Vše o jednobuchu XT660.
-
venca
- Příspěvky: 983
- Registrován: sob 10. kvě 2008 21:21:18
- Bydliště: Náchod
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od venca » úte 01. zář 2009 14:33:55
Chystám se rozhodit přední vidle a dát podložky.Už se tady kolem toho něco psalo,ale když jsem hledal nenašel jsem toho moc.Tak pokud někdo máte nějaké postřehy,postup nebo o kolik je dobré podložit pružiny tak mi to sem prosím písněte nebo nechte nějaké odkazy.Uvažuji i o progres.pružinách.
Díky

Online
-
Radek
- Administrátor
- Příspěvky: 2622
- Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
- Napiš "660" bez uvozovek: 505
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Sdělení od administrátora
Příspěvek
od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08
Zdar,
vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit

. Rád bych vám představil web
motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např.
vyvažovačky kol,
zouvačky,
narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm),
klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód
54115079 na 5 % z ceny dolů.
Přejít na web motopripravky.cz
-
totr
- Příspěvky: 1329
- Registrován: pon 31. bře 2008 20:24:35
Nový příspěvek
od totr » úte 01. zář 2009 20:46:16
Vrazil jsem tam podložky asi 3 cm a jsem spokojen. Ale lepší pružiny by tomu pomohly vic, to je jasné.
-
tomik
- Příspěvky: 44
- Registrován: sob 05. dub 2008 19:08:33
- Bydliště: Dědkův Mlýn 204, Unhošť, 273 51
Nový příspěvek
od tomik » pát 04. zář 2009 9:57:08
Někde už jsem to tady psal. Také jsem si myslel, že to bude zlepšení, ale můj názor je že ne! Přední kolo odskakovalo jako blazen.
Tomik
-
melloun
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 05. dub 2008 10:19:36
- Bydliště: New Jirny
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od melloun » pát 04. zář 2009 10:26:28
mam tam podložky. tipuju, že takových 10-15mm a neni to viceméně znát. je videt, že jsou vidlo pořád o kousek výš ale jinak to při jízdě neni téměř znát. Podle mě ti pomůžou leda jiný pružiny.
melloun
-
tomik
- Příspěvky: 44
- Registrován: sob 05. dub 2008 19:08:33
- Bydliště: Dědkův Mlýn 204, Unhošť, 273 51
Nový příspěvek
od tomik » pát 04. zář 2009 13:06:38
Já jsem tam měl právě ty progresivně vynuté pružiny. Myslim že tomu chybí pak to doštelování útlumů. Nejdříve jsem řešil jak dosedá vymezovací podložka pod tim pérem na tyč tlumiče. Jestli se tam vystředí a nemuže tam nějak zlobit. Rozebral jsem kvůli tomu komplet tlumiče, pak neni prdel tam zpátky narazit futra, na to jsem si jel koupit přípravek na narážení futer až do Jinína nikde jinde nebyl k sehnání , je tam teda nádherná trať a pořá se tam mistrovství. Ale bez toho přípravku je člověk ztracenej. Narazej se tim i gufera. A musim říct, že i když jsem s s tlumičem třásl jako diví a pak vypustil olej i přes noc jak mi to tu někdo radil, pod tim přepouštákek bylo ještě hodně usazenin a bordelu, takže je lepší po těch 20 kkm tlumiče úplně rozebrat, vyčistit, dát nové gufera a olej. V zatáčkách to prostě mnohem hůř kopíruje nerrovnosti vozovky a odzkakuje kolo. To je lepší tam dát úplně jiné tlumiče. Origo jsou nastaveny na nejlepší možný průběh a když vyměníš péro ale neuděláš nic s ostatnim je to na prd. Hustotu oleje jsem tam nechal origo. Na progresině vinutých pružinách uváděli jakou máš použít hustotu oleje, byla stejná jako u origo pružin.
Tomik
-
venca
- Příspěvky: 983
- Registrován: sob 10. kvě 2008 21:21:18
- Bydliště: Náchod
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od venca » pon 26. říj 2009 13:09:33
Tak jsem to nechal předělat u chlapa co dělá motokros a enduro.Olej tam dal 13(namícháno),podložky 20mm a nějakou úpravu na přepouštěcím ventilku.Zatím jsem na tom najel asi 50km v terénu a jsem moc spokojený.Motorka drží stopu o dost lépe a i při tvrdším najetí do břehu nejdou na dorazy.Každému kdo jezdí v terénu doporučuji.Najeto mám 23000 a do této doby jsem nic s vidlema nedělal.

-
radas
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 09. zář 2008 16:43:53
- Bydliště: Tady je Radegastovo
Nový příspěvek
od radas » pon 26. říj 2009 18:51:18
Ty, Venco, prubni zjistit co tam ten borec upravoval, myslím přesně.
Vypadá to na zvětšení průtoku (převrtání) trysky. Ale které a o kolik ?

-
venca
- Příspěvky: 983
- Registrován: sob 10. kvě 2008 21:21:18
- Bydliště: Náchod
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od venca » pon 26. říj 2009 19:55:00
radas píše:Ty, Venco, prubni zjistit co tam ten borec upravoval, myslím přesně.
Vypadá to na zvětšení průtoku (převrtání) trysky. Ale které a o kolik ?

Ok,jak se u něho budu stavovat,tak se ho zeptám

-
venca
- Příspěvky: 983
- Registrován: sob 10. kvě 2008 21:21:18
- Bydliště: Náchod
-
Kontaktovat uživatele:
Nový příspěvek
od venca » úte 10. lis 2009 16:41:43
Tak jsem získal nějaké info.Kromě oleje,a podložek ještě přidával nějakou planžetu k původní aby je přitvrdil,protože jen změna oleje nestačí

-
radas
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 09. zář 2008 16:43:53
- Bydliště: Tady je Radegastovo
Nový příspěvek
od radas » úte 10. lis 2009 18:02:45
venca píše:Tak jsem získal nějaké info.Kromě oleje,a podložek ještě přidával nějakou planžetu k původní aby je přitvrdil,protože jen změna oleje nestačí

Hmm, tak podle tohodle návodu to teda ani Totr nezvládne

Myslím.
Poptám se co se může ve vidlici jmenovat planžeta . Vím že jsem tím otvíral dveře ale to asi nebude ono

Snad to tady poskládáme

-
vasek
- Příspěvky: 1363
- Registrován: úte 01. dub 2008 11:36:12
Nový příspěvek
od vasek » stř 11. lis 2009 0:54:47
tjn UPDcko by tomu sluselo nemalo a to 18kovy kolo by taky nebylo k zahozeni

-
radas
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 09. zář 2008 16:43:53
- Bydliště: Tady je Radegastovo
Nový příspěvek
od radas » stř 11. lis 2009 15:45:34
No svody mám objednány , přemýšlím o koupi celé starší krosky, repasnout z ní celý předek vč. žduchů, brzdy a kola a naroubovat na XT.Cross r.v. 2000 za 20t.

. A možná takto pujde naroubovat i celý zadek

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 12 hostů