po přečtení všech možných vláken s mnoha instrukcemi, názory a často protichůdnými zkušenostmi mě napadla otázka, zda by stálo za to, nechat porovnat na brzdě, zda po montáži laďáků, KN filtru a obohacení směsi, zůstávám se svým strojem alespoň na papírových hodnotách výkonu. Nějak jsem totiž získal pocit, že to jede buď úplně stejně nebo spíš hůř.
![Hnus :no:](./images/smilies/no.gif)
![Šokovaný :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Chtěl jsem požádat znalce, co už třeba na brzdě byli o jejich názor a o zkušenosti (možnosti měření, nejčastější doporučení, cena, doba měření, osvědčené místo...)
Vím, že dost z vás řešilo věčný problém tria výfuky-jednotka-filtr pořízením power commanderu, ale o tom už tady jedno téma je. Pro nás, co se na commander nechystáme by bylo možná dobrý vědět, jak moc jsme základními "vylepšeními" motorce objektivně pomohli nebo uškodili a jestli se s tím (kromě vrácení origo dílů) dá něco rozumného udělat. Dřív než bych se na brzdu objednal a vyhodil tím třeba prachy do luftu, radši se poradím
![Uber Geek :ugeek:](./images/smilies/icon_e_ugeek.gif)