To je zajímavý, já mám Tenerku r. v. 2009 a necuká vůbec, ani s originál filtrem vzduchu a originál tlumičem výfuku necukala, filtr mám molitanový, výfuk titanový Exan a žádné cukání bez PWC se nekoná, i když jedu kousek pod 3000 ot/min bez potřeby zrychlovat (třeba po městě), najeto 70000 km.Sleepy píše: ↑ned 19. črc 2020 15:09:33Zdarec, prave jsem se stal novym hrdym majitelem 2010 Tenere a uz shanim PWC ... je to kvalitni cukatura, a sem tam mi to chcipa pri podrazeni. Pokud by borec, co se ozival puvodne nemel zajem, ja bych si ho vzal.
Popripade nejaky tip, kde sehnat nejaky levnejsi PWC? Ted vidim jen na motops Model 5 za 10k coz je uz trochu brutal kdyz pred par lety stary model byl za 7....
POWERCOMMANDER
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: pon 08. zář 2014 19:41:37
Re: POWERCOMMANDER
S pozdravem
Alois Kučera
Alois Kučera
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: POWERCOMMANDER
No nevim, nejsem s tim moc spokojenej. Pod ty 3k to opravdu neni ono, mezi 4-5k uz je to pohodicka a jede to pekne. Ale obecne si rikam, ze ta smes neni vubec ono. Strili mi to brutalne nekdy a taky mam problem nahodnyho chcipani - tj. pri zahratem motoru, klidne po odjetych 200km, podradim a pri poklesu otacek chcipne, ale zase hned bez problemu nahodim.Alois Kučera píše: ↑pon 20. črc 2020 15:26:03To je zajímavý, já mám Tenerku r. v. 2009 a necuká vůbec, ani s originál filtrem vzduchu a originál tlumičem výfuku necukala, filtr mám molitanový, výfuk titanový Exan a žádné cukání bez PWC se nekoná, i když jedu kousek pod 3000 ot/min bez potřeby zrychlovat (třeba po městě), najeto 70000 km.
Obecne mi Tenere vyhovuje, ale ta smes to neni ono. Nevidim tam moc prostoru, kde by mohl byt problem, vzhledem k popsanym problemum zkusim risknout tam hodit to PWC a pak se uvidi, protoze to je dost daleko od idealni.
Re: POWERCOMMANDER
Mas tam zpravu na profilu. Dikmachy píše: ↑ned 19. črc 2020 20:49:31Čaues, zatím je volný ..ale od cukatůry to moc nepomůže, protože ta je způsobená částečně samotným vstřikováním a potom také eko nesmyslama nahranýma v řídící jednotce (open a close loop ve spolupráci s lambda sondou)..ale pokud to vezmeš na brzdu tak se s tím dá celkem slušně pohrátSleepy píše: ↑ned 19. črc 2020 15:09:33
Zdarec, prave jsem se stal novym hrdym majitelem 2010 Tenere a uz shanim PWC ... je to kvalitni cukatura, a sem tam mi to chcipa pri podrazeni. Pokud by borec, co se ozival puvodne nemel zajem, ja bych si ho vzal.
Popripade nejaky tip, kde sehnat nejaky levnejsi PWC? Ted vidim jen na motops Model 5 za 10k coz je uz trochu brutal kdyz pred par lety stary model byl za 7....
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: pon 08. zář 2014 19:41:37
Re: POWERCOMMANDER
Na vyšší kvalty při potřebě nějakého kroutícího momentu se s tím jednoválcem pod tři tisíce otáček za minutu jezdit nedá, ale to je vlastnost, to si budeš muset zvyknout, to žádný PWC nespraví. Střílení do výfuku při ubrání plynu je v pořádku, to je bonus toho zařízení na snížení emisí ředěním výfukových plynů vzduchem ještě ve výfukovém kanálu. Chcípání by mohlo být způsobeno moc nízkým volnoběhem.Sleepy píše: ↑pon 20. črc 2020 23:09:25No nevim, nejsem s tim moc spokojenej. Pod ty 3k to opravdu neni ono, mezi 4-5k uz je to pohodicka a jede to pekne. Ale obecne si rikam, ze ta smes neni vubec ono. Strili mi to brutalne nekdy a taky mam problem nahodnyho chcipani - tj. pri zahratem motoru, klidne po odjetych 200km, podradim a pri poklesu otacek chcipne, ale zase hned bez problemu nahodim.Alois Kučera píše: ↑pon 20. črc 2020 15:26:03To je zajímavý, já mám Tenerku r. v. 2009 a necuká vůbec, ani s originál filtrem vzduchu a originál tlumičem výfuku necukala, filtr mám molitanový, výfuk titanový Exan a žádné cukání bez PWC se nekoná, i když jedu kousek pod 3000 ot/min bez potřeby zrychlovat (třeba po městě), najeto 70000 km.
Obecne mi Tenere vyhovuje, ale ta smes to neni ono. Nevidim tam moc prostoru, kde by mohl byt problem, vzhledem k popsanym problemum zkusim risknout tam hodit to PWC a pak se uvidi, protoze to je dost daleko od idealni.
Piš česky nebo nepiš vůbec, kdo to má kurva číst.
S pozdravem
Alois Kučera
Alois Kučera
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů