K&N filtr
K&N filtr
Ahoj všem, chci se zeptat zda nemáte někdo zkušenosti se vzduchovým K&N filtrem na xt660r 05 vše mám v originálním stavu.
Pokud vymění K&N za originální filtr potřebuji ještě nějaké další úpravy?
Jde mi o to aby nebyla díra v plynu nebo nesvítila např. kontrolka motoru.
Pokud vymění K&N za originální filtr potřebuji ještě nějaké další úpravy?
Jde mi o to aby nebyla díra v plynu nebo nesvítila např. kontrolka motoru.
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: K&N filtr
Zadne dalsi upravy nejsou potreba, jen mozna trosku pridat bohatost, ale nebyva to nutny. KN je hodne podobnej puvodnimu papiraku, neni tam skoro zadnej rozdil. Skoro by se dalo rict, ze jsou to vyhozeny prachy...
standik píše:Ahoj všem, chci se zeptat zda nemáte někdo zkušenosti se vzduchovým K&N filtrem na xt660r 05 vše mám v originálním stavu.
Pokud vymění K&N za originální filtr potřebuji ještě nějaké další úpravy?
Jde mi o to aby nebyla díra v plynu nebo nesvítila např. kontrolka motoru.
Re: K&N filtr
taky si to zacinam pomalu myslet a reci typu, ze KN je dozivotni investice............ nevim, kdyz si vezmu cenu KN a cenu papiraka, tak se dostavam k tomu, ze se KN vyplati az po ujeti nejakych 50ti tis. km a to je docela raketa a nekdo tu motku tak dlouho ani nema samozrejme sem to typnul, nevim, jaky sou ted presny ceny, ale osobne bych volil KN a DN pouze v pripade, ze bych mel v planu davat ladaky a k tomu PWC
Re: K&N filtr
Tak já na něj nedám dopustit.Pokud jezdíš i v terénu tak máš filtr zadělanej mnohem dříve než je psaná výměna a to se ti ta investice vrátí dříve.Určitě je dobré spojit to i s laďákama.
Re: K&N filtr
Pokud chceš jezdit terén a přikoupit další věci (laďáky, pwc...) tak není co řešit, vem ho, pokud ho chceš jen tak, tak myslím že je zbytečný. Teď jsem kupoval nový filtr za nějakých 370,-
Re: K&N filtr
Měl by jen KN filtr podle Vás smysl s laďákama? Trochu mi to vespod stále cuká, tak jestli by to nepomohlo?
Re: K&N filtr
Já ho mám s laďákem a necuká mi to
Re: K&N filtr
Přes zimu jsem na moto dal laďák Arrow s homologační vložkou a K&N filtr, motor jde lépe od spodu a jde rychleji za plynem v celém rozsahu otáček , ale nyní musím řešit obohacení směsi !!!, je chudá a pro životnost ventilů to není z dlohodobého pohledu dobré.
Kamarád a mechanik, co několik let s naším motorem závodí "supermona" (silniční závodní stroje s jednobuchem), tak mě za účelem obohacení směsi doporučil omezit přísun vzduchu do airboxu, nebo pořídit novou řídící jednotku (za cca 11t.Kč) ; PWC podle jeho názoru není ideální řešení.
Stávající řídící jednotka neumožňuje úpravu bohatosti a nejde přeprogramovat jako u aut. Mechanicky lze jen ladit volnoběh.
Tak jsem zase o něco chytřejší, ale nejásám. Snad Vám to pomůže při rozhodování.
Kamarád a mechanik, co několik let s naším motorem závodí "supermona" (silniční závodní stroje s jednobuchem), tak mě za účelem obohacení směsi doporučil omezit přísun vzduchu do airboxu, nebo pořídit novou řídící jednotku (za cca 11t.Kč) ; PWC podle jeho názoru není ideální řešení.
Stávající řídící jednotka neumožňuje úpravu bohatosti a nejde přeprogramovat jako u aut. Mechanicky lze jen ladit volnoběh.
Tak jsem zase o něco chytřejší, ale nejásám. Snad Vám to pomůže při rozhodování.
Re: K&N filtr
Děkuji za odkaz, ...a to jsem si myslel, že mám vše přečtené; je to dobrá zpráva i když mě popsaný postup u tenerky nejde.
Re: K&N filtr
Mě to taky nejde....12.Bert píše:Děkuji za odkaz, ...a to jsem si myslel, že mám vše přečtené; je to dobrá zpráva i když mě popsaný postup u tenerky nejde.
Re: K&N filtr
mne to taky nejde, ale .................. to bude asi tim, ze nemam motorku co teda uz mam, ale ne jeste doma
Re: K&N filtr
zdravim, KNko jsem si nedavno pořídil a dal ho tam. (mam i laďáky), je to znát, motka jde ještě víc od spodu a celkově jede o něco líp. dokonce už jde i na dvojku zvednout, což dřív nešlo... ještě skusím i nastavit tu směs, jak to bude vypadat...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů