na pumpu a pak 400? vzal sis aspoň helmu, viď?TTrs píše:LiTe> Pekne sis to nechal poladit, ta cervena vykonova krivka je jak z ucebnice. A i kdyz nejsem zrovna privrzencem stylingu, tak ty lesteny rafky vypadaj na tom sedym Xku moc dobre.![]()
Btw. Vcera jsem zkousel vyhrivany hefty a je to fakt parada. Puvodne jsem jel jen na pumpu a nakonec z toho bylo temer 400km.
Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
XT660X....eXTra potěšení
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Milala> Jel jsem v plny polni, protoze se znam. Minule jsem jel projet jen vypranej DNA filtr a najednou koukam, ze stojim na Lipne u prehrady a zacina padat tma... 
- LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
TTrs> jste se zase kochal, co, pane doktore

...:XT66oX SuperMotard:...lite.rajce.net......Moje XtXko
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Tak jsem mluvil s tím chlakem co ti to lite ladil a prej, že bez comandru mi s tím ubec nic neudělá, co se dalo čekat, ale říkal mi, že když mam kn a akrapy tak s tím nemám vůbec jezdit, aby se mi nezkurvil motor. Prej bez poladění se ten motor takhle totálně ničí. Něco jako u tebe když si s tím jezdil se 38 koněma...
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Tak to už máme skoro všichni zkurvené motory

Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Taky mi to přijde jako blbost
. Mě se jako nechce dávat 7tis. za PWRC
.
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
si děláte prdel ne, my zrovna kupujeme ty laďáky-tak má alespoň někdo tady jasno jestli to kromě nepopíratelně hezčího zvuku ještě něco umí nebo to alespoň neškodí? už se v tom opravdu nevyznám ani trochu, ale řekl bych, že by se výrobci homologovaných výfuků asi brzo dostali do potíží, kdyby jejich produkt kurvil jeden motor za druhýmtotr píše:Tak to už máme skoro všichni zkurvené motory![]()
![]()
XT660X....eXTra potěšení
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
na Lipno, moje oblíbená destinace-že nedáš vědět, já to valím k vodě kdykoli to jde-tam kolem nás jedeš podél Vltavy až do TramtárieTTrs píše:Milala> Jel jsem v plny polni, protoze se znam. Minule jsem jel projet jen vypranej DNA filtr a najednou koukam, ze stojim na Lipne u prehrady a zacina padat tma...
XT660X....eXTra potěšení
- LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Tak ono se daj ladáky ale bez knka, protože filtr ti to dost ochudí. Budou se ti podpalovat ventily, tvrdnout gufera na ventilech, máš tam ted uplně jinou teplotu, než na kterou je to stavěný.....
...:XT66oX SuperMotard:...lite.rajce.net......Moje XtXko
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
woe Lajte zase mě dostávášLiTe píše:Tak ono se daj ladáky ale bez knka, protože filtr ti to dost ochudí. Budou se ti podpalovat ventily, tvrdnout gufera na ventilech, máš tam ted uplně jinou teplotu, než na kterou je to stavěný.....
chudá směs znamená že se vznítí jindy(dřív) než by ideálně měla.. tzn. ty ventili jsou ještě někde jinde než by měli být pak nastává ono známé cvakání či zvonění ventilů .. toť moje představa
bohatá směs nebo se traduej že i vyšší okt. číslo benzínu znamená že směs eště hoří při otvírání výfukového ventilu a tam dochází k podpalování
teplota dejme tomu bude u té chudší směsi menší .. ale nemyslím si že to má nějaký vliv
jinak k tématu.. myslmí si, že renomované značky - akrap, leo atp. mají laďáky minimálně tak dobře otestované a polaďené jako jsou origo a tudíž bych se toho nebál.. každopádně by stálo za to postavit to na brzdu aby se vidělo jaká je tam změna proti stock výfukům i sání
- Milala
- Příspěvky: 646
- Registrován: čtv 19. čer 2008 22:05:21
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
LiTe píše:Tak ono se daj ladáky ale bez knka, protože filtr ti to dost ochudí. Budou se ti podpalovat ventily, tvrdnout gufera na ventilech, máš tam ted uplně jinou teplotu, než na kterou je to stavěný.....
co tím chceš říct? nadnám laďáky a mám vyndat KNko?
XT660X....eXTra potěšení
- LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Milala> podle mě by to bylo lepší, ale nevím, jak u Leáčů... Je to myšlený všechno na laďáky, který nejsou odladěný na xtéčko. Tim pádem sharon, tenax, creptus atd...
...:XT66oX SuperMotard:...lite.rajce.net......Moje XtXko
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Videl bych to takhle, opravte me, pokud se pletu...
Napisu to radeji v bodech, at se k tomu muzem pak snadneji vyjadrovat:
1) Vymenou filtru se smes ochudi.
2) Chuda smes se prijevuje strilenim do laufu, protoze chuda smes hori pomaleji a tak dohoriva jeste ve vyfuku. V podstate bezny jev pri ubrani plynu i u jakekoli u seriovky s velkym objemen na valec.
3) Bohatost smesi lze nastavit (CO) a to v celem rozsahu otacek, ale pouze o pevnou hodnotu. Takze spodek muze byt chudej, stred ok a vysoky otacky se uz dusi. Resenim je pak PWCMD, ktery ma pro ruzny otacky (a i dalsi vstupni parametry) nastavenou ruznou bohatost. Nastaveni je specificke pro ruzne konfigurace laufu, filtru, apod. a nazyva se palivova mapa.
4) K podpaleni ventilu dochazi predevsim pri jejich spatnem serizeni. Dohorivani smesi v prostoru nad ventilem a ve svodu neni asi uplne idealni provozni stav, ale nejak vyrazne bych se toho nebal. Konstrukce motoru s tim pocita.
5) Ladeny vyfuk byva ve vetsine pripadu otevreny, tzn. ze uvnitr svodu je mensi tlak nez u serioveho. Po montazi ladaku je tedy treba odpovidajim zpusobem nastavit bohatost smesi a je dobry dat filtr s lepsi propustnosti.
6) Renomovani vyrobci dodavaji koncovky upravene vetsinou tak, ze neni treba nic vyrazneji ladit. Navic u motorek jako je XT s malym rozsahem otacek bych tohle vubec neresil. Neco jinyho je pak 4val co toci 13tisic a osadi se kompletnim vyfukovym systemem (svody + koncovka).
Napisu to radeji v bodech, at se k tomu muzem pak snadneji vyjadrovat:
1) Vymenou filtru se smes ochudi.
2) Chuda smes se prijevuje strilenim do laufu, protoze chuda smes hori pomaleji a tak dohoriva jeste ve vyfuku. V podstate bezny jev pri ubrani plynu i u jakekoli u seriovky s velkym objemen na valec.
3) Bohatost smesi lze nastavit (CO) a to v celem rozsahu otacek, ale pouze o pevnou hodnotu. Takze spodek muze byt chudej, stred ok a vysoky otacky se uz dusi. Resenim je pak PWCMD, ktery ma pro ruzny otacky (a i dalsi vstupni parametry) nastavenou ruznou bohatost. Nastaveni je specificke pro ruzne konfigurace laufu, filtru, apod. a nazyva se palivova mapa.
4) K podpaleni ventilu dochazi predevsim pri jejich spatnem serizeni. Dohorivani smesi v prostoru nad ventilem a ve svodu neni asi uplne idealni provozni stav, ale nejak vyrazne bych se toho nebal. Konstrukce motoru s tim pocita.
5) Ladeny vyfuk byva ve vetsine pripadu otevreny, tzn. ze uvnitr svodu je mensi tlak nez u serioveho. Po montazi ladaku je tedy treba odpovidajim zpusobem nastavit bohatost smesi a je dobry dat filtr s lepsi propustnosti.
6) Renomovani vyrobci dodavaji koncovky upravene vetsinou tak, ze neni treba nic vyrazneji ladit. Navic u motorek jako je XT s malym rozsahem otacek bych tohle vubec neresil. Neco jinyho je pak 4val co toci 13tisic a osadi se kompletnim vyfukovym systemem (svody + koncovka).
Naposledy upravil(a) TTrs dne úte 24. bře 2009 14:21:41, celkem upraveno 1 x.
- LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Tak já teď nevím, každý tvrdí něco jiného...... 
...:XT66oX SuperMotard:...lite.rajce.net......Moje XtXko
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Taky presne nevim, ale nejsme tady zadny blbci. Tak to snad nejak dame dohromady, ne?LiTe píše:Tak já teď nevím, každý tvrdí něco jiného......
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
No já už sem myslel že ty leáče pujdu sundat a hodit do škarpy
Mě nestrašte...
Mám obyč. papír. filtr a ty laďáky na volnoběh a při ubrání plynu střílí jako vzteklé,myslím že s Knkem to bude totéž.. Sem z toho už teda jelen
ale myslím si,že KN filtr a značkové laufy motorce neublíží 
Mám obyč. papír. filtr a ty laďáky na volnoběh a při ubrání plynu střílí jako vzteklé,myslím že s Knkem to bude totéž.. Sem z toho už teda jelen
- CeGo
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob 19. črc 2008 13:35:13
- Bydliště: Luhačovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
tohle téma mě taky moc zajímá! páč jsem chtěl už loni ten pwcmd kupovat! ale pak jsem zjistil, že když příjde pwcmd na motku s lambdou, tak se musí lambda odpojit.. což znamená, že tam ta lambda sakra něco musí dělat a upravovat! Nadruhou stranu ale citim, ze spolu s kn atd jsem taky trosku prisel o vykon, ale je to jen pocit, nevím...
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Dnes som nahodil PWRC nahral som tam mapu ale motorka horšie štartuje.Pred tym mi to chytalo na šup teraz potrebuje dvakrat pretočiť.Motor beži ok aj pri vyššich otačkach.Previesť som sa zatial nebol lebo začalo pršať .Ćim to može byť? 
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
Já pořát nechápu, jak může motor, když mu KNkem ulehčím nasávání vzduchu a pak laďákama odbourám překážky (katalizátor) pro odtok splodin,tudíž je píst nemusí tak "pracně" vytlačovat ven, Strácet výkon???? Měl by mít snazší chod a tudíž vyšší výkon ne??? To mě říká selský rozum
Re: Úpravy přes zimu ???? + graf z brzdy
1) Teoreticky by to tak mělo být, protože motor nasaje na jeden zdvih více vzduchu vlivem vyšší propustnosti (vzduchu je kladen menši odpor filtru do cesty). Záleží ale kolik procent to tak může být a to těžko bez měření odhadnout. Může to být prd, ale může to být i podstatně více.
2 a 4) Chudá směs přispívá ke zvýšení účinnosti spalování, která je nejvyšší jen při určitém poměru smíšení ze vzduchem, a to zhruba 16,7 – 17,3:1. Zde se naopak využije všechno palivo, protože se vše odehraje obráceně než u bohaté směsi. Rychlost hoření je znatelně menší než u směsi bohaté, teplota při spalování je vyšší. To v důsledku způsobuje hoření směsi ještě ve výfukovém potrubí, tzn, ze že hořící směs opaluje ventily. Ale to ještě neznamená, že je teplota tak vysoká, že k opálení opravdu dojde. Toho bych se bál spíše u 4válců, které točí tu hroznou dardu a kde ty teploty budou asi taky někde jinde.
3) Provoz motoru v celém rozsahu otáček a výkonů potřebuje různé složení směsi. V otáčkách volnoběhu se používá směs bohatší, se zvyšujícími se otáčkami bohatost klesá (pokud nechceme odebírat plný výkon), v ostatních otáčkách je možné používat jak směs chudou, tak bohatou, vše podle mě závisí na režimu motoru, ve kterém ho chceme mít. Do jisté míry jde totiž výkon ladit i bohatostí směsi, ale tato metoda je dost neefektivní, takže to bych nikomu ani nedoporučoval, protože ty hodnoty nárůstu výkonu jsou cca 15% na 30% zvýšení spotřeby paliva
ale o tom se tady nebavíme. Obávám se, že PWRCMD je opravdu jedinou cestou jak moto vyladit na eňoňuno úroveň
a nebo přehrát palivovou mapu, co má origo jednotka, ale to už by chtělo trochu vyšší skill a hlavně by to chtělo tu jednotku dobře znát a znát možnosti jak ji přeprogramovat. Podstatou PWRCMD je, že dodává do řídící jednotky klamavé informace a jednotka dle těchto informací řídí vstřikování, takže pokud je někdo z vás zručný v oblasti ELE, tak to zkuste pořešit
5) Tohle přesně nevím jak by mohlo být, ale ve své podstatě asi souhlasím i když by se o tom dalo rozvést více.
6)Taky si myslím, ale teď mě tak napadlo, že oni to odladí vlastne asi jen pro zavřenou variantu a že asi ani nepočítají s KNkem. Myslím si, že prvotní informaci, co bychom měli zjistit abychom mohli dále debatovat je odkud získává jednotka informace a podle čeho řídí množství vstřikovaného paliva, pak můžeme polemizovat dále
takhle sou to jen debaty na teoretické úrovni. Ale mám obavy, že to bude dáno palivovou mapu, co v ní je a co je doladěná na originální nastavení 
EDIT: osobně si myslím, že výfuky jsou v pohodě, alespoň ty odladěné přímo na XT a jediné zlo, které by tam mohlo být, by teoreticky mohl být ten KN filtr, protože jednotka je naprogramovaná na ten papírák, možná by stálo za to zajet do DKcka na brzdu a nechat si to naměřit a tím se ujistit, že je to v cajku........
2 a 4) Chudá směs přispívá ke zvýšení účinnosti spalování, která je nejvyšší jen při určitém poměru smíšení ze vzduchem, a to zhruba 16,7 – 17,3:1. Zde se naopak využije všechno palivo, protože se vše odehraje obráceně než u bohaté směsi. Rychlost hoření je znatelně menší než u směsi bohaté, teplota při spalování je vyšší. To v důsledku způsobuje hoření směsi ještě ve výfukovém potrubí, tzn, ze že hořící směs opaluje ventily. Ale to ještě neznamená, že je teplota tak vysoká, že k opálení opravdu dojde. Toho bych se bál spíše u 4válců, které točí tu hroznou dardu a kde ty teploty budou asi taky někde jinde.
3) Provoz motoru v celém rozsahu otáček a výkonů potřebuje různé složení směsi. V otáčkách volnoběhu se používá směs bohatší, se zvyšujícími se otáčkami bohatost klesá (pokud nechceme odebírat plný výkon), v ostatních otáčkách je možné používat jak směs chudou, tak bohatou, vše podle mě závisí na režimu motoru, ve kterém ho chceme mít. Do jisté míry jde totiž výkon ladit i bohatostí směsi, ale tato metoda je dost neefektivní, takže to bych nikomu ani nedoporučoval, protože ty hodnoty nárůstu výkonu jsou cca 15% na 30% zvýšení spotřeby paliva
5) Tohle přesně nevím jak by mohlo být, ale ve své podstatě asi souhlasím i když by se o tom dalo rozvést více.
6)Taky si myslím, ale teď mě tak napadlo, že oni to odladí vlastne asi jen pro zavřenou variantu a že asi ani nepočítají s KNkem. Myslím si, že prvotní informaci, co bychom měli zjistit abychom mohli dále debatovat je odkud získává jednotka informace a podle čeho řídí množství vstřikovaného paliva, pak můžeme polemizovat dále
EDIT: osobně si myslím, že výfuky jsou v pohodě, alespoň ty odladěné přímo na XT a jediné zlo, které by tam mohlo být, by teoreticky mohl být ten KN filtr, protože jednotka je naprogramovaná na ten papírák, možná by stálo za to zajet do DKcka na brzdu a nechat si to naměřit a tím se ujistit, že je to v cajku........
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů