Je to možný?
Je to možný?
Zdravím, je možný abych měl spotřebu 7,4 litrů????? mám jí krátce a snažil sem se jet docela citlivě jenom cca 4x sem ji přitopil jinak 120 nejvíc, včera jsem při 337km (25km najeto na rezervě) napojil 12ti litry a dnes opět na rezervě najeto 25km a na tachometru 500km, mám otevřený leoše,PWC a DNA st2. a odladěný na brzdě.
A ještě když chvílku stojí a vychladne tak děsně cuká a až chcípe a lítaj z ní plameny jak z raketoplánu(to mi nevadí ), to bych bral kdyby stála přes noc ale když stojí hodinku u baráku????
A ještě když chvílku stojí a vychladne tak děsně cuká a až chcípe a lítaj z ní plameny jak z raketoplánu(to mi nevadí ), to bych bral kdyby stála přes noc ale když stojí hodinku u baráku????
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Je to možný?
No moc tomu nerozumím,ale pokud jsi najel 337km na 12 litrů tak mi ta spotřeba nějak nevychází
Re: Je to možný?
..no on myslel asi tu druhou nádrž - 163 km na dalších asi 12 litrů, to je asi 7,36 l/100km. Jestli je to tak, a při stejném stylu jízdy, tak se něco podělalo.
Re: Je to možný?
Stav tachometru byl 337km, TRIP 337 a F-Trip 25km, když sem tankoval. A pak jsem vyjel, zarazilo mě že kontrolka se rozsvítila tak brzo takže sem najel opět na F-TRIPU 25km a stav tachometru TRIP je 500 km.
Re: Je to možný?
Ano tak sem to myslel, že sem ujel 163km a spotřeboval 12l a vrtá mi to hlavoutotr píše:..no on myslel asi tu druhou nádrž - 163 km na dalších asi 12 litrů, to je asi 7,36 l/100km. Jestli je to tak, a při stejném stylu jízdy, tak se něco podělalo.
Re: Je to možný?
A ked sme uz u toho,kolko je vlastne spotreba cca xtčka? Mam ju tiez kratko a vobec to nesledujem...
Je to možný?
Já jezdím průměrně za 4-4,5L
Re: Je to možný?
Já jezdím taky kolem 4 - 4,5l. Ale v lonské sezoné jsem se s celkovou spotřebou dostal na 3,9l/100 km.
Re: Je to možný?
a co by tedy mohlo být špatně? že by těma ůprama co na tom sou ? prý to má 52koní a 70nm
Re: Je to možný?
moja xtx 2009 seriovy stav 3500km priemer 5,7l nepodarilo sa mi na 10l najazdiat viac ako 190km vedsinou okolo 170km rezerva, dotankujem full- 10 lit, viac nevleze
Re: Je to možný?
No ja mam 2005 seriovy stav a dlouhodoby prumer mam 5,9l/100km. Jak sakra tu spotrebu muzete stlacit na 4-4,5l ?
Je to možný?
No já se taky divím že mám tak malou spotřebu a to ji nešetřím,kdybych chtěl tak se dostanu aj pod 4 ale to bych musel jezdit podle předpisů.
Re: Je to možný?
Já jezdím s Tenerkou za 4,2l. Mám laděnej vejfuk (originální vejfuk upravenej firmou Creptus) a kolečko se 14 zuby. Spotřeba přes 7l je brutální, něco bude nejspíš špatně
Re: Je to možný?
to je zajimavý, ale pořád se vlezete pod 6, a spotřeba pod 5l netýká se jen tenerek?
A co by mohlo být špatně nevíte? aj stím chcípaním a střílením za studena jak jsem psal nahoře?
Vrtá mi to hlavou i silnejší stroje žerou míň a nějak extra svalovec to nejni aby si žrala 7l
A co by mohlo být špatně nevíte? aj stím chcípaním a střílením za studena jak jsem psal nahoře?
Vrtá mi to hlavou i silnejší stroje žerou míň a nějak extra svalovec to nejni aby si žrala 7l
Re: Je to možný?
Moje XT660Z průměr za poslední rok : 4,6 l/100km.
Když jsem byl před pár týdny na Slovensku s dvěma kamarády na velkých skůtrech (Silverwing a Aprilia nevímjak) tak jsem koukal ... 3,4 l !!! Najeli jsme za dva dny téměř 600 km a já to dojel domů bez tankování. Jasně že sami (já s kufrem), jen silnice, ale 50/90 jsme taky nejeli ...
No a pojezdit lehký terén - to v mém provedení dělá něco okolo 6 litrů na sto.
Když jsem byl před pár týdny na Slovensku s dvěma kamarády na velkých skůtrech (Silverwing a Aprilia nevímjak) tak jsem koukal ... 3,4 l !!! Najeli jsme za dva dny téměř 600 km a já to dojel domů bez tankování. Jasně že sami (já s kufrem), jen silnice, ale 50/90 jsme taky nejeli ...
No a pojezdit lehký terén - to v mém provedení dělá něco okolo 6 litrů na sto.
Re: Je to možný?
Aha,tak jsem to špatně pochopil ,No myslím že normální spotřeba je +-5l. Pokud ti to žere 7 je něco špatně.Mě to někdy vezme 7l ale v terénu když jezdím jedna dvě.
Re: Je to možný?
tak pravda že se dost i courám po městě ale to ji nijak extra netočím spiš na pohodu,
a co by mohlo být špatně nevíte? moc bohatá směs tak rapidně spotřebu nezvedne ne
a co by mohlo být špatně nevíte? moc bohatá směs tak rapidně spotřebu nezvedne ne
Re: Je to možný?
Hucikuci-> Jestli se Ti na spotřeba zvedla náhle společně s těmi detonacemi z výfuku, tak je jasné, že se něco pojebalo. Já bych šel nejdřív po základních věcech, jako je filtr a svíčka (ta dokáže mít někdy neuvěřitelné vrtochy) a potom bych prověřil funkci těch doplňků, co tam máš - PWC...
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: stř 28. bře 2012 17:57:09
Re: Je to možný?
Čoveče je to sice offtopic ale zajímá mě upravený originální výfuk od firmy creptus. Mohl by ses mi rozepsat co ta úprava obnáší a kolik tě to stálo? Nějaký úpravy v elektronice? Díkyvencysta píše:Já jezdím s Tenerkou za 4,2l. Mám laděnej vejfuk (originální vejfuk upravenej firmou Creptus) a kolečko se 14 zuby. Spotřeba přes 7l je brutální, něco bude nejspíš špatně
Kté spotřebě, nemůže to být vadná lambda? Pokud ju tam teda máš.
Re: Je to možný?
Jezdim v podstate porad ve dvou, plne nalozeny, pohodova jizda kolem kila (pokud jedu sam tak topim jinak v peci ) spotreba 4,2 - 4,5 l (vetsinou tankuju pri 250 km a dotankuju kolem 10,5l), kontrolka rezervy se mi rozsviti pri cca 220 - 230 km. Vse serie.
Doporucuju v prvni rade vyhodit PWC a zkusit to bez nej. To neni vysoka spotreba, to je porucha. Pokud motor ktery je konstruovany na spotrebu cca 4,5l a sporada 7l nebo vice, pak nemuze ani dobre a pravidelne jet a ma to rozhodne negativni vliv na jeho zivotnost (spaluje se vetsi mnozstvi paliva pri nedostatku kysliku, karbonuje se vnitrek motoru, muze se i prehrivat, palivo pak hori jinou rychlosti coz meni tlak na pist a kliku....)
Ted se mnou nemusi vsichni souhlasit a nikomu tento nazor nevnucuju, ale kazdy PWC je k hovnu dobry, protoze je to neco jineho nez uprava map v RJ. PWC neumi optimalizovat palivove mapy v ruznych jizdnich rezimech, jen zkesluje udlaje od cidel vedoucich do RJ a ta nasledne upravuje parametry spalovani. Problem je, ze tyto uchylky hodnot byvaji vetsinou konstanti (pri ruznych zatizenich a teplotach motoru) a tim nemuze byt a neni spalovani za vsech okolnosti optimalni. Samozrejme, ze PWC zvysi vykon, funguje na jednoduchem principu: vice paliva = vice vykonu... Kdo se mnou nesouhlasi, tak do me.....
Doporucuju v prvni rade vyhodit PWC a zkusit to bez nej. To neni vysoka spotreba, to je porucha. Pokud motor ktery je konstruovany na spotrebu cca 4,5l a sporada 7l nebo vice, pak nemuze ani dobre a pravidelne jet a ma to rozhodne negativni vliv na jeho zivotnost (spaluje se vetsi mnozstvi paliva pri nedostatku kysliku, karbonuje se vnitrek motoru, muze se i prehrivat, palivo pak hori jinou rychlosti coz meni tlak na pist a kliku....)
Ted se mnou nemusi vsichni souhlasit a nikomu tento nazor nevnucuju, ale kazdy PWC je k hovnu dobry, protoze je to neco jineho nez uprava map v RJ. PWC neumi optimalizovat palivove mapy v ruznych jizdnich rezimech, jen zkesluje udlaje od cidel vedoucich do RJ a ta nasledne upravuje parametry spalovani. Problem je, ze tyto uchylky hodnot byvaji vetsinou konstanti (pri ruznych zatizenich a teplotach motoru) a tim nemuze byt a neni spalovani za vsech okolnosti optimalni. Samozrejme, ze PWC zvysi vykon, funguje na jednoduchem principu: vice paliva = vice vykonu... Kdo se mnou nesouhlasi, tak do me.....
Tož dobře to čistí....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů