Jinak řečeno smetiště.
-
TTrs
- Příspěvky: 450
- Registrován: stř 09. dub 2008 13:11:35
Nový příspěvek
od TTrs » stř 12. lis 2008 12:00:19
Moje posledni "offroad" masa byla Jawa 90 Cross, tak bych chtel vedet nazor pritomnych bahnofilu...
Na lehky pojezdeni mimo sezonu by mohla byt dostacujici, ne?

Online
-
Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Příspěvek
od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

. Rád bych vám představil web
motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např.
vyvažovačky kol,
zouvačky,
narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm),
klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód
54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
-
kenyo
- Příspěvky: 1272
- Registrován: úte 25. bře 2008 21:05:12
Nový příspěvek
od kenyo » stř 12. lis 2008 15:09:54
já bych jí bral, mě se líbí

-
K.O.zel
- Příspěvky: 1241
- Registrován: úte 01. dub 2008 17:30:32
Nový příspěvek
od K.O.zel » stř 12. lis 2008 17:25:23
jsou zde taci bahnofilove (draug, vasek) kteri o ni basni dnem i noci az mi tim uz lezou na nervy

-
Bender
- Příspěvky: 218
- Registrován: čtv 18. zář 2008 17:02:46
Nový příspěvek
od Bender » stř 12. lis 2008 17:46:20
a nevyplati se za ty prachy koupit xt660r ??

-
TTrs
- Příspěvky: 450
- Registrován: stř 09. dub 2008 13:11:35
Nový příspěvek
od TTrs » stř 12. lis 2008 18:00:54
Bender píše:a nevyplati se za ty prachy koupit xt660r ??

Na eRku jsem sice nikdy nesedel, ale jestli je to offroad ve stejnym stylu jako je Xko motard, tak to nebude to, co mam zrovna na mysli...
Proste tech provoznich 135kg a o tridu lepsi podvozek nez XT se mi zda hodne zajimavej kauf.

-
LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od LiTe » stř 12. lis 2008 18:01:08
moc slabý, jinak super

...:
XT66oX SuperMotard:...
lite.rajce.net......
Moje XtXko
-
LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od LiTe » stř 12. lis 2008 18:01:49
Xko motárd je, jen se s ním musí umět

...:
XT66oX SuperMotard:...
lite.rajce.net......
Moje XtXko
-
Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2627
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od Radek » stř 12. lis 2008 18:05:49
no raději bych za tyhlety peníze koupil drz400.. Hmotnost stejná a když se vezme ta "ostrřejší" verze, tak ještě o drobet nižší

-
LuckyG
- Příspěvky: 65
- Registrován: čtv 25. zář 2008 20:42:49
Nový příspěvek
od LuckyG » stř 12. lis 2008 18:15:00
Kup si do bahna nějakej 300 dvoutakt. Vydrží to dost a náklady na generálku (počítám pístní sadu) jsou minimální proti tomu, co muže stát tohle pokud by se motor pos.... Známému se 2x za sezonu potkala Yamaha YZ 450 a stálo ho to kolem 80 000,-- a druhej měl KTM 300 EXC a po sézoně preventivně vyměnil jen píst. To jezdili všude spolu a mělo to obojí naběháno přibližně stejně motohodin, jen ta KTM víc a to co trávila Yamaha v garáži na stole. Rok nato koupil Yamahu 250 2t a je spokojenej.
-
TTrs
- Příspěvky: 450
- Registrován: stř 09. dub 2008 13:11:35
Nový příspěvek
od TTrs » stř 12. lis 2008 18:21:47
Bavime se tady vsichni o WR250R a ne nahodou o WR250F, ju?
250R neni zadna ostra MX, ma 30 kobyl a SPZ.
-
Bender
- Příspěvky: 218
- Registrován: čtv 18. zář 2008 17:02:46
Nový příspěvek
od Bender » stř 12. lis 2008 19:23:07
ttrs>stejne si myslim ze by xt slo zredukovat na hmotnosti

-
LiTe
- Příspěvky: 4268
- Registrován: pon 24. bře 2008 23:44:19
- Bydliště: C:\CR\LBC\CESKALIPA.exe
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od LiTe » stř 12. lis 2008 19:36:07
Bender> říkej, jak
...:
XT66oX SuperMotard:...
lite.rajce.net......
Moje XtXko
-
TTrs
- Příspěvky: 450
- Registrován: stř 09. dub 2008 13:11:35
Nový příspěvek
od TTrs » stř 12. lis 2008 19:41:16
Bender píše:ttrs>stejne si myslim ze by xt slo zredukovat na hmotnosti

Vymenou laufu za nehomo 2-in-1 se dostanes na max nejakych -15kg. Muzes ocesat bizuterii pro spolujezdce (madla, stupacky) a mas -3kg. Na XT je nejtezsi ram + motor a s tim nic neudelas.
-
Bender
- Příspěvky: 218
- Registrován: čtv 18. zář 2008 17:02:46
Nový příspěvek
od Bender » stř 12. lis 2008 20:00:42
ttrs>tak vyndam aj motor ne

a budu na nakejch par kg

akorat se bude muset odstrkovat nohama

-
LuckyG
- Příspěvky: 65
- Registrován: čtv 25. zář 2008 20:42:49
Nový příspěvek
od LuckyG » stř 12. lis 2008 21:29:06
Ono stejně 30 koní ze 4t jednoválcové 250 je dost. Pokud by se to mělo pohybovat v terénu (pořád pod plynem), tak bych si na dlouhou životnost moc nevsázel.
Opravdu bych pouvažoval o té 250 nebo 300 ve 2t. Sice na 4t zvuk to nemá, ale tyhle motory už táhnou krásně odspodu a člověk co k motocrosu nepřičuchnul to hóóóóóódně dlouho naplno neotevře, respektive nevyužije. Navíc s hmotností jsi taky jinde než u 4t. Jel jsem jednou na 4t husqvarně 400 (nebo něco kolem) a Supercrosové Suzuce 250 2t a z té 250 šla hrůze. Osobně jsem jezdil hoby motocros s ČZ 125 typ 516 měl jsem zmeněné časování na válci a níž hlavu, takže výkon cca 30+ koní.
Pokud bych šel do bahna jdu do 250 ve 2t těch 50 koní a ta hmotnost je zárukou zábavy a mnoha pádů:-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů