PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
Zdravím,
předem než popíšu problém uvádím, že motocykl mám kupovaný nový (nikdo jiný na něm nejezdil) jedná se o XT 660 R rv. 2008 najeto 30,000 km bez jakéhokoliv problému!
Sezonu 2016 jsem jezdil a moto zazimoval do vytápěné garáže(jako vždy). Přes zimu jsem dobíjel baterii a teď na jaře jsem chtěl vyjet. Moto vůbec nechtělo nastartovat, kdy startér točil. Vyměnil jsem benzín, okem zkontroloval motorovou část a okolí, kdy zde nebylo nic neobvyklého, ale pořád nic.
Při dalších pokusech startování, se mi rozsvítila červená kontrolka motoru s chybovým kodem 46.
Motocykl byl v servisu i na diagnostice, kde dle kodové chyby bylo provedeno měření s výsledkem že na motorce by mělo být vše v pořádku a že mám nejspíš asi špatnou řídící jednotku.
kodová chyba 46 - nízké napětí na baterii, problém se vstřikováním - napětí, dobíjení
Asi po 3 týdnech jsem šel kolem moto, kdy jsem otočil klíčkem, rozsvítila se červená kontrolka motoru a chyba 46. Zkusil jsem nastartovat, kdy motocykl chytl tak na 10 sec. a poté se vypnul. Kodová chyba se vymazala a zároveň i zhasla červená kontrolka.
Opakovaně jsem zkusil nastartovat, kdy motocykl nastartuje ale po pár vteřinách se vypne(nedrží volnoběh). Zkusil jsem i držet plyn, kdy při napůl otevřeném plynu se to začne dusit a vypne. Při plném plynu to drží ale strašně střílí do výfuku. Když ale nastartuju a tahám a pouštím za plyn, tak motocykl reaguje a motor jede, kdy ale střílí do výfuku. Svíčku jsem už měnil, kdy je vždy suchá a černá. Palivo jsem již několikrát vyměnil, kdy jsem i použil čistič vstřiků a palivového systému. Vzduchový filtr rovněž vyčištěn (KN). Nic nepomohlo
Chybu 46 to již nepiše a ani již se červená kontrolka nerozsvítila.
Za každou radu dík
předem než popíšu problém uvádím, že motocykl mám kupovaný nový (nikdo jiný na něm nejezdil) jedná se o XT 660 R rv. 2008 najeto 30,000 km bez jakéhokoliv problému!
Sezonu 2016 jsem jezdil a moto zazimoval do vytápěné garáže(jako vždy). Přes zimu jsem dobíjel baterii a teď na jaře jsem chtěl vyjet. Moto vůbec nechtělo nastartovat, kdy startér točil. Vyměnil jsem benzín, okem zkontroloval motorovou část a okolí, kdy zde nebylo nic neobvyklého, ale pořád nic.
Při dalších pokusech startování, se mi rozsvítila červená kontrolka motoru s chybovým kodem 46.
Motocykl byl v servisu i na diagnostice, kde dle kodové chyby bylo provedeno měření s výsledkem že na motorce by mělo být vše v pořádku a že mám nejspíš asi špatnou řídící jednotku.
kodová chyba 46 - nízké napětí na baterii, problém se vstřikováním - napětí, dobíjení
Asi po 3 týdnech jsem šel kolem moto, kdy jsem otočil klíčkem, rozsvítila se červená kontrolka motoru a chyba 46. Zkusil jsem nastartovat, kdy motocykl chytl tak na 10 sec. a poté se vypnul. Kodová chyba se vymazala a zároveň i zhasla červená kontrolka.
Opakovaně jsem zkusil nastartovat, kdy motocykl nastartuje ale po pár vteřinách se vypne(nedrží volnoběh). Zkusil jsem i držet plyn, kdy při napůl otevřeném plynu se to začne dusit a vypne. Při plném plynu to drží ale strašně střílí do výfuku. Když ale nastartuju a tahám a pouštím za plyn, tak motocykl reaguje a motor jede, kdy ale střílí do výfuku. Svíčku jsem už měnil, kdy je vždy suchá a černá. Palivo jsem již několikrát vyměnil, kdy jsem i použil čistič vstřiků a palivového systému. Vzduchový filtr rovněž vyčištěn (KN). Nic nepomohlo
Chybu 46 to již nepiše a ani již se červená kontrolka nerozsvítila.
Za každou radu dík
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
Chýba 46 a farba sviečky mne z toho vychádza niečo so vstrekovaním, zmesou... Treba na to ísť sedliackym rozumom keď diagnostika je krátka pozri brisk.cz a definuj podľa farby sviečky
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
Me se stavalo ze jsem nemohl nastartovat kdyz sem dal vyčištěny kn filtr. Musel jsem startovat s plnym plynem a pak naskocila. Druhy start uz naprosto v pořádku vzdy jen po vyčištění
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
s KN filtrem jsem neměl nikdy potíže, problem se startováním před i po vyčištění filtruJOHIL46 píše:Me se stavalo ze jsem nemohl nastartovat kdyz sem dal vyčištěny kn filtr. Musel jsem startovat s plnym plynem a pak naskocila. Druhy start uz naprosto v pořádku vzdy jen po vyčištění
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
Ahoj.....orientačne skontrolovať bohatosť zmesi podla farby sviečky sa dá ale tam treba najazdiť aspoň cez 100km aby bol motor v pracovnom režime čo nie v Tvoje prípad.....v servise Ti povedali že problém z riadiacou jednotkou? To sa mi nechce veriť...mali vonku a skušali vstrekovanie mimo hrdla?skontrolovali tlak v palivovom systéme? Niekde máš bordel z benálu po zime,odskúšaj hore uvedené alebo čím začneš rozoberať skus na tom pojazdiť ,teda pokial sa dá na tom rozjet,mohla by to pobrať predsa len v pal.systéme je cez 3Bar.
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
na motorce se bohužel jet nedá...Peter píše:Ahoj.....orientačne skontrolovať bohatosť zmesi podla farby sviečky sa dá ale tam treba najazdiť aspoň cez 100km aby bol motor v pracovnom režime čo nie v Tvoje prípad.....v servise Ti povedali že problém z riadiacou jednotkou? To sa mi nechce veriť...mali vonku a skušali vstrekovanie mimo hrdla?skontrolovali tlak v palivovom systéme? Niekde máš bordel z benálu po zime,odskúšaj hore uvedené alebo čím začneš rozoberať skus na tom pojazdiť ,teda pokial sa dá na tom rozjet,mohla by to pobrať predsa len v pal.systéme je cez 3Bar.
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
U R6, me kdysi neco podobnyho delala slaba baterka. Chytlo to, ale volnobeh to nedrzelo, zdechalo, strilelo. Laboroval jsem, nic, a ve finale nova baterka, a bylo po problemu . Beterka mela jeden clanek ko.
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
MaX píše:U R6, me kdysi neco podobnyho delala slaba baterka. Chytlo to, ale volnobeh to nedrzelo, zdechalo, strilelo. Laboroval jsem, nic, a ve finale nova baterka, a bylo po problemu . Beterka mela jeden clanek ko.
tak baterkou to není - odzkoušeno a problém pořád přetrvává...ale dík
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
Ak tam máš po ruke Rko prehoďte BAT, regler...
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
to Jaryn....už prvý nevydarený pokus o štart môže celé štartovanie skomplikovať,XT je velký jednovál z jednou sviečkou,správna zmes a dobrá iskra sú dôležité.. u viac valcových motorov si vedia jednotlivé valce pomôcť a naviac NGK CR7E sa rada ulieva...stalo sa mi že pri bežnej výmene oleja postup poznáte naliať 1,9l oleja...pár krát vrknúť motorom,dolial olej......motku som odstavil a na druhý den ani neškytla....výmena sviečky NGK za Denso a na brnk......neboj sa toho,vyhoď sviečku nech motor lahko točí a skontroluj ten vstrek,pokial dobre práši a nevynecháva daj novú sviečku ,môžeš dať Denso U22ESR-N alebo IU22...takto sa ťažko určuje diagnóza môže to byť čokolvek ale to čo Ti popisujem sú základné veci ktoré sa dajú odskúšať doma
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
Dobre píšeš, ale sviečku a vstrek už isto odskúšal
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
Vše logické a i nelogické vyzkoušeno, bez kladného výsledku!!! Takže do týdne má přijít nová ridici jednotka a uvidíme ...
Pak napisu, já tedy doufám, ze to nebudou vyhozené peníze
Pak napisu, já tedy doufám, ze to nebudou vyhozené peníze
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
tak řídící jednotka od Ignitechu dorazila, ze dvou dnů bylo 5 týdnů
Ovšem problém přetrvává....
Ovšem problém přetrvává....
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
Ahoj,
skus odpojit senzor teploty motora. Je z pravej strany motora (ako je spojovy kos) zozadu na valci. Je to rychlospojka a skus nastartovat. Pripadne ak mas moznost od niekoho vymenit a skusit.
skus odpojit senzor teploty motora. Je z pravej strany motora (ako je spojovy kos) zozadu na valci. Je to rychlospojka a skus nastartovat. Pripadne ak mas moznost od niekoho vymenit a skusit.
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
Tak motocykl šlape ...
Problém nebyl v řídící jednotce..., ale v přicpaném vstřiku
Problém nebyl v řídící jednotce..., ale v přicpaném vstřiku
Re: PROBLÉM SE STARTOVÁNÍM, NEDRŽÍ VOLNOBĚH
Diky za vysledek a gratuluji k vyreseni. Je cukatura i s novou jednotkou stejna? nebo jsi to nezkousel.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů