Zde můžete psát návody a postupy na všechny možné servisní práce na XTčku.
-
Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2627
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od Radek » pon 29. čer 2009 22:00:38
Čistě náhodou jsem dneska přišel na způsob jak odlepit gumu od ráfku s minimální námahou a jen jednou montpákou. Už žádné skákání nebo truhlářské svorky

. Myslím že obrázky mluví za vše - tak jen ve stručnosti. Chce to mít vyboulenou montpáku,
která se zastrčí mezi pneu a ráfek (nejlépe v místě špuntu)
a pak stačí zatlačit dolů -> pneu máme odraženou

. Tak třeba se to někomu bude hodit
Online
-
Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Příspěvek
od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

. Rád bych vám představil web
motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např.
vyvažovačky kol,
zouvačky,
narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm),
klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód
54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
-
chrener
- Příspěvky: 41
- Registrován: ned 04. led 2009 14:56:04
Nový příspěvek
od chrener » sob 26. zář 2009 20:23:11
Radek píše:Čistě náhodou jsem dneska přišel na způsob jak odlepit gumu od ráfku s minimální námahou a jen jednou montpákou. Už žádné skákání nebo truhlářské svorky

. Myslím že obrázky mluví za vše - tak jen ve stručnosti. Chce to mít vyboulenou montpáku,
IMG_0535_resize.JPG
která se zastrčí mezi pneu a ráfek (nejlépe v místě špuntu)
IMG_0536_resize.JPG
a pak stačí zatlačit dolů -> pneu máme odraženou

. Tak třeba se to někomu bude hodit
IMG_0537_resize.JPG
Zdravim, po dlhej odmlke sa hlasim...
V prípade, ak nemáte po ruke monterpáku, môžete v kľude použiť na odlepenie pneu od ráfku bočák (bočný stojan). Ja som to tak riešil funguje to spoľahlivo. Z jednej moto sme zhodili koleso a druhou sme pomocou stojanu vyzuli pneu...
-
Pavlik
- Příspěvky: 13
- Registrován: stř 25. lis 2009 12:41:00
Nový příspěvek
od Pavlik » úte 29. pro 2009 21:48:58

jj jak rikas - na cestach vetsinou mont paku nevozim a bocak funguje lehce a ucelne!
no - ikdyz zas potrebujes druhou motku , ale na delsich cestach stejne vetsinou jezdime jeste s nekym- no ne ?
-
vitaminc
- Příspěvky: 471
- Registrován: pon 23. úno 2009 14:02:28
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od vitaminc » stř 30. pro 2009 1:11:04
proč na cestách přezouvat? sjetí počká a píchnutí, nějaký antipich by nestačil?
-
sprath
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 30. čer 2009 20:42:32
- Bydliště: Hulín
Nový příspěvek
od sprath » stř 30. pro 2009 14:47:53
Duše a antipich se moc nemusí a navíc tu duši potom můžeš zahodit. A někdy prostě přijde období, kdy se podaří píchnout i třikrát za den. Je to sice už opruz, ale tři laty se vezou líp než tři antipichy.
Doleštil jsem. Enduro forewer.
-
vitaminc
- Příspěvky: 471
- Registrován: pon 23. úno 2009 14:02:28
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od vitaminc » stř 30. pro 2009 15:49:48
já myslel že anitipich se v tom kole roztáhne a ztuhne třeba něco jako montážní pěna a pak by si píchnout neměl. Já tedy nevím, myslel jsem si to.. Jinak duše zase není tak velká položka.
-
kenyo
- Příspěvky: 1272
- Registrován: úte 25. bře 2008 21:05:12
Nový příspěvek
od kenyo » stř 30. pro 2009 18:27:11
vitaminc píše:já myslel že anitipich se v tom kole roztáhne a ztuhne třeba něco jako montážní pěna a pak by si píchnout neměl. Já tedy nevím, myslel jsem si to.. Jinak duše zase není tak velká položka.
ne ne, klasickej atnipich napustíš do !bezdušové! pneu, ona se tí sprayem torchu nafoukne a vyblije se dovnitř ta kašička.. pak točíš kolem a tam kde je ta díra to začne vytékat a reaguje to s venkovním kyslíkem a zatvrdne.. pak stačí dohustit a nechá se na to dojezdit i celý vzorek pneu!!!! udajně teda
Pokud je vevnitř duše.. leze to do prostoru mezi duši a plášť a tam je kyslíku málo, takže to nereaguje jak má a nezatvrdne v místě porušení duše .. jen zhoustne a stejně to utíká .. většinou teda .. ale pomůže to to zase jo. většinou se s dohušťování nechá dojet. Duše je potom out .. to je jasný

-
vitaminc
- Příspěvky: 471
- Registrován: pon 23. úno 2009 14:02:28
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od vitaminc » stř 30. pro 2009 22:30:43
jj takže s duší, mám menší šanci toho důkladného opravení. Kolik tu lidí jezdí s duší?

-
LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od LiTe » stř 30. pro 2009 23:33:38
všichni, protože dráty stoprocentně neutěsníš

bezdušovky jsou jen na litejch kolech, ale pokud jezdí někdo bez duše tak se přihlašte, ale o nikom nevim, možná báwa gsa velký?
...:
XT66oX SuperMotard:...
lite.rajce.net......
Moje XtXko
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti