Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007
Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007
Zdarec lidičky.Nevědomky se mi podařilo kamenem z polní cesty prorazit levé víko motoru u xt 660R r.v. 2007.Je to asi 3mm prasklina a při postaveni na boční stojan mi z toho kape olej.Lze to zavařit,zalepit,nebo je nutná výměna víka.Dík za radu.
Online
Přejít na web motopripravky.cz
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007
Slon->Určitě bych v takovém případě nekupoval nové víko. Dvousložkovým lepidlem (tzv. tekutým kovem) bych to zalepil.
Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007
Ok.Dík za radu jen dotaz zda to lze zalepit když motorku položím na pravej bok,aby netekl olej a po očištění to zalepím,nebo musím demontovat víko z motoru?totr píše:Slon->Určitě bych v takovém případě nekupoval nové víko. Dvousložkovým lepidlem (tzv. tekutým kovem) bych to zalepil.
Slon
Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007
lepsi by byla demontaz, nicmene pok motorku na nejakou dobu opres na druhou stranu - urcite ji nepokladej, pak by to melo jit. zaklad je poradne odmastit, kolem praskliny zrdrsnit a pak pouzit ten tmel.
ja bych viko sundal, vrtakem odpovidajiciho prumeru bych vyvrtal v prasklem miste dirku a zalepil
ja bych viko sundal, vrtakem odpovidajiciho prumeru bych vyvrtal v prasklem miste dirku a zalepil
Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007
Demontáž by byla asi lepší. Ale možná bych zkusil napřed jen z venku - tím se nic nezkazí, když by to nebylo dobré, tak lepidlo lehko odbrousíš. Kdysi jsem tak zalepil nádrž a drží dodnes.
- Ninjaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: sob 02. kvě 2009 21:59:56
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007
"Tekutý kov" bych použil jako výbornou nouzovku někde na cestách. Ale jinak bych určitě raději dekl sundal (jediné co se může posrat je těsnění - nemělo by zas tolik stát) a nechal zavařit u někoho kdo vaří hliník. Taková dirka je pro něj práce na 10minut a ty budeš mít jistotu, že to nezačne znova téct..
PS: Vím, že je to starej příspěvek, ale co kdyby to ještě neměl zalepený
PS: Vím, že je to starej příspěvek, ale co kdyby to ještě neměl zalepený

Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!
- Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2627
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007
já bych u takové drobnosti víko nesundaval. Na cestě bych to zalepil tim dvousložkovym tmelem a doma bych to zalepil tekutym kovem. Jak psal totr, zavařit to můžeš vždycky... A pořídil bych si kryt motoru



Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007
Víko jsem nakonec nesundával a dle dobré rady jsem použil tekutý kov.Po hodině jsem ji jel projet a dodneška to drží.Takže vřele doporučuji.Levné , rychlé a spolehlivé.Přesto kryt pod motor letos koupím.
Slon
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů