde jet pri 2000 ot/min), normalne jezdim 50 km/h na 3. nebo 4.(po rovine) kvalt , jen se to prevaluje a cukani zadne. Taky pri konstantni rychlosti necuka nic, takze jizda "na kochacku" je v poho :D Tak sleduju, ze mam spis stesti, kdyz tu ctu ty vase prispevky.....no jo, "zrejme slusnej oddil..." ;)

PS: vse origo, na motoru zadne upravy (aspon o zadnych nevim)

Re: CUKATŮRA

Napsal: ned 20. lis 2011 23:14:54
od radas
Hmm, asi jóó, no :roll:
Spíš ale nevíš o co gooou.

Re: CUKATŮRA

Napsal: ned 20. lis 2011 23:17:16
od BOB
radas píše:Hmm, asi jóó, no :roll:
Spíš ale nevíš o co gooou.
myslis? Znamy mel pred dvema lety XTX 2006 a taky na cukani nadaval, jel na me a rikal ze je to neporvnatelne...tak asi nevime dva vo co gou ;)

Re: CUKATŮRA

Napsal: ned 20. lis 2011 23:25:23
od radas
Jak říkám, asi joó´, no. :yes:

Re: CUKATŮRA

Napsal: úte 20. pro 2011 21:50:22
od gambler
Zdar,mám mt-03 a cuká taky příšerně,mam ladáky giannelli,iridiovou svíčku a stějně cuká. přemýšlím na PWC, ten by to měl vyladit ne?

Re: CUKATŮRA

Napsal: čtv 22. pro 2011 11:47:50
od venca
gambler píše:Zdar,mám mt-03 a cuká taky příšerně,mam ladáky giannelli,iridiovou svíčku a stějně cuká. přemýšlím na PWC, ten by to měl vyladit ne?
A jaký máš filtr??? Doufám že KN ;)

Re: CUKATŮRA

Napsal: čtv 22. pro 2011 19:57:33
od RadekK
Moje troška do mlýna s XTZ r.v. 10 :
A) Žádné dramatické, nepříjemné, techniku jízdy ovlivňující, ... cukání při 2000-2500 rpm na 1. až 3. r.s., pro 4-ku a 5-ku je to tak 2400-2800 rpm.
Ale je třeba říci za B) Toto platí pro jízdu po rovině v jednom a citlivou práci s plynem - při zrychlování je třeba se dostat tak o 500 vejš a pak to jde (jde to opatrně i s trochu nižšíma otáčkama, ale je cítit, že motoru to teda nevoní).
Za C) Takto jezdit mě moc nebaví, ale dá se to.
Ještě D) Jakési náznaky trochu cukání se objevují také okolo těch 3 tisíc a konstatntní rychlosti, je to umocněno i zvukovým projevem přepouštěcího ventilu. Toto však neplatí, když se přes ty 3000 plynule zrychluje.
Závěrem : Nejsem nijak roztrpčen abych to řešil, ale vím, že Béďa XTZ s vejfukama a filtrem (myslím) za to může vzít už v otáčkách, kdy já jen lehtám.
PS: Hezké a pohodové svátky všem

Re: CUKATŮRA

Napsal: čtv 22. pro 2011 20:40:59
od radas
[quote="RadekK"]Moje troška do mlýna s XTZ r.v. 10 :

Neuraž se ale XTZ se už léta nevyrábí. Je mi jasné že máš Tenerku :shock: ( XT 660 Z Tenere )

To cukání je daň za jednoválcovou stříkačku a seriové nastavení. Laďáky ,filtr, a PWC s poštelovanou mapou pro Minarelli tomu pomůže.A to dost. Nezbavíš se toho cukání ale nikdy. Je to snad 1000x diskutované, s různými ladiči a lidmi co tom rozumí. Potahovat to prostě bude. Ale ruku na srdce, kdo jezdí ustálenou rychlostí, konstantníma otáčkama ;)

Re: CUKATŮRA

Napsal: čtv 22. pro 2011 20:46:02
od Kudrnáč
Ahoj,mám xtx 2004 a cukatůra byla hrozná,dokud jsem neměnil komplet řetězovku a na motor dal o zub menší kolečko.Hodně to pomohlo,ale samozřejmě jednoválec bude vždy trochu ucukanej.
Jinak hezké Vánoce a pěknej novej rok.

Re: CUKATŮRA

Napsal: pát 23. pro 2011 9:49:47
od vencysta
Já mám u mojí tenere (r. v. 2009) laděný výfuk (originální výfuk upravený firmou Creptus), kolečko se 14 zuby a vůbec necuká. Porovnávat můžu, protože Rko (r. v. 2005), ktarý jsem měl před tím, cukalo.

Re: CUKATŮRA

Napsal: pát 23. pro 2011 11:44:30
od BOB
vencysta píše:Já mám u mojí tenere (r. v. 2009) laděný výfuk (originální výfuk upravený firmou Creptus), kolečko se 14 zuby a vůbec necuká. Porovnávat můžu, protože Rko (r. v. 2005), ktarý jsem měl před tím, cukalo.

Konecne se tu nasel nekdo, komu to taky necuka pri ustalene rychlosti...protoze, se zda, mi tu nikdo neveril. :yes:

CUKATŮRA

Napsal: pát 23. pro 2011 18:31:22
od JOHIL46
Já věřím jelikož mě taky při ustálené rychlosti necuká. Mám 06ku, výfuky ixil a K&N filtr. :yes:

Re: CUKATŮRA

Napsal: sob 24. pro 2011 16:48:02
od gambler
kn filtr nemám, ale pořídm samozřejmně. ale pwc za 7500kč se mi nechce dávat, nejde tam dát mapa inak?

Re: CUKATŮRA

Napsal: sob 24. pro 2011 22:49:42
od 12.Bert
vencysta píše:Já mám u mojí tenere (r. v. 2009) laděný výfuk (originální výfuk upravený firmou Creptus), kolečko se 14 zuby a vůbec necuká. Porovnávat můžu, protože Rko (r. v. 2005), ktarý jsem měl před tím, cukalo.
Nazdar,
...u mojí tenere (r. v. 2007) laděný výfuk 1ks arow , filtr KN, kolečko se 14 zuby a vůbec necuká. Porovnávat můžu, protože Rko (r. v. 2005), ktarý jsem měl před tím, cukalo.

Mechanik, za kterým chodím, závodí supermona s naším motorem v kawě, mě říkal, že za pocukávání mohou vstřikovače - nové mají o pár otvorů více a lépe rozprašují palivo. :yes:

Pěkné svátky.

Re: CUKATŮRA

Napsal: úte 27. pro 2011 9:52:44
od Béďa
tak teda i já prispeji.....Tenerka r.v. 08...
kdyz jsem ji koupil tak to taky nebylo nijak zasadní(tak jak pise RadekK) ale malinko to pznat bylo...jak jsem teba najel na rovinku, a cca 4000 ot/min a ustalena ryclost tak to sem tam malinko, ale fakt malinko cuklo.......mel jsem predtim Biga a ten necukal....
pak jsem upravil vejfuck u Creptuse, zaslepil AIS ventil a byl skoro klid....
kvuli zvuku a i lepsimu zatahu jsem dal KN a Leáče(mam je s homovložkou porad) a sel na brzdu do Angelu k Ševčovi v Olomouci....krivka perfektní, jen je to malinko chudsí, ale nic drastického aby se to muselo brutalne řesit.....PWC jsme origo na tenere nesehnali, bo v katalogu je jen na XTX/R a na tenere az od r.v.10 a nikdo mi neni schopny rict zda to tam pasuje(konektory) nebo ne (at z X/R nebo novejsi tenerky, ta ma ovšem PWC V ). Takovety reci ze by melo, tech bylo, ale kdyz jsem patral na tenere 08-09, tak jsem aspon teda ja s PWC nikoho nenasel :(

jinak cukatura je pryc, podle mne uplne, zatah od spodu jak prase, spotreba paradní :yes: