Zdravím,
mám ted koncovky (otevřený leoše) na převatovaní a chlap co dělá motorky i zavodní, tak když se mu koncovky davaly, tak hned spustil že tam něco chybí jakože ta vložka, že s tím by se motoru odlehčilo a líp i jelo, že i v zavodních je ve vyfuku něco jako komora na zbrždění plynu či co povídal ( ja to mam jen přetlumočený )je to pravda že s vložkou je motoru líp? mám jí odladenou na brzdě s otevřenejma.
leoše s vložkou= výkon ???
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: leoše s vložkou= výkon ???
Zdar,
z mých zkušeností potvrzuju názor "Tvého chlapa", otevřeš-li výfuk (-y) posílíš kroutící moment v nízkých otáčkách a částečně ztratíš výkon ve vyšších otáčkách; respektive s otevřeným výfukem nevytočíš otáčky motoru tak vysoko jako s přivřenou koncovkou výfuku. (Pochopitelně záleží na výkonu motoru, zpřevodování, nastavení omezovače ...) Je to něco za něco.
U velkoobjemových moto (800ccm a víc) to průměrný jezdec ani nepozná, protože neumí výkon využít na 100%, ale u menších objemů např. u 250ccm je ten rozdíl zřetelný.
7 let jsem jezdil 12.Bandita a jezdil s otevřeným výfukem i koncovkou, posílení spodku bylo znát (tehdy mě šlo hlavně o zvuk), ale na druhou stranu 10000 otáček jsem na otáčkoměru měl málo kdy a výkon mě vůbec nechyběl.
U lehkých endur je to podobně, např. u KTM 525 a 450 jsem upřednostnil větší krouťák a že by mě chyběl vrch jsem nepoznal. U 250 to už znát je, s otevřeným výfukem i koncovkou vrch otáček (i výkon) trochu chybí.
Stále hovořím jen o 4 taktech.
z mých zkušeností potvrzuju názor "Tvého chlapa", otevřeš-li výfuk (-y) posílíš kroutící moment v nízkých otáčkách a částečně ztratíš výkon ve vyšších otáčkách; respektive s otevřeným výfukem nevytočíš otáčky motoru tak vysoko jako s přivřenou koncovkou výfuku. (Pochopitelně záleží na výkonu motoru, zpřevodování, nastavení omezovače ...) Je to něco za něco.
U velkoobjemových moto (800ccm a víc) to průměrný jezdec ani nepozná, protože neumí výkon využít na 100%, ale u menších objemů např. u 250ccm je ten rozdíl zřetelný.
7 let jsem jezdil 12.Bandita a jezdil s otevřeným výfukem i koncovkou, posílení spodku bylo znát (tehdy mě šlo hlavně o zvuk), ale na druhou stranu 10000 otáček jsem na otáčkoměru měl málo kdy a výkon mě vůbec nechyběl.
U lehkých endur je to podobně, např. u KTM 525 a 450 jsem upřednostnil větší krouťák a že by mě chyběl vrch jsem nepoznal. U 250 to už znát je, s otevřeným výfukem i koncovkou vrch otáček (i výkon) trochu chybí.
Stále hovořím jen o 4 taktech.
Re: leoše s vložkou= výkon ???
zatím mi nepřišlo že by navrchu strácela, mám i pwc a z brzdy, tak asi nechám otevřené díky za info .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů