Na záletech s Italkou a Rakušankou
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Na záletech s Italkou a Rakušankou
Dohodli jsme se s Jirkou (TTrs), že nezaujatě okusíme cestomotárdy z jiných dílen a smluvili si zapůjčení dvou krásek na téměř dvouhodinovou projížďku. Jirka si vyzvedl černobílou KTM DUKE 690-jednovál se 160kou vzadu a mně svěřili (a to se jim divim) Aprilii Dorsoduro 750, dvouvál se 180kou vzadu.
Pokud vás nepobouřilo, že jsme nakoukli k jiným výrobcům a zajímaly by vás naše dojmy-tady jsou:
1. Obě jsou krásné a perfektně ovladatelné-těžiště je o dost níž než u XT a posez blíž k nádrži
2. Obě jsou dravé, leč musíte je točit, a to je u XT tedy lepší-spodek má XT úplně jinde
3. Výkon 95k u Dorsodura proti asi 57k u Duke je dost znát a kultivovanost u KTM neumějí:no:
4. Z Dorsa máte pocit, že na něm jezdíte už 20 let-padne do rukou i pod prdel a chod motoru, brzd a podvozku je jak hadry na míru Zvuk díky laďákům Arrow a dvouhrnku prostě symfonie.
5.KTM nahání strach kukučem, ale to je prd proti tomu jak se leknete, když vám kvůli kompresi při podřazení co zatáčku ustřeluje zadní kolo-to mě teda vytáčelo opakovaně. Sportmax Roadsmart vzadu to prostě nepobral ani omylem. Ale bude to spíš o jezdci
6. Už vím, proč bylo na Sosnový to KTM tak rychlý-je to prostě kroska, dřepíte téměř na předních vidlích a pod nohama pocit jak když máváte kolobrndou Dorso je trochu vyšší a posaz je malinko cestovnější. O tom, kdy je na hraně nic nevíme, páč jsme nechtěli platit spoluúčast
7. Okresky a město-dokonalost sama u obou brutalitek; na dálnici jsem vzal Dorso do 190km/h a když se pak klepal předek víc než jsem měl odvahu ustát, povolil jsem a přežil KTM je o něco pomalejší, ale myslím, že se od ní trasa Praha-Brno do hodiny ani nečeká
8. Spotřeba asi 7-8/100km, cena Dorsa 230000,-, KTM nevím, ale asi ještě víc
9. Přístup prodejce-Aprilia-velmi přívětiví a v pohodě a u KTM taky tak. Na Dorso dali čas 3,5hodiny, u KTM 1,5h, ale asi by neprudili při pozdějším příjezdu
10. Modelky na focení jsme nesehnali , takže zkuste ty naše ksichty přežít. Následující záběry jsou otřesné všechny fotky zde: http://milala.rajce.idnes.cz/Dorsoduro%2C_Duke_14.7.09/
Pokud vás nepobouřilo, že jsme nakoukli k jiným výrobcům a zajímaly by vás naše dojmy-tady jsou:
1. Obě jsou krásné a perfektně ovladatelné-těžiště je o dost níž než u XT a posez blíž k nádrži
2. Obě jsou dravé, leč musíte je točit, a to je u XT tedy lepší-spodek má XT úplně jinde
3. Výkon 95k u Dorsodura proti asi 57k u Duke je dost znát a kultivovanost u KTM neumějí:no:
4. Z Dorsa máte pocit, že na něm jezdíte už 20 let-padne do rukou i pod prdel a chod motoru, brzd a podvozku je jak hadry na míru Zvuk díky laďákům Arrow a dvouhrnku prostě symfonie.
5.KTM nahání strach kukučem, ale to je prd proti tomu jak se leknete, když vám kvůli kompresi při podřazení co zatáčku ustřeluje zadní kolo-to mě teda vytáčelo opakovaně. Sportmax Roadsmart vzadu to prostě nepobral ani omylem. Ale bude to spíš o jezdci
6. Už vím, proč bylo na Sosnový to KTM tak rychlý-je to prostě kroska, dřepíte téměř na předních vidlích a pod nohama pocit jak když máváte kolobrndou Dorso je trochu vyšší a posaz je malinko cestovnější. O tom, kdy je na hraně nic nevíme, páč jsme nechtěli platit spoluúčast
7. Okresky a město-dokonalost sama u obou brutalitek; na dálnici jsem vzal Dorso do 190km/h a když se pak klepal předek víc než jsem měl odvahu ustát, povolil jsem a přežil KTM je o něco pomalejší, ale myslím, že se od ní trasa Praha-Brno do hodiny ani nečeká
8. Spotřeba asi 7-8/100km, cena Dorsa 230000,-, KTM nevím, ale asi ještě víc
9. Přístup prodejce-Aprilia-velmi přívětiví a v pohodě a u KTM taky tak. Na Dorso dali čas 3,5hodiny, u KTM 1,5h, ale asi by neprudili při pozdějším příjezdu
10. Modelky na focení jsme nesehnali , takže zkuste ty naše ksichty přežít. Následující záběry jsou otřesné všechny fotky zde: http://milala.rajce.idnes.cz/Dorsoduro%2C_Duke_14.7.09/
Naposledy upravil(a) Milala dne čtv 16. črc 2009 19:18:45, celkem upraveno 1 x.
XT660X....eXTra potěšení
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2628
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
100 kobyl pod kapotou musí být masakr - takový masakr, že bych to asi ani raději nechtěl .. Jinak teda že se vám podařilo to sladit a půjčit si dvě takový potvory ve stejnou dobu a v takovém počasí ..
Jinak jak moc je, Mílo, ohrožen život XT po flirtíku s Italkou?
Jinak jak moc je, Mílo, ohrožen život XT po flirtíku s Italkou?
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
počasí bylo právě super, přestože ráno lilo. 95 koní se uvolní jen když jí točíš, ale jak jsem psal spodek XT je mohutnější, a to mě osobně vyhovuje víc. XTčko si nechám, protože dokud bude tahle potvora stát přes dvěkila, je to na sezónní motorku za nějaký ty koně navíc oproti XT trochu moc Mám teď pro své XT menší překvapení na pondělí....Radek píše:100 kobyl pod kapotou musí být masakr - takový masakr, že bych to asi ani raději nechtěl .. Jinak teda že se vám podařilo to sladit a půjčit si dvě takový potvory ve stejnou dobu a v takovém počasí ..
Jinak jak moc je, Mílo, ohrožen život XT po flirtíku s Italkou?
XT660X....eXTra potěšení
- CeGo
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob 19. črc 2008 13:35:13
- Bydliště: Luhačovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
Jaké překvapení? My jí to neřeknem ???
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
Musím počkat do pondělka, abych předčasně nejásalCeGo píše:Jaké překvapení? My jí to neřeknem ???
XT660X....eXTra potěšení
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
super hoši ten pírs je ale hodně šťastnej na tom asi jako já když jsem v pěti dostal kačera na kolečkách to sem taky zvědav Mílo co to bude
- Eva a Vašeq
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 13. kvě 2009 7:35:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
Kluci, kolik je už letos ta vratná záloha u Aprilie a KTM? Benzin maj pořád zadara, že jo? Já jsem loni zkoušel Dorsoduro a KTM SM 690. Z tý KTM jsem byl fakt nadšenej, sice je to takový obhroublý a furt se musí řadit, ale věci jako hmotnost, štíhlost a v neposlední řadě tah motoru nad 5000ot/min si mě fakt získaly. Taky je podle mě moc pěkná, taková kachní prostě.
Jenže XT má takovej pěknej typ zátahu odspoda a vůbec pěknej celej jízdní projev, že i přes lehkej nedostatek koní je to asi ta nejlepší motorka pro všechno. Pěkná, silná, pohodlná a podle všeho i dost spolehlivá. Takže se vlastně moje názory od těch vašich čerstvejch moc nelišej
Jirko, ty půjdeš do toho Duka III? Jsme se o něm bavili aj tenkrát na tý pumpě v Sosnový... napiš nějaký dojmy z jízdy.
Jenže XT má takovej pěknej typ zátahu odspoda a vůbec pěknej celej jízdní projev, že i přes lehkej nedostatek koní je to asi ta nejlepší motorka pro všechno. Pěkná, silná, pohodlná a podle všeho i dost spolehlivá. Takže se vlastně moje názory od těch vašich čerstvejch moc nelišej
Jirko, ty půjdeš do toho Duka III? Jsme se o něm bavili aj tenkrát na tý pumpě v Sosnový... napiš nějaký dojmy z jízdy.
,,XTéčko? Za to bych měl nejmíň dva Trabanty." - ,,Trabant? Co to je?"
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
[quote="Eva a Vašeq"]Kluci, kolik je už letos ta vratná záloha u Aprilie a KTM? Benzin maj pořád zadara, že jo?
neplatili jsme za půjčení, ale nádrž jsme vrátili plnou. Nevim, kolik dával zálohu Pirs, ale za Dorso chtěli 170000. Nechal jsem tam XT a 50000 zálohy.
neplatili jsme za půjčení, ale nádrž jsme vrátili plnou. Nevim, kolik dával zálohu Pirs, ale za Dorso chtěli 170000. Nechal jsem tam XT a 50000 zálohy.
XT660X....eXTra potěšení
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
Takze my 2 cents:
Ohledne Dorsa asi to samy co Mila. Padne do ruky okamzite, pocitove lehci nez XT, motor paradni, brzdy dostacujici, podvozek vynikajici. Jediny minus je umisteni padaku blizko kolena a cena. Jinak mazlik a laska na prvni pohled.
Duke byl pro mne lehce zklamani, cekal jsem vetsi brutalitu (zkusim jeste 690 SMC, jestli teda nekde pujcujou). Podvozek paradni, tuhy a chovani motorky je pekne citelny. Brzdy jsou docela jedovky, hlavne zadni. Posaz je hodne sportovni, koule na nadrzi a kolena u brady. Klouzala mi pod zadkem rovna sedacka. Prevodovka vyzaduje vetsi razanci nez u XT, proste na radicku neslapat jak do hovna, ale poradne tam ten kvalt kopnout. Kvalty jsou poskladany jako u silnice, dlouha jednicka i dvojka. Sestku jsem moc neuzil. Hydraulicky ovladana antihop spojka mi moc nesedla, ale jde asi o zvyk. Samotny motor nema spodek, musi se tocit nad 5k. Celkove super motorka, ale menit nebudu.
Ohledne Dorsa asi to samy co Mila. Padne do ruky okamzite, pocitove lehci nez XT, motor paradni, brzdy dostacujici, podvozek vynikajici. Jediny minus je umisteni padaku blizko kolena a cena. Jinak mazlik a laska na prvni pohled.
Duke byl pro mne lehce zklamani, cekal jsem vetsi brutalitu (zkusim jeste 690 SMC, jestli teda nekde pujcujou). Podvozek paradni, tuhy a chovani motorky je pekne citelny. Brzdy jsou docela jedovky, hlavne zadni. Posaz je hodne sportovni, koule na nadrzi a kolena u brady. Klouzala mi pod zadkem rovna sedacka. Prevodovka vyzaduje vetsi razanci nez u XT, proste na radicku neslapat jak do hovna, ale poradne tam ten kvalt kopnout. Kvalty jsou poskladany jako u silnice, dlouha jednicka i dvojka. Sestku jsem moc neuzil. Hydraulicky ovladana antihop spojka mi moc nesedla, ale jde asi o zvyk. Samotny motor nema spodek, musi se tocit nad 5k. Celkove super motorka, ale menit nebudu.
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
přemýšlím, že bych otestoval a podělil se o dojmy z WR nebo nějakého motárda z dílny Šizuki (DR400SM) nebo menší objemy od Yamahy (WRX250). Zkusím zjistit, co vše si lze půjčit a kdyby vás něco zajímalo a máte to třeba daleko k půjčujícímu dealerovi, dejtě vědět
Ještě mi nabízeli tentýž den, kdy jsem měl Dorsoduro podobný dvoukolák-Shiver-ten určitě zkusím.
Ještě mi nabízeli tentýž den, kdy jsem měl Dorsoduro podobný dvoukolák-Shiver-ten určitě zkusím.
XT660X....eXTra potěšení
- Eva a Vašeq
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 13. kvě 2009 7:35:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
Šizuki DR400SM jsem si předloni půjčoval za čtyřicet nebo padesát tisíc v Motartu. Pokud někdo bude mít zájem o vyčerpávající recenzi z mé dílny, stačí říct. Předem ovšem musím napsat, že oproti XT je to vážně krok zpět, ne- li dva kroky.Milala píše:přemýšlím, že bych otestoval a podělil se o dojmy z WR nebo nějakého motárda z dílny Šizuki (DR400SM) nebo menší objemy od Yamahy (WRX250). Zkusím zjistit, co vše si lze půjčit a kdyby vás něco zajímalo a máte to třeba daleko k půjčujícímu dealerovi, dejtě vědět
Ještě mi nabízeli tentýž den, kdy jsem měl Dorsoduro podobný dvoukolák-Shiver-ten určitě zkusím.
Spíš ať si někdo vypůjčí Ducati Hypermotard 1100 nebo KTM SM990 Ta WR250X by mohla bejt dobrá, ačkoli sám Ulrich v Boleslavi mi říkal že oproti XTX je to výkonová tragédie na běžný silnici. Tragédie teda neřekl, to by bylo na stížnost, ale naznačil, že ten motard je spíš pro začátečníky a onen 250-kovej motor má smysl hlavně v terénu, tedy ve verzi R.
Mimochodem, líbí se vám někomu tohle Moto- Morini?
,,XTéčko? Za to bych měl nejmíň dva Trabanty." - ,,Trabant? Co to je?"
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
Mimochodem, líbí se vám někomu tohle Moto- Morini?[/quote]
to není čezeta?
to není čezeta?
XT660X....eXTra potěšení
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
Krásný stroj na machrování Fotka z druhé strany by nebyla?
- Eva a Vašeq
- Příspěvky: 81
- Registrován: stř 13. kvě 2009 7:35:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
Pro Vás, pane Totr, rád pošlu fotky ze všech možných úhlů.totr píše:Krásný stroj na machrování Fotka z druhé strany by nebyla?
Přesně, taky na tomhle stroji vidím smysl hlavně v machrování
http://images.google.cz/images?hl=cs&q= ... 2&aq=f&oq=
,,XTéčko? Za to bych měl nejmíň dva Trabanty." - ,,Trabant? Co to je?"
Re: Na záletech s Italkou a Rakušankou
óóó díky pane Evo a tobě taky díky pane Vašku
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů