Trelleborg T544

Vaše zkušenosti s různými pneu můžete psát zde.
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2625
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Trelleborg T544

Nový příspěvek od Radek » čtv 02. črc 2009 15:09:36

Tak jsem náhodou narazil na tuto pneu (na zadek v 17") - a teda zalíbila se mi neskutečně :). Nemá s touhle značkou někdo zkušenosti? Za 850Kč s DPH je skoro zadarmo.. :)

Špunty má jemnější jak Mitas a možná bude i o něco měkčí... Takže ideální bahno guma :D
Přílohy
obrazek-257-1[1].jpg
Online
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2622
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Sdělení od administrátora

Příspěvek od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08

Zdar,

vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit :P. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.

Přejít na web motopripravky.cz

Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2625
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Trelleborg T544

Nový příspěvek od Radek » čtv 02. črc 2009 15:52:38

A to si měl přímo tuhle? Že by to byla tak měkká směs.. :?

Volfino
Příspěvky: 34
Registrován: pát 03. dub 2009 21:45:40
Bydliště: Benesov

Re: Trelleborg T544

Nový příspěvek od Volfino » čtv 02. črc 2009 15:55:01

Tohle je Mitas take, vyrabeli to pro Svedskou armadu puvodne a delaj to dal pro civilni endura. Je legalni na silnice.

Mam T644 na predku a E09 na zadku.

Ta T644 je opravdu mekci a drzi lepe nez cokoliv jineho na predek. Dal jsem ji ale jen na predek prave proto, ze je mekci a na zadku by hned odesla. Ma dobrej radius a spunty i do stran, takze drzi i v naklonu, neni tam takovej ten pocitspadnuti do strany jako u E09 predni.
Ta E09 na zadku je proti ni tvrdsi a do terenu i na silnici staci bohate.

Takze kombinace T644 na predek a E09 na zadek se mi jevi po 2 tis. km jako idealni. Mam k predku konecne duveru. Na mokru (rozumej voda leezi na silnici) mam samozrejme sevrenej zadek, ale v terenu a na suche silnici naprosta duvera.

Tento vikend jsem zrovna jel pres kopce ve sluknovskem vybezku, totalni mlha vsude a vlhkost vypadavala na asfalt. T644 drzela pevne, az jsem se divil. Ale jak rikam, za deste skrz louze vody to budou sane, rekl bych.

Jedina nevyhoda tehle kombinace pneu : na dalnici ve vice jak 100 Km/h motorka dost plave do stran, takze to je spis pro nas bahnaky.
-----------------
XT 660 R, r.v. 2004 cerna
motorově standardni konfigurace( zatim)
+ Vencovo stupacky, predni enduro blatnik Acerbis, kryt motoru a cidla stojanku Touratech

Volfino
Příspěvky: 34
Registrován: pát 03. dub 2009 21:45:40
Bydliště: Benesov

Re: Trelleborg T544

Nový příspěvek od Volfino » čtv 02. črc 2009 15:57:00

Ted kdyz vidim ty reci okolo zivotnosti : ja ji mam na predku 2 tis. km a nevidim vyrazne opotrebeni.
-----------------
XT 660 R, r.v. 2004 cerna
motorově standardni konfigurace( zatim)
+ Vencovo stupacky, predni enduro blatnik Acerbis, kryt motoru a cidla stojanku Touratech

Volfino
Příspěvky: 34
Registrován: pát 03. dub 2009 21:45:40
Bydliště: Benesov

Re: Trelleborg T544

Nový příspěvek od Volfino » čtv 02. črc 2009 16:28:16

AndyTenere píše:
Volfino píše:Ted kdyz vidim ty reci okolo zivotnosti : ja ji mam na predku 2 tis. km a nevidim vyrazne opotrebeni.
Ja mam pocit,ze tato konkretne je crossova,mylim sa? Nieco podobne je tusim Mitas C10.
Jasne je krosova, ma cervenej pruh. Nemuz ena silnici, proto jsme bral tu 644, ta je legalni a nema takove diry mezi spunty.

Tady je komplet info od Mitasu o tehlech gumach :
https://www.cgs.cz/soubor.php?fid=423

Kdyby odkaz nefungoval, tak tady je odkaz o uroven vyse :
http://mitas.cz/index.php?stranka=2&rid ... logy-mitas
-----------------
XT 660 R, r.v. 2004 cerna
motorově standardni konfigurace( zatim)
+ Vencovo stupacky, predni enduro blatnik Acerbis, kryt motoru a cidla stojanku Touratech

Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2625
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Trelleborg T544

Nový příspěvek od Radek » čtv 02. črc 2009 16:52:42

to že má červený pruh znamená že je crossová a nemůžeš s ní na silnici? :D Tak jeden z nás ty pruhy musí blbě chápat, pže já si myslím, že červená nemá s homologací nic dočinění a znamená jen to, že guma má tvrdší směs.. Pže co mám teď na mašině C-02 a C-19 - oboje mají červený pruh a oboje jsou schválené pro provoz ...

Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2625
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Trelleborg T544

Nový příspěvek od Radek » čtv 02. črc 2009 17:00:30

Já reagoval na volfina. Jinak ale myslím, že ty to máš taky nějak obráceně :mrgreen: . Žlutý pruh by měl značit měkkou směs a červený tvrdou.

Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2625
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Trelleborg T544

Nový příspěvek od Radek » ned 12. črc 2009 22:54:19

volfino> Sice jsem nikde nenašel, zda je 544 homologovaná či ne.. Každopádně ta 644 je už opravdu hodně hustá a nemá podle mě smysl ji brát místo C02.
Přílohy
t644_350_21__c02_130_80_17[1].jpg

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů