Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
CeGo> já si myslim, že by to tak mělo být, čili u moto s lambdou by se člověk teoreticky neměl bát, protože lambda vyhodnotí chemické složení výfukových plynů a pošle jednotce informace a ta podle toho upraví směs. Čili existuje tady zpětná vazba, což u CMD není a je potřeba zvolit vhodnou palivovou mapu a odladit motor na brzdě.
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Jojo,akrápci moc hezký zvouček.Být vidět ale i slišet.A lidi koukají co se kde děje. 

Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy


Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
jojo,mám 08ku
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
no jo to je jina...koukám, že tady mají všeci lambdu. Jen já to tady vidím asi povinně na PWCMR... 

Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Motorka má bejt slyšet, aby si nemusel troubit před přechodem, že jedeš
DEVIL
A řekl bych že toho víkonu je v terénu až do pr.ele


A řekl bych že toho víkonu je v terénu až do pr.ele

Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
u auta jsem byl varován, pokud vykucháš díl s katalizátorem .. u starého eskorta to bylo uplně shnilé .. tak odejde lambda .. o projití na emisích nemluvěvasek píše:CeGo> já si myslim, že by to tak mělo být, čili u moto s lambdou by se člověk teoreticky neměl bát, protože lambda vyhodnotí chemické složení výfukových plynů a pošle jednotce informace a ta podle toho upraví směs. Čili existuje tady zpětná vazba, což u CMD není a je potřeba zvolit vhodnou palivovou mapu a odladit motor na brzdě.


Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
sezim > ja nemam lambdu, mam KN a z kraje leta poridim bez okolku akrapy...a na PWRCMD hazim z vysoka bobek 

Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
kenyo> A nerikali to nahodou obracene? Odpojenim lambdy se znici katalyzator.
Lambda u XT nema zase tak velky vliv na motor, jak tady pisete. Slouzi k priprave idealni smesi, aby katalyzator pracoval s co nejvyssi ucinnosti. Ale ty korekce jsou velmi male a tykaji se pouze nizkych otacek. Pri pouziti PWCMD se lamda odpojuje a nahrazuje se tim eliminatorem co tady postoval totr, aby se to navzajem nepralo. Nevim, co je uvnitr, ale videl bych to na obycejny spunt do svodu a pak nejaky jednoduchy pasivni obvod, ktery simuluje pripojeni sondy, aby ecu nehlasila chybu nefunkcni lamdby.
Vyklad, ze motor s lamdbou se nejakym zpusobem prizpusobi jinym filtrum a laufum je mylny. Korekce jsou prilis male a je dlouha odezva. To same plati u jakekoli strikacky, motor si hlida teplotu a tlak nasavaneho vzduchu v airboxu a je schopny reagovat pouze na tyto zmeny a to jenom do urcite meze dane provoznima podminkama. Zmenu tlaku po vymene laufu, chuda smes po vymene filtru atd. nema sanci poznat a ani nijak sam poladit. Lambda sice namicha idealni smes pro katalyzator, ale bez ohledu na chovani motoru (vykon, kroutak, diry apod.) Takze si motor muze na volnobeh vesele ekologicky bublat, ale po pridani plynu diky chudy smesi jen zacuka a nepujde do otacek.
Lambda u XT nema zase tak velky vliv na motor, jak tady pisete. Slouzi k priprave idealni smesi, aby katalyzator pracoval s co nejvyssi ucinnosti. Ale ty korekce jsou velmi male a tykaji se pouze nizkych otacek. Pri pouziti PWCMD se lamda odpojuje a nahrazuje se tim eliminatorem co tady postoval totr, aby se to navzajem nepralo. Nevim, co je uvnitr, ale videl bych to na obycejny spunt do svodu a pak nejaky jednoduchy pasivni obvod, ktery simuluje pripojeni sondy, aby ecu nehlasila chybu nefunkcni lamdby.
Vyklad, ze motor s lamdbou se nejakym zpusobem prizpusobi jinym filtrum a laufum je mylny. Korekce jsou prilis male a je dlouha odezva. To same plati u jakekoli strikacky, motor si hlida teplotu a tlak nasavaneho vzduchu v airboxu a je schopny reagovat pouze na tyto zmeny a to jenom do urcite meze dane provoznima podminkama. Zmenu tlaku po vymene laufu, chuda smes po vymene filtru atd. nema sanci poznat a ani nijak sam poladit. Lambda sice namicha idealni smes pro katalyzator, ale bez ohledu na chovani motoru (vykon, kroutak, diry apod.) Takze si motor muze na volnobeh vesele ekologicky bublat, ale po pridani plynu diky chudy smesi jen zacuka a nepujde do otacek.
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Kenyo> mělo by to být podle mě obráceně, lambda je před katalyzátorama, čili lambda ovlivňuje v důsledku katíky, katíky zpětně už nemají jak lambdu ovlivnit, lambda je jen čidlo
TTrs> s tou lambdou je to tak, je to čistě jen ekologická záležitost, aby spolu s katalyzátorama v koncovkách byly emise co nejnižší, resp. aby se optimalizovaly COcka a NOxy, protože jakmile snižujete NOxy, tak narůstají COcka a opačně a o nedokonale spálených uhlovodících nemluvě. Taky si myslim, že to bude ladit jen v nízkým rozsahu a to ladění motoru podle filtru a koncovek jsem já osobně myslel ve spojení s CMD, do kterého přece musíš nahrát tu pravou palivovou mapu pro dané koncovky a filtr (třeba to tak není - nevím
), CMD nesnímá přeci a nezískává žádné informace z motoru ani ze sání apod., ten si jede jen to svoje, co je v něm nahrané, jen oblbuje ECU.
ECU jako taková (alespoň u aut) získává informace pro určení množství paliva od různých čidel,které zjistí:
- množství a teplotu nasátého vzduchu
- otáčky motoru
- polohu pedálu plynu a teplotu motoru
a podle toho všeho pak ECU dávkuje benál, pak do toho začne kecat lambda, která vyhodnotí "kvalitu" spálené směsi a překontroluje množství kyslíku, pak pošle signál ECU, podle kterého se směs koriguje.
snímání tepoty v airboxu - souhlas
změna tlaku po výměně filtru a koncovek - souhlas
chování motoru - nevim jak u XT, ale u aut řídící jednotka připravuje různé typy směsi pro různé provozní parametry, takže tam co vím, tak je to poladěné v celém rozsahu, jenomže mám pocit, že je to opět optimalizované s ohledem na emisní limity.
P.S. jak říkám, bez testů a měření na brzdě jsou tyhle dohady asi stejně na prd
TTrs> s tou lambdou je to tak, je to čistě jen ekologická záležitost, aby spolu s katalyzátorama v koncovkách byly emise co nejnižší, resp. aby se optimalizovaly COcka a NOxy, protože jakmile snižujete NOxy, tak narůstají COcka a opačně a o nedokonale spálených uhlovodících nemluvě. Taky si myslim, že to bude ladit jen v nízkým rozsahu a to ladění motoru podle filtru a koncovek jsem já osobně myslel ve spojení s CMD, do kterého přece musíš nahrát tu pravou palivovou mapu pro dané koncovky a filtr (třeba to tak není - nevím

ECU jako taková (alespoň u aut) získává informace pro určení množství paliva od různých čidel,které zjistí:
- množství a teplotu nasátého vzduchu
- otáčky motoru
- polohu pedálu plynu a teplotu motoru
a podle toho všeho pak ECU dávkuje benál, pak do toho začne kecat lambda, která vyhodnotí "kvalitu" spálené směsi a překontroluje množství kyslíku, pak pošle signál ECU, podle kterého se směs koriguje.
snímání tepoty v airboxu - souhlas
změna tlaku po výměně filtru a koncovek - souhlas
chování motoru - nevim jak u XT, ale u aut řídící jednotka připravuje různé typy směsi pro různé provozní parametry, takže tam co vím, tak je to poladěné v celém rozsahu, jenomže mám pocit, že je to opět optimalizované s ohledem na emisní limity.
P.S. jak říkám, bez testů a měření na brzdě jsou tyhle dohady asi stejně na prd

Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
vasek>
souhlas se vsim, v tuto chvili uz nemam co dodat


souhlas se vsim, v tuto chvili uz nemam co dodat

Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
já už taky vyčerpal fond, tohle už si musí každý přebrat sám
zatím nikdo z nás motor neoddělal, tak snad to tak zůstane
tatarovy ventily v sekci "opravy a údržba" vypadají jako nové a to má tatar otevřený leoše (myslim ty 3. víka) a myslim, že má i KN nebo něco na ten způsob
co tatare?



Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
a mě te ten borec říkal.. byl sem rozhodlej že to vyříznu a vevařím tam kus rovné trubky z vrakoviště a nazdar. On povídal že neprojdu emisema.. což mi bylo jasný a bylo mi to fuk protože to stejně musí jít na černo všechno a druhá věc že odejde lambda sonda. Proč už sem se nezajímal protože na mě udělal dost špatnej dojem boreček a evidentně mi chtěl prodat uplně jinej katalizátor za dvojku než aby mi nechal půl metru trubky
Takež to možná byla z jeho strany jen lež a bohapustá pomluva




Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
z5 k tematu zimnich uprav...
dneska mi postou prisel Creptus 2-1


Za 14 dni (snad) dorazi Leose, tak otestuju oboje laufy a pak jedny ladaky budou na prodej.
Pokud zvitezi Creptus, tak bude k prodeji jeste orig. kryt motoru a SW motech padaky. Budu se to snazit vyzkouset co nejdriv, at zbytecne necekaji ti, kterym jsem to slibil prodat.
dneska mi postou prisel Creptus 2-1


Za 14 dni (snad) dorazi Leose, tak otestuju oboje laufy a pak jedny ladaky budou na prodej.
Pokud zvitezi Creptus, tak bude k prodeji jeste orig. kryt motoru a SW motech padaky. Budu se to snazit vyzkouset co nejdriv, at zbytecne necekaji ti, kterym jsem to slibil prodat.

- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Taky si mohl bejt první, kdo má na motorce vejfuky 3 

XT660X....eXTra potěšení
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
TTrs> konečně dorazily co
prácička je to pěkná, ale ta čekačka je peklo 


Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
To K.O.z.e.l: Tak snad to nějak naladíš bez toho. Mě to teda cuká a je to na pytel. Tak mě potom dej vědět jak to dopadlo:-).
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
TTrs->Budeš to i měřit na brzdě?
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Já bych byl pro aby to někdo "zodpovědný"
na té brzdě zkusil,kdo to má blízko..
varianty:
1. origo fltr + orig. laufy
2. KN filtr + orig. laufy
3. orig. filtr + laďáky
4. KN + Laďáky
Na kolik by tohle vyšlo?? Když to nebude nějaká hrozná pálka složíme se ???


varianty:
1. origo fltr + orig. laufy
2. KN filtr + orig. laufy
3. orig. filtr + laďáky
4. KN + Laďáky
Na kolik by tohle vyšlo?? Když to nebude nějaká hrozná pálka složíme se ???



Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Já bych na to přispěl jestli by bylo dost lidí aby to nezaplatili třeba jen dva. Ale chtělo by to asi někoho s "homoleo", protože těch je tady nejvíc.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů