Povodna reatz
Napsal: čtv 08. led 2009 17:25:19
Caute. Nase skusenosti s retazou
Povodna retaz na XT je O-kruzkova, menej kvalitna, v manuali ma napisane zevraj vydrzi 20tis. km. My sme ju po necelych 18tis. mali ako zuvacku - vytahana jak guma z gati
vymenila sa za O-X retaz, ktora je ovela odolnejsia, Za 10tis.najazdenych km sa ani raz nemusela sponovat
V Yamahe stal retazovy kit 6litrov (o-kruzkova), nas mechanik za rovnaku cenu zohnal O-X-kovu.
Vzadu je 46 zubove kolecko,retaz je od ramu viac odtiahnuta a ma minimalny styk s plastom na kyvnej vidlici.
p.s. pozor na gumy v naboji, ked su zosuchane, tak sa zadne ozubene koleso hybe, ma volu a tym padom sa viac deformuju zuby pri brzdeni motorom a natacaju sa dopredu.
Foto dodam
Gumy su stale povodne ale su podlozene 2mm linoleom.
Povodna retaz na XT je O-kruzkova, menej kvalitna, v manuali ma napisane zevraj vydrzi 20tis. km. My sme ju po necelych 18tis. mali ako zuvacku - vytahana jak guma z gati


V Yamahe stal retazovy kit 6litrov (o-kruzkova), nas mechanik za rovnaku cenu zohnal O-X-kovu.
Vzadu je 46 zubove kolecko,retaz je od ramu viac odtiahnuta a ma minimalny styk s plastom na kyvnej vidlici.
p.s. pozor na gumy v naboji, ked su zosuchane, tak sa zadne ozubene koleso hybe, ma volu a tym padom sa viac deformuju zuby pri brzdeni motorom a natacaju sa dopredu.
Foto dodam
