a pár snímečků taky pořiď z akce ať z toho taky něco mámeJá... píše:vasek - udělej to, budeš první a možná se někdo přidá...
Mitas E09
Re: Mitas E09
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Mitas E09
Trochu oživím E-09
vzhledem ke značně nesouměrnému opotřebení figur na kole 90/90/21 a mé malé zkušenosti s tímto druhem pneu :
Dezén, vzorek, se zdá být směrově neorientovaný - má nějaký smysl otočit pneumatiku na ráfku ?
Mělo by to u částečně ojeté pneu vliv na lepší záběr v terénu, km životnost, či nějakou další funkci ? Vím, že výrobcem je smysl otáční uveden, nejspíše z důvodu konstrukce pneumatiky, ale přesto ...
Jinak jsem s touto pneumatikou, s jejím výkonem v lehkém terénu opravdu velmi spokojen. Na suchém asfaltu se nová chová poněkud odlišně od Metzeler Tourance, ale je taky bezva. Nízká životnost "předku" především na tvrdém podkladě je snad vyvážena cenou. Pokud výrobce nějak neupravil směs, tak na 21 kolo příště zkusím verzi Dakar nebo Trelleborg, dozadu je stávající
E-09 OK.
Dík a hoj
RadekK
vzhledem ke značně nesouměrnému opotřebení figur na kole 90/90/21 a mé malé zkušenosti s tímto druhem pneu :
Dezén, vzorek, se zdá být směrově neorientovaný - má nějaký smysl otočit pneumatiku na ráfku ?
Mělo by to u částečně ojeté pneu vliv na lepší záběr v terénu, km životnost, či nějakou další funkci ? Vím, že výrobcem je smysl otáční uveden, nejspíše z důvodu konstrukce pneumatiky, ale přesto ...
Jinak jsem s touto pneumatikou, s jejím výkonem v lehkém terénu opravdu velmi spokojen. Na suchém asfaltu se nová chová poněkud odlišně od Metzeler Tourance, ale je taky bezva. Nízká životnost "předku" především na tvrdém podkladě je snad vyvážena cenou. Pokud výrobce nějak neupravil směs, tak na 21 kolo příště zkusím verzi Dakar nebo Trelleborg, dozadu je stávající
E-09 OK.
Dík a hoj
RadekK
Re: Mitas E09
verzi Dakar si k vetsi zivotnosti nepomuzes. ma zesileny bocnice aby pri jezdeni v podhustenym stavu vic vydrzela (proto jde taky hur zouvat a nazouvat). se smesi ani nicim jinym to nema co delat. sjizdet se bude uplne stejne
Re: Mitas E09
K.O.zel:
Myslel jsem, že díky větší, řeknu tuhosti pláště u verze Dakar (snad je tam vrstva tkaniny navíc), nebude třeba pneumatika při provozu tak deformována a ty figury vzorku budou opotřebeny rovnoměrněji. Možná ...
Myslel jsem, že díky větší, řeknu tuhosti pláště u verze Dakar (snad je tam vrstva tkaniny navíc), nebude třeba pneumatika při provozu tak deformována a ty figury vzorku budou opotřebeny rovnoměrněji. Možná ...
Re: Mitas E09
nebudou..mel jsem obyc 09 i ten dakar...proste se to sjizdi stejne , je to hlavne od brzděni, ono toto delaji kazdy spunty na predku, akorat nektera méne a nektera vice ...ten predek se hold soudruhum od Mitasu moc nepoved.....jezdim na off ten trelleborg a za tu cenu super....
- Carlos Checa
- Příspěvky: 123
- Registrován: pát 01. říj 2010 10:06:53
- Bydliště: skoro Rakovník
Re: Mitas E09
A neni náhodou ten Trelleborg taky od Mitasu ???
No nic, něco sem našel http://motorky.bazos.cz/inzerat/3409165 ... st-c15.php
No nic, něco sem našel http://motorky.bazos.cz/inzerat/3409165 ... st-c15.php
Re: Mitas E09
Zdravím,
mám dotaz.Je normální že na mém XT660R po přezutí na MITAS E09 moto nad 130Km/H strašně plave?
Mirně se samy rozhoupou řidítka a nejde je udržet rovně.Předtím mi to na originál gumách nedělalo.
mám dotaz.Je normální že na mém XT660R po přezutí na MITAS E09 moto nad 130Km/H strašně plave?
Mirně se samy rozhoupou řidítka a nejde je udržet rovně.Předtím mi to na originál gumách nedělalo.
- vitaminc
- Příspěvky: 471
- Registrován: pon 23. úno 2009 14:02:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas E09
jarekXT: prošel jsem pár webu a tady: http://www.moto-pneu.cz/620-Mitas-E-09-tzm.html v posledním komentáři je napsáno:
Pocatecni nestabilita je dana tvarem pneu kdy vrchni strana vzorku je hodne vypoukla, postupnym sjizedim se pneumatika "zklidni".
Re: Mitas E09
Přezul jsem přední gumu z E09 na tourance a motorka opět jede v pohodě 160km/h bez jakýchkoliv vibrací .
Vzadu jsem nechal E09, ale chci dopředu zkusit tkc80.Máte někdo zkušenosti s touto pneu a jízdou po dálnici 160km/h?
Vzadu jsem nechal E09, ale chci dopředu zkusit tkc80.Máte někdo zkušenosti s touto pneu a jízdou po dálnici 160km/h?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti