Stránka 4 z 5

Re: Mitas E09

Napsal: čtv 17. zář 2009 17:51:09
od AndyTenere
Cus vsetci,
sice mimo vlakno,ale reagujem na skautika.
Skautik..nieco polepit a spravit ide,dokonca sa to da neskor aj kupit.Bohuzial ten moj vyhodeny kotmik,je vlastne fraktura oboch kosti v clenku,koleno je skoro v pohode.Rekonvalescencia cca10 tyzdnov,takze pre tento rok som dosportoval a co je najsmutnejsie aj dojazdil na moto. :(

Re: Mitas E09

Napsal: čtv 17. zář 2009 18:04:41
od vitaminc
parádní bota na motorku. Kde si jí koupil? :)

Re: Mitas E09

Napsal: čtv 17. zář 2009 18:10:51
od AndyTenere
vitaminc píše:parádní bota na motorku. Kde si jí koupil? :)
Paci sa ti?? Vyborna,pevna,drzi kotnik a je levna na pojistovnu ale len jednorazove pouzitie /cca 2mesiace/.Bohuzial mali len jeden kus,ale poznam sposob ako sa dostat aj k druhej( uznavam,ze ten sposob je trosku bolestivy) :D

Re: Mitas E09

Napsal: ned 18. říj 2009 11:16:43
od vencysta
:?: Jakej je rozdíl mezi E09 a E09 Dakar?
Na eRku mám na zadku E08, která je ještě použitelná, ale Michellinka na předku je na odpis. Nebude problém, když budu mít na předku novou E09 a na zadku už jetou E08 nebo mám dát novou E09 i na zadek? :?:

Re: Mitas E09

Napsal: ned 18. říj 2009 11:35:58
od vasek
Dakar by mel mit tvrdsi smes a mel by vydrzet dyl.. Rozhodne bych vymenil obe nebo dal na predek neco silnicniho, nema cenu mit vpredu terenni, ktera navic odchazi na silnici rychle jako prase a vzadu silnicni ;) ....mne vydrzela 09ka vpredu asi 6tis., a to uz sem jezdil na stredu prakticky bez figur..

Re: Mitas E09

Napsal: ned 18. říj 2009 12:38:01
od vencysta
Když budu dávat jen na předek, tak silniční (E08 nebo E07) a když bych měnil obě tak na předek i zadek E09 Dakar. Asi spíš vyměnim obě, jinak se s těma gumama nikdy nesejdu :lol:
Dík za informaci :yes:

Re: Mitas E09

Napsal: ned 18. říj 2009 12:56:18
od vitaminc
andy koukal jsem že už si jí i tunil telepáskou.. no hlavně ať se to dobře zahojí. Pouuvažuju, jestli by nestálo si je pořídit jen s tou řadičkou by člověk měl asi problém

Re: Mitas E09

Napsal: ned 18. říj 2009 15:15:07
od AndyTenere
vitaminc píše:andy koukal jsem že už si jí i tunil telepáskou.. no hlavně ať se to dobře zahojí. Pouuvažuju, jestli by nestálo si je pořídit jen s tou řadičkou by člověk měl asi problém
Trosku som tunil,mas pravdu. :) Asi po 2 tyzdnoch som uz spekuloval ako by sa dalo jazdit.Mal som aj dohodu s kamosom,ze mi pomoze na motorku a ked zastaneme tak aj z motorky,ale problem bol ze som nenasiel sposob ako si nieco na ten sadrovy kokon natiahnut,alebo nebodaj obut a radit by bol asi tiez problem :D

Co sa tyka E 09.Doteraz som si myslel ze Dakarka ma len pevnejsi kord??,ale zmes by mala byt stejna? Vychadzal som z toho,ze cenovy rozdiel medzi normal E09 a Dakar je smiesne maly na to ze by mala byt kvalitnejsia. Nechapem,ako v CR mozete mat stale tak dobre ceny na pneu?? Aj pri sebelepsom hladani na nete,alebo kamennych kramoch som nenasiel v SR predajcu za tak dobre ceny ako v CR.Stale je tu rozdiel tak 200kc.

Re: Mitas E09

Napsal: ned 18. říj 2009 18:51:13
od vasek
andy> ja uz v tom mam hokej, kdysi nam nekdo tvrdil, ze to ma jinou smes :) ......ale mas pravdu, dakarka ma silnejsi kostru a v oblasti patky by mela mit novej typ figur mozna :idea:

Re: Mitas E09

Napsal: ned 18. říj 2009 20:23:04
od AndyTenere
vasek píše:andy> ja uz v tom mam hokej, kdysi nam nekdo tvrdil, ze to ma jinou smes :) ......ale mas pravdu, dakarka ma silnejsi kostru a v oblasti patky by mela mit novej typ figur mozna :idea:
no ved prave,nikde som sa to nedocital,akoby to nebolo ani dolezite v popise vyrobku uviest.

Re: Mitas E09

Napsal: pon 19. říj 2009 5:19:16
od totr
Dakar má o jedno plátno víc a jinak nic. Díky tomu se pomaleji opotřebovává, protože se při namáhání tolik nedeformuje a je odolnější proti defektu. (tak jsem četl)

Re: Mitas E09

Napsal: pon 19. říj 2009 9:15:14
od Já...
totr - ten chlapec má pravdu :yes:

Re: Mitas E09

Napsal: pon 19. říj 2009 16:38:49
od radas
totr píše:Dakar má o jedno plátno víc a jinak nic. Díky tomu se pomaleji opotřebovává, protože se při namáhání tolik nedeformuje a je odolnější proti defektu. (tak jsem četl)
No a když řekneme "A' ,musíme povědět taky 'B' . Takže dle zkušenosti se E-09 Dakarka, taky diky velké tvrdosti hůře sezouvá. A to tede fest, takže když lapneš defekt a nemáš po ruce vyzouvačku tak si pěkně zakurvuješ . Vzhledem k min. rozdílu v ceně obou modelů bych sáhnul po levnější ale poddajnější versione.
Záleží jestli se jezdi po obydlených oblastech nebo po JUNGeLEs.

Re: Mitas E09

Napsal: pon 19. říj 2009 18:01:56
od AndyTenere
Fuuuuuha.....naposledy ked som v servise prezuval z Metzelerov na normal E 09 ,tak chlapik somral,ze co je to za guma,ze je to tvrde jak svina a nejde mu to nazut :D :D :D :D Co by potom hovoril na Dakarku??,

Re: Mitas E09

Napsal: pon 19. říj 2009 18:17:49
od Já...
Tak s tou tvrdostí to je taky pravda, už jenom do zadní pneu narvat duši je dost problém. Minulou středu jsem přezouval z E-07 na zimní E-09 a rajtovali jsme na tom zadku tří, aby jsme to tam nazuli. Nějak si nedokážu představit dělat to někde sám. Gumař když mi to obouval naposled, tak si za zadní gumu zaspíval o 100kč navíc, že prej je to hrozná rasovina.
Ale na jízdu e-09 :yes:

Re: Mitas E09

Napsal: pon 19. říj 2009 20:09:19
od sprath
Tak dakarky už jsem dělal i doma a je to opravdu prácička. Dá se to udělat, ale člověk se nadělá. Pak jsem s ní byl v pneuservise, kam jezdím i s autem a borec to úplně v pohodě vyzul i obul.

Re: Mitas E09

Napsal: úte 20. říj 2009 0:10:48
od vasek
....... a neni teda lepsi tu gumu i s motorkou zapalit a koupit pak vsechno novy bez takovyho sr.ani s tim :?: :mrgreen:

Re: Mitas E09

Napsal: úte 20. říj 2009 15:37:17
od radas
vasek píše:....... a neni teda lepsi tu gumu i s motorkou zapalit a koupit pak vsechno novy bez takovyho sr.ani s tim :?: :mrgreen:
Mnoo, zajímavá myšlenka. :mrgreen:

Re: Mitas E09

Napsal: úte 20. říj 2009 17:27:06
od Já...
vasek - udělej to, budeš první a možná se někdo přidá... :D

Re: Mitas E09

Napsal: úte 20. říj 2009 17:45:18
od vencysta
Mám obě ruce levý, takže se nebudu pokoušet vyměnit pneumatiky, vrcholem mojeho snažení bude odmontovat kola :oops: :roll: