Mitas C-02
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2624
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Mitas C-02
Nezkoušel náhodou někdy někdo na Rku Mitas c-02? Záběr v terénu bude nejspíš v pohodě, ale zajímalo by mě jak to snese jízdu po silnici? Jestli mi nezmizí po pár km na živičném povrchu
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Mitas C-02
tyvoe to je masakr,to bude hrabat ale zkušenost žádná to tam chceš opravdu narvat a co předek
Naposledy upravil(a) tatar dne pon 17. lis 2008 21:35:34, celkem upraveno 1 x.
- LiTe
- Příspěvky: 4269
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
nebude hrabat bude pořád po zadním
...:XT66oX SuperMotard:...lite.rajce.net......Moje XtXko
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2624
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
Na předek bych dal buď něco jako C-17 nebo civilnější E-09 .. Na xkový kola to samozřejmě rvát nebudu, ale na Rkový snad jotatar píše:tyvoe to je masakr,to bude hrabat ale zkušenost žádná to tam chceš opravdu narvat a co předek
- Jari
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned 11. led 2009 16:45:19
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Sušice, Albrechtice
Re: Mitas C-02
Člověče tohle mám na druhé motce v kombinaci s Mitas C-11 najezdil jsem na tom tak 3500 km. Silnice-terén 50:50 (Suzuki DR 650 R -36 kw)
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2624
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
tak já budu mít poměr silnice ku terén asi tak 5:95, takže i kdyby vydržela "jen" 3000, tak je to pro mě naprosto ideál
Re: Mitas C-02
nemůžu si vzpomenout co znamenají ty barevné čáry na gumě ,jsou myslím červená,žlutá,zelená,ví někdo
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2624
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
bílá je do sněhu, zelená na mousse, žlutá na CC a červená na cross. Ty červený by měly být tvrdší...
-
- Příspěvky: 217
- Registrován: čtv 23. říj 2008 14:23:01
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: UH.Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
mousse a CC aha
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2624
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
no jednodušše řečeno žlutej pruh je dobrej do srač*k, je totiž měkčí... zatímco červený pruh je tvrdý a je tedy vhodný na tvdrší podklad. Zelená má zeštíhlené boky, aby šla lépe nazout s mousse výplní (to je něco jak pěna místo duše) no a bílá je asi nejměkčí a je tedy nejlepší do sněhu, v létě bys jí během chvilky zlikvidoval.
-
- Příspěvky: 217
- Registrován: čtv 23. říj 2008 14:23:01
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: UH.Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
Děkuji pěkně
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2624
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
Tak dneska první defekt v terénu na této gumě, dojel jsem na tom domů (cca 10km) a žádný problém. trochu víc to hučelo a v zatáčkách to trochu víc plavalo. Nevím jestli je ta gumá tak tvrdá nebo jí podržel haltr, ale drží na ráfku jak přibitá.
-
- Příspěvky: 217
- Registrován: čtv 23. říj 2008 14:23:01
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: UH.Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
Já jel na prázdné Conti road asi dva kiláky po silnici a bylo to hubu.. chudák guma
Re: Mitas C-02
tak už ji mám taky doma a in natura je to teda masakr
- LiTe
- Příspěvky: 4269
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
žejo sem si řikal, jak jsem ji poprvé viděl, že se mi mezi kyvku nebude vejít
...:XT66oX SuperMotard:...lite.rajce.net......Moje XtXko
Re: Mitas C-02
a nevadí vám že je ten papuč určený pro sajdkáry ?
Re: Mitas C-02
co ty víš co si na jaře k XT ještě pořídímtatar píše:a nevadí vám že je ten papuč určený pro sajdkáry ?
- radas
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 09. zář 2008 16:43:53
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Tady je Radegastovo
Re: Mitas C-02
No a jak to držílo na cestě ? Potřeboval bych to zjistit protože zbrojím na další Ukrainskou expedici. Vymyslil sem kombinaci př. C-17 a zad. C-02. No a hledám info, co si dovolit v zatáčkách,na co bacha a tak. Prostě komplex informacíJari píše:Člověče tohle mám na druhé motce v kombinaci s Mitas C-11 najezdil jsem na tom tak 3500 km. Silnice-terén 50:50 (Suzuki DR 650 R -36 kw)
- venca
- Příspěvky: 983
- Registrován: sob 10. kvě 2008 21:21:18
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas C-02
No pokud dáš na motku C tak to na asfaltu je trochu o hubu ale dá se na tom jezdit.Na nějaké větší náklony zapomeň a i při brždění to chce opatrněji naž ne cestovnějších gumách.Pokud na tom pojedeš na Ukrajinu tak tam asi dojedeš s ojetým vzorkem.Nejlepší je přezout až tam.radas píše:No a jak to držílo na cestě ? Potřeboval bych to zjistit protože zbrojím na další Ukrainskou expedici. Vymyslil sem kombinaci př. C-17 a zad. C-02. No a hledám info, co si dovolit v zatáčkách,na co bacha a tak. Prostě komplex informacíJari píše:Člověče tohle mám na druhé motce v kombinaci s Mitas C-11 najezdil jsem na tom tak 3500 km. Silnice-terén 50:50 (Suzuki DR 650 R -36 kw)
- radas
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 09. zář 2008 16:43:53
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Tady je Radegastovo
Re: Mitas C-02
No jasně že přezuju na místě, o cestě po dálnici na špuntech jsem neuvažoval
Myslíš teda že jsou jetelné na cestě Počítám že se ze začátku rychleji sjedou (300km) a bude to podobné jak E-09 Akorát trochu vostřejší do polí a na kameny.
RADKŮŮ, napiš jak se ti jezdí na C po asvaltu a tvrdém povrchu, pls.
Myslíš teda že jsou jetelné na cestě Počítám že se ze začátku rychleji sjedou (300km) a bude to podobné jak E-09 Akorát trochu vostřejší do polí a na kameny.
RADKŮŮ, napiš jak se ti jezdí na C po asvaltu a tvrdém povrchu, pls.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 hostů