"Motocykl má laděný výfuk. Není to na první pohled vidět, protože je to vlastně upravený original yamaha tenere, který ve firmě creptus upravili. Stál 3800kč. Má odstraněny a různě propojeny přepážky a vyndaný katalyzátor. Motocykl proti originál výfuku bere perfektně od spodu, na 4 jede normálně 50km/h a zbírá se, neškube do řetězu a má i supr zvuk, neuřvaný ale brumlavý."
Já nemám zkušennost s Tenerkou s originálním výfukem, ale předtím jsem měl XT660R r. v. 2005 v originálním stavu (bez úprav) a musím potrvdit, že Tenerka s laděnym výfukem necuká, opravdu jde líp odspodu a zvuk je taky lepší. Na závěr musím podotknout, že kromě laděnýho výfuku mám kolečko se 14 zuby (místo 15).
alsonztvargla píše:Čoveče je to sice offtopic ale zajímá mě upravený originální výfuk od firmy creptus. Mohl by ses mi rozepsat co ta úprava obnáší a kolik tě to stálo? Nějaký úpravy v elektronice? Díkyvencysta píše:Já jezdím s Tenerkou za 4,2l. Mám laděnej vejfuk (originální vejfuk upravenej firmou Creptus) a kolečko se 14 zuby. Spotřeba přes 7l je brutální, něco bude nejspíš špatně
Kté spotřebě, nemůže to být vadná lambda? Pokud ju tam teda máš.