Motorová brzda-ANO či NE?

Inspirace pro ostatní.
Uživatelský avatar
Milala
Příspěvky: 646
Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od Milala » stř 06. kvě 2009 14:28:28

Hola,
po přečtení všech možných vláken s mnoha instrukcemi, názory a často protichůdnými zkušenostmi mě napadla otázka, zda by stálo za to, nechat porovnat na brzdě, zda po montáži laďáků, KN filtru a obohacení směsi, zůstávám se svým strojem alespoň na papírových hodnotách výkonu. Nějak jsem totiž získal pocit, že to jede buď úplně stejně nebo spíš hůř. :no: , ale řve to jako kráva :shock:
Chtěl jsem požádat znalce, co už třeba na brzdě byli o jejich názor a o zkušenosti (možnosti měření, nejčastější doporučení, cena, doba měření, osvědčené místo...)
Vím, že dost z vás řešilo věčný problém tria výfuky-jednotka-filtr pořízením power commanderu, ale o tom už tady jedno téma je. Pro nás, co se na commander nechystáme by bylo možná dobrý vědět, jak moc jsme základními "vylepšeními" motorce objektivně pomohli nebo uškodili a jestli se s tím (kromě vrácení origo dílů) dá něco rozumného udělat. Dřív než bych se na brzdu objednal a vyhodil tím třeba prachy do luftu, radši se poradím :ugeek:
XT660X....eXTra potěšení
Online
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2622
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Sdělení od administrátora

Příspěvek od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08

Zdar,

vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit :P. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.

Přejít na web motopripravky.cz

Uživatelský avatar
totr
Příspěvky: 1329
Registrován: pon 31. bře 2008 20:24:35

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od totr » stř 06. kvě 2009 18:41:09

Já mám pocit, že mi to s doplňkama jede o dost líp. Ale mám takový nápad jak zjistit, skutečný stav. Už jsme o tom mluvili s Jarynem. Kdyby se našel ještě někdo s origiláními díly a byl ochotný se zůčastnit testu:

Rozjet všechny motocykly současně na stejnou rychlost (třeba 100km/h) a na smluvený signál dát všichni plný plyn a držet a jen čekat, co bude rychlejší. Pokud by opakovaně byl výsledek stejný, např. ve prospěch orig. osazení, tak by se to dalo docela objektivně posoudit, alepoň v určitém režimu. A bez pocitu zbytečně vyhozených peněz za brzdu.

Uživatelský avatar
LiTe
Příspěvky: 4269
Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od LiTe » stř 06. kvě 2009 18:45:18

na brzdě ti stejně origo jednotku nijak nepoladěj, jen ti to změří, jestli jsi to tím teda chtěl říct, cena za jedno změření se na srazech pohybuje kolem 600kč, ale to jsou většinou ty starší vyřazený brzdy a které nejsou tak přesně nakalibrovaný, pro tebe bude asi nejblíže pražskej dk racing, ale bez komandru ti nic nepoladí.......
...:XT66oX SuperMotard:...lite.rajce.net......Moje XtXko

Uživatelský avatar
Milala
Příspěvky: 646
Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od Milala » stř 06. kvě 2009 18:48:12

totr píše:Já mám pocit, že mi to s doplňkama jede o dost líp. Ale mám takový nápad jak zjistit, skutečný stav. Už jsme o tom mluvili s Jarynem. Kdyby se našel ještě někdo s origiláními díly a byl ochotný se zůčastnit testu:

Rozjet všechny motocykly současně na stejnou rychlost (třeba 100km/h) a na smluvený signál dát všichni plný plyn a držet a jen čekat, co bude rychlejší. Pokud by opakovaně byl výsledek stejný, např. ve prospěch orig. osazení, tak by se to dalo docela objektivně posoudit, alepoň v určitém režimu. A bez pocitu zbytečně vyhozených peněz za brzdu.
Jednak ti děkuju, žes vyndal moje téma z koše příspěvků bez odpovědi (už jsem to chtěl pomalu smazat) a jinak-najdeme někde v okolí srazu letiště? Tam by to šlo :P Originálů je snad pořád dost
XT660X....eXTra potěšení

Uživatelský avatar
vasek
Příspěvky: 1363
Registrován: úte 01. dub 2008 11:36:12

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od vasek » stř 06. kvě 2009 18:49:12

Ja to tady uz nadhazoval, ze by to stalo za to a myslim, par lidi bylo myslim pro a pro rodinu s leosema by to bylo pak za cenu si myslim velmi prijatelnou.......... videl bych otestovani techto variant:

MOTO BEZ LAMBDA SONDY!!!

1. KN + otevreny leose
2. KN + zavreny leose
3. bez KN + zavreny leose
4. bez KN + otevreny leose

......takze piste, koho by co zajimalo anebo esi chcete vsechny, osobne ted jezdim "3" a zajimaly by me treba varianty: 1 a 2.

Uživatelský avatar
totr
Příspěvky: 1329
Registrován: pon 31. bře 2008 20:24:35

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od totr » stř 06. kvě 2009 18:50:47

Bohužel, letiště u nás není.

Uživatelský avatar
Milala
Příspěvky: 646
Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od Milala » stř 06. kvě 2009 18:51:49

LiTe píše:na brzdě ti stejně origo jednotku nijak nepoladěj, jen ti to změří, jestli jsi to tím teda chtěl říct, cena za jedno změření se na srazech pohybuje kolem 600kč, ale to jsou většinou ty starší vyřazený brzdy a které nejsou tak přesně nakalibrovaný, pro tebe bude asi nejblíže pražskej dk racing, ale bez komandru ti nic nepoladí.......
jak jsem psal, nejde o ladění, ale o změření. Kdyby mi naměřili, že jsem hodně pod papírovou hodnotou, zkusim tam vrátit třeba papírák, prostřídat vložky v Leáčích a prostě jen pokusem/omylem dojít k nějakýmu kompromisu. To je všechno. Mohlo by to nám všem dát odpověď, jaké nastavení motorce nejspíš vyhovuje (aspoň teda Leobandě)
XT660X....eXTra potěšení

Uživatelský avatar
LiTe
Příspěvky: 4269
Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od LiTe » stř 06. kvě 2009 18:53:52

Milala> nejdřív bych vyzkoušel kn vs papír filtr a potom až vložky.....
...:XT66oX SuperMotard:...lite.rajce.net......Moje XtXko

Uživatelský avatar
K.O.zel
Příspěvky: 1241
Registrován: úte 01. dub 2008 17:30:32

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od K.O.zel » stř 06. kvě 2009 18:55:52

filtr podle me neresi vubec nic a sou to vyhozeny prachy. ja bych zkusil dve varianty kn (to ma stejnak kazdej) + origo respektive kn + otevreny leose. se zavrenejma stejne nikdo jezdit nechce a nebude

Uživatelský avatar
LiTe
Příspěvky: 4269
Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od LiTe » stř 06. kvě 2009 18:58:29

tak to aby jste ale měli potom všichni stejně nafoukaný gumy, stejný rozměry(výška/váha) lidí a stejnej posaz :P
...:XT66oX SuperMotard:...lite.rajce.net......Moje XtXko

Uživatelský avatar
Milala
Příspěvky: 646
Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od Milala » stř 06. kvě 2009 19:02:30

ja vim Vašku, že už si to nahazoval (nechci ti brát copyright), ale bohužel to v záplavě nových témat zapadlo. Majitelů leáčů zas přibylo a hlavně v mezičase proběhla velediskuze nad laďákama a filtrama. Totrtest by určil provozní odlišnosti při různým nastavení, ale vyžaduje aspoň v něčem podobný podmínky kvůli rychlostnímu bodu odkdy by se zrychlení měřilo(např. přední kolečko stejného počtu zubů kvůli otáčkám, podobná hmotnost jezdce ...)
Test na brzdě by prostě mohl odhalit, co jsme oproti továrním hodnotám, které deklarují, svými zásahy změnili
XT660X....eXTra potěšení

Uživatelský avatar
Milala
Příspěvky: 646
Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od Milala » stř 06. kvě 2009 19:05:10

K.O.zel píše:filtr podle me neresi vubec nic a sou to vyhozeny prachy. ja bych zkusil dve varianty kn (to ma stejnak kazdej) + origo respektive kn + otevreny leose. se zavrenejma stejne nikdo jezdit nechce a nebude
No tak to jsem měl-pořád stejný KN a místo origo jsem teď dal úplně otevřený Leoše (a rozdíl-subjektivně o malinko hrubší spodek, ale nahoře ten výkon chybí)
XT660X....eXTra potěšení

Uživatelský avatar
Milala
Příspěvky: 646
Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od Milala » stř 06. kvě 2009 19:06:29

LiTe píše:Milala> nejdřív bych vyzkoušel kn vs papír filtr a potom až vložky.....
a to jako proč? s origo vejfukama a KN to jelo líp. Tak proč vložky až jako druhý? já měnil vejfuky, ne filtr
XT660X....eXTra potěšení

Uživatelský avatar
K.O.zel
Příspěvky: 1241
Registrován: úte 01. dub 2008 17:30:32

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od K.O.zel » stř 06. kvě 2009 19:07:10

ja byl puvodne taky pro ale snad bych to ani neresil :) filtr na to vliv nema a stejnak chcem vsichni radne prdet...takze i kdyz zjistime ze otevreny leose uberou treba dva kone tak s nima budem stejne jezdit a prdet vesele dal :)

Uživatelský avatar
vasek
Příspěvky: 1363
Registrován: úte 01. dub 2008 11:36:12

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od vasek » stř 06. kvě 2009 20:23:45

kozel> tak ja ted jezdim se zavrenejma a nemuzu si stezovat jako a to KN bych tolik nepodcenoval.. muze tam probihat jiny vireni diky tomu a to ma taky svy vlivy na spalovani, ale to ty dobre vis urcite..

Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2626
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od Radek » stř 06. kvě 2009 20:43:38

No měl jsem předtím rozepsaný poměrně dlouhý příspěvek, omylem se mi to smazalo, takže teď už jen ve stručnosti :mrgreen: .

Já osobně kašlu na nějaké papírové hodnoty :) . Když prostě cítím, že to hůř jede, tak ať z brzdy vyjede cokoli, nic to nezmění na tom, že pocitově to tahá méně. Když sem tam vrazil ucpávky, tak to tahalo sice hezky, jenže potom to má zvuk (jak už tu někdo dřív napsal) jak elektrokroska. Vyřešil jsem to tak, že jsem tam dal zpátky originály a ..... jsem spokojený :P. Akrapy půjdou na 99% z domu :o

Uživatelský avatar
Milala
Příspěvky: 646
Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od Milala » stř 06. kvě 2009 21:25:30

Radek píše:No měl jsem předtím rozepsaný poměrně dlouhý příspěvek, omylem se mi to smazalo, takže teď už jen ve stručnosti :mrgreen: .

Já osobně kašlu na nějaké papírové hodnoty :) . Když prostě cítím, že to hůř jede, tak ať z brzdy vyjede cokoli, nic to nezmění na tom, že pocitově to tahá méně. Když sem tam vrazil ucpávky, tak to tahalo sice hezky, jenže potom to má zvuk (jak už tu někdo dřív napsal) jak elektrokroska. Vyřešil jsem to tak, že jsem tam dal zpátky originály a ..... jsem spokojený :P. Akrapy půjdou na 99% z domu :o
ólalá, to jsou silná slova. Tím spíš mám pocit, že by to řadě následovníků mohlo aspoň ušetřit prachy. Pravda je ale ta, že si na tom každej najde svý. Kozel je rád, že to řve a koníky oželí. Mně koníky teda chybět budou, ale zas klidně oželím rachot, když to vyřeší změna filtru nebo vhodná Leovložka. To že tě zklamou Akrapy bych teda fakt nečekal. Nerouháš se? :P
Naposledy upravil(a) Milala dne stř 06. kvě 2009 21:55:54, celkem upraveno 1 x.
XT660X....eXTra potěšení

Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2626
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od Radek » stř 06. kvě 2009 21:50:50

Tak ono to není jen z tohoto důvodu - velkou váhu na tom mají drapáky, které XTčko zdobí většinu času :). Do terénu s Akrapama nejezdím, byla by jich (za ty prachy) docela škoda. Pak ty laufy pokaždé měnit (když jedu na R či na X) mně už taky moc nebavilo a taky mě občas na Xku s otevřenýma laufama zamrzelo, že jsem s tím nemohl zaject do lesa či na louku (technicky by v tom nebyl problém, ale nějak je mi proti srsti jezdit s takovýma dunivkama mimo silnici).

Jinak zvuk mají luxusní, jen jsem nečekal takovou díru ve vysokých otáčkách. Kdyby si mě bahno neomotalo kolem prstu, tak bych bez váhání přikoupil pwcmnd a spokojeně jezdil :P

Uživatelský avatar
vasek
Příspěvky: 1363
Registrován: úte 01. dub 2008 11:36:12

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od vasek » čtv 07. kvě 2009 10:40:10

Radek> ale se zavrenyma ti to tahne a jede dobre ne, nepocitujes zadnou ztratu vykonu v nakych otackach? Ale zase jezdit s zavrenym akrapem to je taky vopich :lol: Leose maj peknej zvuk i zavreny nastesti ;)

Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2626
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorová brzda-ANO či NE?

Nový příspěvek od Radek » čtv 07. kvě 2009 11:25:35

Se zavřenýma to jezdí supr, jenže zvuk to má pak hodně tragický...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů