Výroba palivového KEV módu
Výroba palivového KEV módu
Ahoj všetci.
Zaujímalo by mňa či má niekto skúsenosti alebo nejaké vedomosti ohľadom KEV módu, čiže palivového módu pri ktorom sa oblbne čidlo teploty vzduchu v airboxe. Chcel by som si to spraviť kedže mám DNA stage 2 a "ladené výfuky" (skoro celkom vykuchané originálky) a viac článkov som čítal že je dobé tam dať Powercommander (až taký bohatý niesom ) alebo KEV mód pretože bez toho je palivo stále rovnaké ale je väčšie množstvo vzduchu (čo vraj len viac zohrieva motor a má to len minimálny efekt na výkon)
Čítal som pár článkov o tom a vyzerá to tak že je to len potenciometer zapojený istým (neviem akým) štýlom na to čidlo a tým pádom ECU dostáva falošné údaje.
Viem že jeden chlapík to predáva na eBay ale za (pre mňa) extrémnu cenu za to že je to len krabička a potenciometer. Preto by som si to chcel vyrobiť sám.
A hlavná otázka resp. otázky sú:
1. Kde sa vlastne nachádza to čidlo ?
2. Vie niekto ako, akým štýlom, by trebalo zapojiť potenciometer ?
3. Skúšal niekto merať to čidlo ? Aké údaje dáva, digital alebo analog (tipujem to na analógový signál)
V priebehu tohto mesiaca sa chystám nato podrobnejšie pozrieť, premerať hodnoty čidla (ak ho nájdem). Tak budem rád za všetky info a potom tu napíšem sám ak zistím niečo bližšie.
Verím tomu že nie všetky poznatky a úvahy ktoré som tu napísal sú správne. Možno áno možno nie. Je to len zhluk informácií čo som sa dočítal na internete po fórach takže ma nebite prosím
Tak či tak ďakujem za všetky info
Zaujímalo by mňa či má niekto skúsenosti alebo nejaké vedomosti ohľadom KEV módu, čiže palivového módu pri ktorom sa oblbne čidlo teploty vzduchu v airboxe. Chcel by som si to spraviť kedže mám DNA stage 2 a "ladené výfuky" (skoro celkom vykuchané originálky) a viac článkov som čítal že je dobé tam dať Powercommander (až taký bohatý niesom ) alebo KEV mód pretože bez toho je palivo stále rovnaké ale je väčšie množstvo vzduchu (čo vraj len viac zohrieva motor a má to len minimálny efekt na výkon)
Čítal som pár článkov o tom a vyzerá to tak že je to len potenciometer zapojený istým (neviem akým) štýlom na to čidlo a tým pádom ECU dostáva falošné údaje.
Viem že jeden chlapík to predáva na eBay ale za (pre mňa) extrémnu cenu za to že je to len krabička a potenciometer. Preto by som si to chcel vyrobiť sám.
A hlavná otázka resp. otázky sú:
1. Kde sa vlastne nachádza to čidlo ?
2. Vie niekto ako, akým štýlom, by trebalo zapojiť potenciometer ?
3. Skúšal niekto merať to čidlo ? Aké údaje dáva, digital alebo analog (tipujem to na analógový signál)
V priebehu tohto mesiaca sa chystám nato podrobnejšie pozrieť, premerať hodnoty čidla (ak ho nájdem). Tak budem rád za všetky info a potom tu napíšem sám ak zistím niečo bližšie.
Verím tomu že nie všetky poznatky a úvahy ktoré som tu napísal sú správne. Možno áno možno nie. Je to len zhluk informácií čo som sa dočítal na internete po fórach takže ma nebite prosím
Tak či tak ďakujem za všetky info
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Výroba palivového KEV módu
Dopĺňam info k príspevku. Po celom dni hľadania som konečne našiel tie príspevky kde som si pamatal že bola nejaká zmienka o top rezistore (potenciometri)
Tu sú aj obrázky ako to bolo zapojované na XT660Z:
http://www.xt660.com/showthread.php?t=11641
Tu to je spomenutý ten rezistor:
http://www.xt660.com/showthread.php?t=19649
Tu sú aj obrázky ako to bolo zapojované na XT660Z:
http://www.xt660.com/showthread.php?t=11641
Tu to je spomenutý ten rezistor:
http://www.xt660.com/showthread.php?t=19649
Re: Výroba palivového KEV módu
Našiel som na internete tento návod:
http://www.xt-660.de/download/KEV%20Mod%20Anleitung.pdf
Je to v nemčine, keď som to len tak preložil cez google tak v podstate je to tam pekne popísané.
Avšak keď sa dostanem k mojej mašinke tak ešte overím aký signál posiela čidlo a pod.
Neskôr sem napíšem približný preklad toho dokumentu alebo priamo môj návod ako postupovať pri výrobe KEVmódu
http://www.xt-660.de/download/KEV%20Mod%20Anleitung.pdf
Je to v nemčine, keď som to len tak preložil cez google tak v podstate je to tam pekne popísané.
Avšak keď sa dostanem k mojej mašinke tak ešte overím aký signál posiela čidlo a pod.
Neskôr sem napíšem približný preklad toho dokumentu alebo priamo môj návod ako postupovať pri výrobe KEVmódu
Re: Výroba palivového KEV módu
ahoj, montovali jste někdo na moto kevův fuel mod? už ho mám udělaný a vím jak ho zapojit ale nevím co a jak nastavit v diagnostice aby to fungovalo správně. mohl by někdo popsat přesný postup? xt660.com forum už je smazaný a nikde nemůžu najít info. díky
Re: Výroba palivového KEV módu
Zdravím, nemáte někdo ten návod na výrobu ?
Re: Výroba palivového KEV módu
Čau návod německy je třeba tady https://www.yumpu.com/de/document/read/ ... e-ergebnis
popř. můžu poslat na mail anglicky pdf soubor kde je i víc uprav
Někdo tady na fóru ale psal, že je potřeba něco nastavit v diagnostice, nějak ten potenciometr nakalibrovat nebo tak něco, ale nikde jsem nenašel víc info a uživatel je už dva roky neaktivní.
Zkoušel jsem upravu udělat provizorně s nějakým starým poťákem co jsem doma vyhrabal a až na poslední čtvrtku dráhy mi po montáži svítila kontrolka motoru a hlásilo to chybu čidla teploty vzduchu. Možná to byl nevhodnej potenciometr. Změny v chodu motoru jsem nezaznamenal. Teď mám přímo 10K poťák co je v návodu doporučenej tak to o víkendu vyzkouším jestli to něco dělá.
popř. můžu poslat na mail anglicky pdf soubor kde je i víc uprav
Někdo tady na fóru ale psal, že je potřeba něco nastavit v diagnostice, nějak ten potenciometr nakalibrovat nebo tak něco, ale nikde jsem nenašel víc info a uživatel je už dva roky neaktivní.
Zkoušel jsem upravu udělat provizorně s nějakým starým poťákem co jsem doma vyhrabal a až na poslední čtvrtku dráhy mi po montáži svítila kontrolka motoru a hlásilo to chybu čidla teploty vzduchu. Možná to byl nevhodnej potenciometr. Změny v chodu motoru jsem nezaznamenal. Teď mám přímo 10K poťák co je v návodu doporučenej tak to o víkendu vyzkouším jestli to něco dělá.
Re: Výroba palivového KEV módu
Zdravím, možná by byl lepší návod v angličtině. asumi1969@gmail.com Díky
Re: Výroba palivového KEV módu
Máte niekto reálne skúsenosti s inštalovaním toho potenciometra? Máte to niekto vyskušane? Nemám v pláne dať nejakemu nenažranemu cudzincovi 70$ za 1 potenciometer v hodnote 1€ ...
Re: Výroba palivového KEV módu
Popsano i v tomto dokumentu, zatim to ale nemam overene. Ale melo by byt ok.
https://uloz.to/file/eaYoFVBmN5ye/tener ... -guide-pdf
https://uloz.to/file/eaYoFVBmN5ye/tener ... -guide-pdf
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů