

Riziko pádu je možná větší, ale skoro vždy s menšíma následkama. v terénu se zabije málo kdoLiTe píše:podle mě je riziko pádu v terénu mnohem větší pánové
no nevim, na silnici nemužeš spadnout na kámen, nespadne na tebe kamení ze skály, nezasype písek v lomutotr píše:Riziko pádu je možná větší, ale skoro vždy s menšíma následkama. v terénu se zabije málo kdoLiTe píše:podle mě je riziko pádu v terénu mnohem větší pánové
nabídka je to parádní,ale kdo chce erko,já mám názor takový že erko se do terénu moc nehodí,teda myslím těžší podmínky,ono bojovat s těmi kily v blátě ve svahu nebude to pravé ořechové přeci jen 190 kg je náložtotr píše:Tatar-> co bys řekl tady té nabídce? http://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/1 ... t660r.html vyměnil bys to za svoje ixko?
Takovou motorku, která by byla ideální pro všechny příležitosti ještě nevyrobili. Takže kdo nechce univerzální motocykl "R", musí mít pro každou příležitost jiný speciáltatar píše:nabídka je to parádní,ale kdo chce erko,já mám názor takový že erko se do terénu moc nehodí,teda myslím těžší podmínky,ono bojovat s těmi kily v blátě ve svahu nebude to pravé ořechové přeci jen 190 kg je náložtotr píše:Tatar-> co bys řekl tady té nabídce? http://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/1 ... t660r.html vyměnil bys to za svoje ixko?to by mi hodně rychle došel dech,
myslím že k tomu by mohl něco říct Milala,ten krotil ty lehké krosy tak budevědět jaký je to rozdíl
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů