Mitas E09
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv 16. črc 2009 13:34:45
Re: Mitas E09
Cus vsetci,
sice mimo vlakno,ale reagujem na skautika.
Skautik..nieco polepit a spravit ide,dokonca sa to da neskor aj kupit.Bohuzial ten moj vyhodeny kotmik,je vlastne fraktura oboch kosti v clenku,koleno je skoro v pohode.Rekonvalescencia cca10 tyzdnov,takze pre tento rok som dosportoval a co je najsmutnejsie aj dojazdil na moto.
sice mimo vlakno,ale reagujem na skautika.
Skautik..nieco polepit a spravit ide,dokonca sa to da neskor aj kupit.Bohuzial ten moj vyhodeny kotmik,je vlastne fraktura oboch kosti v clenku,koleno je skoro v pohode.Rekonvalescencia cca10 tyzdnov,takze pre tento rok som dosportoval a co je najsmutnejsie aj dojazdil na moto.
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
- vitaminc
- Příspěvky: 471
- Registrován: pon 23. úno 2009 14:02:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas E09
parádní bota na motorku. Kde si jí koupil?
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv 16. črc 2009 13:34:45
Re: Mitas E09
Paci sa ti?? Vyborna,pevna,drzi kotnik a je levna na pojistovnu ale len jednorazove pouzitie /cca 2mesiace/.Bohuzial mali len jeden kus,ale poznam sposob ako sa dostat aj k druhej( uznavam,ze ten sposob je trosku bolestivy)vitaminc píše:parádní bota na motorku. Kde si jí koupil?
Re: Mitas E09
Jakej je rozdíl mezi E09 a E09 Dakar?
Na eRku mám na zadku E08, která je ještě použitelná, ale Michellinka na předku je na odpis. Nebude problém, když budu mít na předku novou E09 a na zadku už jetou E08 nebo mám dát novou E09 i na zadek?
Na eRku mám na zadku E08, která je ještě použitelná, ale Michellinka na předku je na odpis. Nebude problém, když budu mít na předku novou E09 a na zadku už jetou E08 nebo mám dát novou E09 i na zadek?
Re: Mitas E09
Dakar by mel mit tvrdsi smes a mel by vydrzet dyl.. Rozhodne bych vymenil obe nebo dal na predek neco silnicniho, nema cenu mit vpredu terenni, ktera navic odchazi na silnici rychle jako prase a vzadu silnicni ....mne vydrzela 09ka vpredu asi 6tis., a to uz sem jezdil na stredu prakticky bez figur..
Re: Mitas E09
Když budu dávat jen na předek, tak silniční (E08 nebo E07) a když bych měnil obě tak na předek i zadek E09 Dakar. Asi spíš vyměnim obě, jinak se s těma gumama nikdy nesejdu
Dík za informaci
Dík za informaci
- vitaminc
- Příspěvky: 471
- Registrován: pon 23. úno 2009 14:02:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitas E09
andy koukal jsem že už si jí i tunil telepáskou.. no hlavně ať se to dobře zahojí. Pouuvažuju, jestli by nestálo si je pořídit jen s tou řadičkou by člověk měl asi problém
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv 16. črc 2009 13:34:45
Re: Mitas E09
Trosku som tunil,mas pravdu. Asi po 2 tyzdnoch som uz spekuloval ako by sa dalo jazdit.Mal som aj dohodu s kamosom,ze mi pomoze na motorku a ked zastaneme tak aj z motorky,ale problem bol ze som nenasiel sposob ako si nieco na ten sadrovy kokon natiahnut,alebo nebodaj obut a radit by bol asi tiez problemvitaminc píše:andy koukal jsem že už si jí i tunil telepáskou.. no hlavně ať se to dobře zahojí. Pouuvažuju, jestli by nestálo si je pořídit jen s tou řadičkou by člověk měl asi problém
Co sa tyka E 09.Doteraz som si myslel ze Dakarka ma len pevnejsi kord??,ale zmes by mala byt stejna? Vychadzal som z toho,ze cenovy rozdiel medzi normal E09 a Dakar je smiesne maly na to ze by mala byt kvalitnejsia. Nechapem,ako v CR mozete mat stale tak dobre ceny na pneu?? Aj pri sebelepsom hladani na nete,alebo kamennych kramoch som nenasiel v SR predajcu za tak dobre ceny ako v CR.Stale je tu rozdiel tak 200kc.
Re: Mitas E09
andy> ja uz v tom mam hokej, kdysi nam nekdo tvrdil, ze to ma jinou smes ......ale mas pravdu, dakarka ma silnejsi kostru a v oblasti patky by mela mit novej typ figur mozna
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv 16. črc 2009 13:34:45
Re: Mitas E09
no ved prave,nikde som sa to nedocital,akoby to nebolo ani dolezite v popise vyrobku uviest.vasek píše:andy> ja uz v tom mam hokej, kdysi nam nekdo tvrdil, ze to ma jinou smes ......ale mas pravdu, dakarka ma silnejsi kostru a v oblasti patky by mela mit novej typ figur mozna
Re: Mitas E09
Dakar má o jedno plátno víc a jinak nic. Díky tomu se pomaleji opotřebovává, protože se při namáhání tolik nedeformuje a je odolnější proti defektu. (tak jsem četl)
Re: Mitas E09
totr - ten chlapec má pravdu
Re: Mitas E09
No a když řekneme "A' ,musíme povědět taky 'B' . Takže dle zkušenosti se E-09 Dakarka, taky diky velké tvrdosti hůře sezouvá. A to tede fest, takže když lapneš defekt a nemáš po ruce vyzouvačku tak si pěkně zakurvuješ . Vzhledem k min. rozdílu v ceně obou modelů bych sáhnul po levnější ale poddajnější versione.totr píše:Dakar má o jedno plátno víc a jinak nic. Díky tomu se pomaleji opotřebovává, protože se při namáhání tolik nedeformuje a je odolnější proti defektu. (tak jsem četl)
Záleží jestli se jezdi po obydlených oblastech nebo po JUNGeLEs.
Naposledy upravil(a) radas dne pon 19. říj 2009 18:51:15, celkem upraveno 3 x.
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv 16. črc 2009 13:34:45
Re: Mitas E09
Fuuuuuha.....naposledy ked som v servise prezuval z Metzelerov na normal E 09 ,tak chlapik somral,ze co je to za guma,ze je to tvrde jak svina a nejde mu to nazut Co by potom hovoril na Dakarku??,
Re: Mitas E09
Tak s tou tvrdostí to je taky pravda, už jenom do zadní pneu narvat duši je dost problém. Minulou středu jsem přezouval z E-07 na zimní E-09 a rajtovali jsme na tom zadku tří, aby jsme to tam nazuli. Nějak si nedokážu představit dělat to někde sám. Gumař když mi to obouval naposled, tak si za zadní gumu zaspíval o 100kč navíc, že prej je to hrozná rasovina.
Ale na jízdu e-09
Ale na jízdu e-09
Re: Mitas E09
Tak dakarky už jsem dělal i doma a je to opravdu prácička. Dá se to udělat, ale člověk se nadělá. Pak jsem s ní byl v pneuservise, kam jezdím i s autem a borec to úplně v pohodě vyzul i obul.
Doleštil jsem. Enduro forewer.
Re: Mitas E09
....... a neni teda lepsi tu gumu i s motorkou zapalit a koupit pak vsechno novy bez takovyho sr.ani s tim
Re: Mitas E09
Mnoo, zajímavá myšlenka.vasek píše:....... a neni teda lepsi tu gumu i s motorkou zapalit a koupit pak vsechno novy bez takovyho sr.ani s tim
Re: Mitas E09
vasek - udělej to, budeš první a možná se někdo přidá...
Re: Mitas E09
Mám obě ruce levý, takže se nebudu pokoušet vyměnit pneumatiky, vrcholem mojeho snažení bude odmontovat kola
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti