Stránka 1 z 2
Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 14:28:28
od Milala
Hola,
po přečtení všech možných vláken s mnoha instrukcemi, názory a často protichůdnými zkušenostmi mě napadla otázka, zda by stálo za to, nechat porovnat na brzdě, zda po montáži laďáků, KN filtru a obohacení směsi, zůstávám se svým strojem alespoň na papírových hodnotách výkonu. Nějak jsem totiž získal pocit, že to jede buď úplně stejně nebo spíš hůř.

, ale řve to jako kráva
Chtěl jsem požádat znalce, co už třeba na brzdě byli o jejich názor a o zkušenosti (možnosti měření, nejčastější doporučení, cena, doba měření, osvědčené místo...)
Vím, že dost z vás řešilo věčný problém tria
výfuky-jednotka-filtr pořízením power commanderu, ale o tom už tady jedno téma je. Pro nás, co se na commander nechystáme by bylo možná dobrý vědět,
jak moc jsme základními "vylepšeními" motorce objektivně pomohli nebo uškodili a jestli se s tím (kromě vrácení origo dílů) dá něco rozumného udělat. Dřív než bych se na brzdu objednal a vyhodil tím třeba prachy do luftu, radši se poradím

Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 18:41:09
od totr
Já mám pocit, že mi to s doplňkama jede o dost líp. Ale mám takový nápad jak zjistit, skutečný stav. Už jsme o tom mluvili s Jarynem. Kdyby se našel ještě někdo s origiláními díly a byl ochotný se zůčastnit testu:
Rozjet všechny motocykly současně na stejnou rychlost (třeba 100km/h) a na smluvený signál dát všichni plný plyn a držet a jen čekat, co bude rychlejší. Pokud by opakovaně byl výsledek stejný, např. ve prospěch orig. osazení, tak by se to dalo docela objektivně posoudit, alepoň v určitém režimu. A bez pocitu zbytečně vyhozených peněz za brzdu.
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 18:45:18
od LiTe
na brzdě ti stejně origo jednotku nijak nepoladěj, jen ti to změří, jestli jsi to tím teda chtěl říct, cena za jedno změření se na srazech pohybuje kolem 600kč, ale to jsou většinou ty starší vyřazený brzdy a které nejsou tak přesně nakalibrovaný, pro tebe bude asi nejblíže pražskej dk racing, ale bez komandru ti nic nepoladí.......
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 18:48:12
od Milala
totr píše:Já mám pocit, že mi to s doplňkama jede o dost líp. Ale mám takový nápad jak zjistit, skutečný stav. Už jsme o tom mluvili s Jarynem. Kdyby se našel ještě někdo s origiláními díly a byl ochotný se zůčastnit testu:
Rozjet všechny motocykly současně na stejnou rychlost (třeba 100km/h) a na smluvený signál dát všichni plný plyn a držet a jen čekat, co bude rychlejší. Pokud by opakovaně byl výsledek stejný, např. ve prospěch orig. osazení, tak by se to dalo docela objektivně posoudit, alepoň v určitém režimu. A bez pocitu zbytečně vyhozených peněz za brzdu.
Jednak ti děkuju, žes vyndal moje téma z koše příspěvků bez odpovědi (už jsem to chtěl pomalu smazat) a jinak-najdeme někde v okolí srazu letiště? Tam by to šlo

Originálů je snad pořád dost
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 18:49:12
od vasek
Ja to tady uz nadhazoval, ze by to stalo za to a myslim, par lidi bylo myslim pro a pro rodinu s leosema by to bylo pak za cenu si myslim velmi prijatelnou.......... videl bych otestovani techto variant:
MOTO BEZ LAMBDA SONDY!!!
1. KN + otevreny leose
2. KN + zavreny leose
3. bez KN + zavreny leose
4. bez KN + otevreny leose
......takze piste, koho by co zajimalo anebo esi chcete vsechny, osobne ted jezdim "3" a zajimaly by me treba varianty: 1 a 2.
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 18:50:47
od totr
Bohužel, letiště u nás není.
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 18:51:49
od Milala
LiTe píše:na brzdě ti stejně origo jednotku nijak nepoladěj, jen ti to změří, jestli jsi to tím teda chtěl říct, cena za jedno změření se na srazech pohybuje kolem 600kč, ale to jsou většinou ty starší vyřazený brzdy a které nejsou tak přesně nakalibrovaný, pro tebe bude asi nejblíže pražskej dk racing, ale bez komandru ti nic nepoladí.......
jak jsem psal, nejde o ladění, ale o změření. Kdyby mi naměřili, že jsem hodně pod papírovou hodnotou, zkusim tam vrátit třeba papírák, prostřídat vložky v Leáčích a prostě jen pokusem/omylem dojít k nějakýmu kompromisu. To je všechno. Mohlo by to nám všem dát odpověď, jaké nastavení motorce nejspíš vyhovuje (aspoň teda Leobandě)
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 18:53:52
od LiTe
Milala> nejdřív bych vyzkoušel kn vs papír filtr a potom až vložky.....
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 18:55:52
od K.O.zel
filtr podle me neresi vubec nic a sou to vyhozeny prachy. ja bych zkusil dve varianty kn (to ma stejnak kazdej) + origo respektive kn + otevreny leose. se zavrenejma stejne nikdo jezdit nechce a nebude
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 18:58:29
od LiTe
tak to aby jste ale měli potom všichni stejně nafoukaný gumy, stejný rozměry(výška/váha) lidí a stejnej posaz

Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 19:02:30
od Milala
ja vim Vašku, že už si to nahazoval (nechci ti brát copyright), ale bohužel to v záplavě nových témat zapadlo. Majitelů leáčů zas přibylo a hlavně v mezičase proběhla velediskuze nad laďákama a filtrama. Totrtest by určil provozní odlišnosti při různým nastavení, ale vyžaduje aspoň v něčem podobný podmínky kvůli rychlostnímu bodu odkdy by se zrychlení měřilo(např. přední kolečko stejného počtu zubů kvůli otáčkám, podobná hmotnost jezdce ...)
Test na brzdě by prostě mohl odhalit, co jsme oproti továrním hodnotám, které deklarují, svými zásahy změnili
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 19:05:10
od Milala
K.O.zel píše:filtr podle me neresi vubec nic a sou to vyhozeny prachy. ja bych zkusil dve varianty kn (to ma stejnak kazdej) + origo respektive kn + otevreny leose. se zavrenejma stejne nikdo jezdit nechce a nebude
No tak to jsem měl-pořád stejný KN a místo origo jsem teď dal úplně otevřený Leoše (a rozdíl-subjektivně o malinko hrubší spodek, ale nahoře ten výkon chybí)
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 19:06:29
od Milala
LiTe píše:Milala> nejdřív bych vyzkoušel kn vs papír filtr a potom až vložky.....
a to jako proč? s origo vejfukama a KN to jelo líp. Tak proč vložky až jako druhý? já měnil vejfuky, ne filtr
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 19:07:10
od K.O.zel
ja byl puvodne taky pro ale snad bych to ani neresil

filtr na to vliv nema a stejnak chcem vsichni radne prdet...takze i kdyz zjistime ze otevreny leose uberou treba dva kone tak s nima budem stejne jezdit a prdet vesele dal

Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 20:23:45
od vasek
kozel> tak ja ted jezdim se zavrenejma a nemuzu si stezovat jako a to KN bych tolik nepodcenoval.. muze tam probihat jiny vireni diky tomu a to ma taky svy vlivy na spalovani, ale to ty dobre vis urcite..
Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 20:43:38
od Radek
No měl jsem předtím rozepsaný poměrně dlouhý příspěvek, omylem se mi to smazalo, takže teď už jen ve stručnosti

.
Já osobně kašlu na nějaké papírové hodnoty

. Když prostě cítím, že to hůř jede, tak ať z brzdy vyjede cokoli, nic to nezmění na tom, že pocitově to tahá méně. Když sem tam vrazil ucpávky, tak to tahalo sice hezky, jenže potom to má zvuk (jak už tu někdo dřív napsal) jak elektrokroska. Vyřešil jsem to tak, že jsem tam dal zpátky originály a ..... jsem spokojený

. Akrapy půjdou na 99% z domu

Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 21:25:30
od Milala
Radek píše:No měl jsem předtím rozepsaný poměrně dlouhý příspěvek, omylem se mi to smazalo, takže teď už jen ve stručnosti

.
Já osobně kašlu na nějaké papírové hodnoty

. Když prostě cítím, že to hůř jede, tak ať z brzdy vyjede cokoli, nic to nezmění na tom, že pocitově to tahá méně. Když sem tam vrazil ucpávky, tak to tahalo sice hezky, jenže potom to má zvuk (jak už tu někdo dřív napsal) jak elektrokroska. Vyřešil jsem to tak, že jsem tam dal zpátky originály a ..... jsem spokojený

. Akrapy půjdou na 99% z domu

ólalá, to jsou silná slova. Tím spíš mám pocit, že by to řadě následovníků mohlo aspoň ušetřit prachy. Pravda je ale ta, že si na tom každej najde svý. Kozel je rád, že to řve a koníky oželí. Mně koníky teda chybět budou, ale zas klidně oželím rachot, když to vyřeší změna filtru nebo vhodná Leovložka. To že tě zklamou Akrapy bych teda fakt nečekal. Nerouháš se?

Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: stř 06. kvě 2009 21:50:50
od Radek
Tak ono to není jen z tohoto důvodu - velkou váhu na tom mají drapáky, které XTčko zdobí většinu času

. Do terénu s Akrapama nejezdím, byla by jich (za ty prachy) docela škoda. Pak ty laufy pokaždé měnit (když jedu na R či na X) mně už taky moc nebavilo a taky mě občas na Xku s otevřenýma laufama zamrzelo, že jsem s tím nemohl zaject do lesa či na louku (technicky by v tom nebyl problém, ale nějak je mi proti srsti jezdit s takovýma dunivkama mimo silnici).
Jinak zvuk mají luxusní, jen jsem nečekal takovou díru ve vysokých otáčkách. Kdyby si mě bahno neomotalo kolem prstu, tak bych bez váhání přikoupil pwcmnd a spokojeně jezdil

Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: čtv 07. kvě 2009 10:40:10
od vasek
Radek> ale se zavrenyma ti to tahne a jede dobre ne, nepocitujes zadnou ztratu vykonu v nakych otackach? Ale zase jezdit s zavrenym akrapem to je taky vopich

Leose maj peknej zvuk i zavreny nastesti

Re: Motorová brzda-ANO či NE?
Napsal: čtv 07. kvě 2009 11:25:35
od Radek
Se zavřenýma to jezdí supr, jenže zvuk to má pak hodně tragický...