

Teda Houmbre, kdyz uz se chlubis cizim perim, tax tam mohl alespon opravit chyby a ne jenom prepsat par cisel...Houmber píše:Zdravim,
strileni do vyfuku je normalni jev, je to schvalne tak udelany pro efekt. Na zhasinani pomuze tohle:
Postup je nasledujici:
1. Vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF)
2. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet
3. Zapnout zapalovani (poloha ON) a stale drzet SELECT a RESET cca 8 sekund
4. Na diplayi se objevi napis "dIAG"
5. Jednou kratce stlacit SELECT a misto "dIAG" se objevi "CO"
6. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
7. Na diplayi se objevi napis "C1" (cislo valce)
8. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
kde to cislo 10 (v mem pripade) je bezrozmerna velicina uvavajici bohatost smesi a kazda motorka ho ma jiny (od -128 do +128). Pomoci tlacitka SELECT hodnotu bohatosti smesi zvysujeme, RESETem pak snizujeme. Po nastaveni zvolene hodnoty staci pouze vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF) a "ono se to samo ulozi".
Pro prvotni nastrel je dobry zvysit bohatost o 2 a v pripade potreby (bude to dal cukat) je mozne jit az o 10 az 15 vejs. V mem pripade stacilo zvysit o 2, aby motor bral pekne zespoda. Spotreba se mi zvysila o cca 0,4l/100. Jedina nevyhoda teto upravy je, ze to pak rve jak krava i s tovarnima koncovkama.
Do servisu bych nikdy na garancku nejel, vetsinou tam tomu vubec nerozumi a sprasi co se da. Stahni si servisni manual,tam mas tabulku,co se ma po kolika kilometrech delat a kdyz to dodrzis,neni co resit. Olej se prece vymenis sam a ventily prece dokazes seridit podle navodu. A kdyz ne,tak ti to udela kazdej slusnej automechanik, vule jsou popsany v servisnim navodu. Vizualni kontrolu udelas taky sam, skoda penez za autorizovany servis.
S pozdravem Radek T.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů